Ik ben ook niet getest gaf gewoon aan ik slik nu al zolang deze pillen van de drogist. Eerst werkte het wel en nu niet meer. Ik heb al huisstofmijtallergie en deze klachten zijn nieuw voor mij onder andere niet op het terras kunnen zitten zonder te tranen en mijn ogen uit willen krabben. En toen zei ze dit lijkt mij ook hooikoorts noem even al je klachten op en dan schrijf ik de juiste medicatie daarvoor voor. Mocht het niet werken dan mag je terugkomen. Kreeg toen oogdruppels, neusspray en pillen. De oogdruppels gebruik ik dit jaar niet meer want op tijd begonnen met slikken in plaats van het weken aankijken.
Als het lukt zou ik bij een volgende afspraak wel om een test vragen nadat je merkt dat de pillen van de drogist helpen want ik heb nu geen idee voor welke pollen ik alergisch ben en zou dat wel chill vinden. Dan kan je ten minste rekening houden met nu moet ik beginnen en dan kan ik ongeveer stoppen. Als je pas in de middag de behoefte voelt om allergiepillen in te nemen dan lijkt huisstofmijt mij erg onlogisch. Ik heb er altijd het meeste last van net (2-3 uur) nadat ik wakker word omdat ik dan 8 uur stil heb gelegen. En dan is nog alles van mijn bed hypoallergeen, was ik mijn beddengoed wekelijks, mijn kussen en dekbed maandelijks en stofzuig ik dagelijks, lucht ik elke dag minimaal een uurtje en is het maar een lichte allergie.