Same. Ik heb al dagen het gevoel alsof ik fucking GLASSCHERVEN in mijn ogen heb.
Kill it with kindness.
Nee grapje. Is toch alleen maar goed. Kunnen ze er wat aan doen. 1.80cm vind ik een hele normale lengte om te eisen dat je tenminste rechtop kunt douchen.
Een collega vroeg of ik en een andere collega uit eten wilde hem met hem, mede om wat werkdingen te bespreken. Eerst volgende weekend dat hij kan is 21 juni nou sorry, maar dan hoeft het voor mij al niet meer.
Dan zijn die werkdingen niet super urgent
En werkdingen in het weekend. Hopelijk vindt je je werk dan heel leuk.
Kan je geen borrel voorstellen? Uurtje van de baas? @Espoir
Uit eten in het weekend om werkdingen te bespreken? Wat kut
Haha, kunnen het bonnetje gelukkig wel inleveren bij de baas.
Het enige antwoord hierop is nee dankje
Oh maar de Librije moet je ook ver van te voren reserveren dus dan is het probleem opgelost.
Deze prijzen… volgens mij was vorig jaar de “normale” prijs per stuk de helft van de huidige prijzen

Vorig jaar was zonnebrand ook al onmogelijk duur, zeker merk zonnebrand.
Ja snap niet waarom je dit zou kopen als eigen merk (kruidvat HEMA etosLidl whatever) 1/3 kost
Voor mijn gevoel zijn deze prijzen al jaren zo belachelijk
Ja dit was vorig jaar en de jaren daarvoor ook zeker 20+ euro. Ik koop alleen nog huismerk Kruidvat, is ook duurder geworden maar beter te doen dan dit.
Jeeeetje, als je de mogelijkheid hebt, kom naar Duitsland en sla daar in.
Edit: 11 euro voor nivea bij DM. Eigenmerk 6 euro max.
Ja dit…
ja dat is de truc, de normale prijs is niet de echte normale prijs want het is bijna altijd 1+1 (en dan alsnog veel te duur natuurlijk)
als je het zonder aanbieding koopt scam je jezelf
Maar zelfs dan is dit toch bizar duur? 3/4 jaar geleden kostte een flesje 12 euro en was het ook altijd 1+1 in de aanbieding.
ja dat zeg ik toch precies? en nivea is echt al jaren ongeveer zo duur. niet nu pas.
nederlandse drogisten zijn (voor een groot deel) juist zo duur omdat ze die aanbiedingsprijs doorrekenen in de standaardprijs, ook met shampoo, haarverf etc zie je dit heel goed
hier uit een folder van 2014! wel goedkoper maar met inflatie van afgelopen jaren niet een compleet bizarre stijging
ik vind het ook echt genant, al helemaal omdat kennis over zonschade de afgelopen 10 jaar wel veel breder is verspreid. die merken zijn juist daarop aan t kapitaliseren.
Maar nog steeds een stuk duurder! Haarverf die ik gebruik is normaal € 16. in de aanbieding 1 + 1 dus € 8 en in DE is hij standaard € 4,45, dat is gewoon bijna de helft zo goedkoop echt bizar