Die kans lijkt mij klein, maar ik ben geen loodgieter haha. Heb je een afvoer ergens waar nauwelijks water doorheen gaat? Dat kan ook gaan stinken.
Precies dit zei ik ook tegen mijn vriend. Vind dit echt niet iets waar het koningshuis op moet reageren???
Maarja, wat moet ze dan? âMajesteit u heeft Freek op Koningsdag nog gesproken, wat vindt u van het nieuws?â âDaar reageert het koningshuis niet op.â
RTL: âKoelbloedige MĂĄxima reageert onverschillig op vreselijke diagnose Freekâ
Ik vind ook zeker niet dat dit op de voorpagina van de NOS hoeft, maar blijkbaar heeft iemand daar toch bedacht dat dit nieuwswaarde heeft en besloten om die vraag te stellen.
Nee dat snap ik ook wel, ik bedoel over het algemeen. Waarom is dit iets wat aan hen gevraagd moet worden? Hoeveel mensen krijgen dagelijks niet dezelfde disgnose?
Volgens mij kan dat. Loopt het water wel even snel weg? Eerst de zwanenhals ff checken op resten btw
Maar zo werkt het toch met bekende mensen versus onbekende mensen?
Als AndrĂ© Hazes zân verkering weer eens uit heeft is dat ook nieuws, als jou of mij dat gebeurd is er geen haan die er naar kraait.
Wel benieuwd naar de reactie van Maxima op dit nieuws volgende keer.
Als je een nieuwbouwhuis met stadsverwarming hebt kan het ook de sifon in de meterkast zijn drooggevallen.
Stel je de krantenkoppen eens voor: Koningin Maxima geeft André en Monique relatieadvies
Weet je toevallig ook hoe je dat oplost? Ik heb hier ook geregeld last van en dan hangt er echt een intens gore putlucht in huisđ„Č
Maar heeft ze ook gereageerd op martijn krabbe, emma heesters, loretta schrijver etc? Dan heb ik niks gezegd!
Je kunt er gewoon water bij gieten. Maar je kunt er lastig bij. Wij gebruiken een trechter hiervoor. Op internet zegt de een dat je wat slaolie er bij kan doen (wat ervoor zorgt dat het water minder makkelijk verdampt), maar de ander raadt dat weer af. Wij doen dat nooit en vullen het gewoon bij zodra we het weer ruiken.
Er bestaan ook droogsifons, die kunnen niet uitdrogen.
Naar mijn idee werd het gevraagd omdat ze vrij recent opgetreden hebben tijdens Koningsdag. Dus op zich snap ik dat nog wel.
Ik ben het verder met je eens dat alle aandacht nogal ongemakkelijk is, maar dat vind ik sowieso wanneer het om zieke mensen gaat. Er is ook een markt voor Instagram accounts en programmaâs die terminaal zieke jongeren volgen en dat zal ik ook nooit begrijpen.
Blij dat ik niet de enige ben
Die stomme NS-staking. Ik heb vanmorgen gewerkt (en sliep hier in de buurt bij iemand) maar moet nu naar huis. De enige optie is de fucking Flixbus. En het enige kaartje wat ik kon bemachtigen is pas over 3 uur. Dus nu moet ik mezelf nog 3 uur vermaken op het vliegveld.
Edit: ik ga nooit meer klagen over die stomme Flixbus. Hij is geannuleerd nu moet ik 4 bussen pakken naar huis met krankzinnig veel mensen en het duurt 2 uur.
Sterkte en succes!
Ik ben eindelijk zover dat ik een fotoboek in Albelli wil maken, want las er wel positieve verhalen over. Maar nu kan ik op geen enkele manier mijn mapje van Google fotoâs koppelen aan Albelli, terwijl dat eerst wel kon.
Ben er nu al wel weer klaar mee. Iemand nog een handig alternatief? Once upon vind ik fijn werken, maar mag wel iets uitgebreider qua lay out
Ik ben in het huis van mân vriend en eet hier vanavond alleen, maar zijn oven is stuk en alsof het een roze olifant is kom ik alleen maar op dingen om te eten waar ik een oven voor nodig heb
Ik vraag me soms echt af waarom ik nog mijn telefoon opneem, het is echt 9 van de 10 keer tegenwoordig spam.