Waar erger je je aan? #19

Ja die heb ik maar je hoort het gesnurk er gewoon volledig door.

Ben al huilend naar een nieuwe kamer gaan vragen. Helaas niets meer vrij. Nu heb ik het donsdeken van hem afgesnokt en ben ik op de badkamer vloer gaan liggen…

5 likes

Ik vind het bij mezelf niks. En nu irritant, voel het steeds ookal is het nog heel smal. Heb er ook toen ik 12 was speciaal beugel voor gehad.

2 likes

Ik heb dit ook gehad toen mijn spalkje geknapt was, een grote spleet aan de zijkant. Ik heb er weer 5 maanden een slotjesbeugel voor gehad heel wat jaar geleden. Daarna heb ik een doorzichtige retainer aangemeten gekregen voor snachts en nu blijven mn tanden wel recht!

2 likes

Nachtbeugel is vrij betaalbaar! Was ik ook door verrast.

3 likes

Ze kunnen het opvullen voor je en dan zou ik inderdaad een nachtbeugel laten maken. Ik heb onder en boven en was 200 euro kwijt, dus das niet een mega rib uit je lijf voor mooie tanden

1 like

Instapost met een leuk receptje waar dan staat ‘Reageer met [dom woord naar keuze] en ik stuur het recept direct naar je toe!’

Snap waarom het wordt gedaan maar :triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph:

22 likes

Er zit een man tegenover me in de trein die steeds in zijn neus pulkt, het tussen zijn vingers wrijft en dan op de grond gooit. Zonder gêne ook, gatver

2 likes

Bedoel je Joep Rovers die zegt genezen te zijn door rauwe melk te drinken maar wiens ogen er nog steeds altijd eczemerig uitzien?

Zo fukking irritant met kleren. Dan Google je het en blijkt het gewoon een simpele winkel als de H&M of Shein te zijn. Zeg dat dan gewoon!!! :rage:

1 like

Dat valt idd mee ! Nachtbeugel is niet zo erg en misschien is het idd op te vullen.
Ga liever niet meer aan de blokjes. En kende alleen invisalign maar is vrij prijzig.

1 like

Ik vroeg me altijd al af waarom ze dat altijd zo doen; voor engagement?

1 like

Yes! Geen idee hoe/wat precies maar meer reacties zal ongetwijfeld goed zijn voor t algoritme of iets dergelijks

Met software kan je het automatiseren dat je een antwoord naar een inbox van die persoon stuurt

1 like

Ik las ook eens dat Instagram niet graag heeft dat er links naar andere sites gepost worden (stories zouden dan minder vaak weergegeven worden). Dus op die manier komt de link dan niet “openbaar” maar via dm.

Ja, en als je er ook nog een speciaal linkje (UTM) aan toegevoegd kun je de gehele klantreis volgen wat dus heel waardevol is.

2 likes

Ik heb twee voortanden laten corrigeren met alleen een nachtbeugel (zo’n ouderwetse met stangetje maar wel uitneembaar) die ik daarvoor een paar maanden dag en nacht moest dragen. Dus misschien zijn er meer mogelijkheden dan plaatjes of een invisalign. Je kunt een adviesgesprek vragen bij een orthodontist, kost niet zo veel (let op dat ze je dan niet meteen de hele intake laten doen inclusief foto’s enzo want dat kost wel een paar honderd euro) en dan weet je wat je opties zijn.

1 like

Dat is helemaal geautomatiseerd en werkt beter dan de “link in bio”, want dan moet de volger zelf naar de profielpagina en zoeken naar de link in bio, soms hebben influencers zo’n linktree pagina en moet je nog verder zoeken naar de juiste link waarnaar verwezen wordt. Met dat oproepen voor een reactie hoeft de influencer zelf niks meer te doen, de volgers die dat woord achterlaten krijgen direct een automatische DM waarin ze de link krijgen en er dus vaker op klikken.

Wel heel irritant als ze het te vaak doen en echt voor de domste dingen. Een link delen snap ik nog wel, maar ik zie ook vaak dat ze dan niet eens het merk noemen van een kledingstuk of inderdaad een recept willen delen wat gewoon in de reel zelf kan.

(sorry als dit al duidelijk was)

1 like

Ik kijk five days inside special maar het is gewoon een truc want alles wordt herhaald en een paar minuten nieuwe beelden :rage: ik heb het toen al gezien, daar kijk ik nu niet voor!

1 like

dit is best specifiek maar mensen die doen alsof jij dom bent terwijl ZIJ iets gewoon niet weten. twee voorbeelden die ik laatst heb meegemaakt:

1. wanneer je begint over vegetarische kaas en mensen reageren echt met zo’n toon van ‘hahaha alle kaas is vegetarisch ben je dom ofzo’ terwijl dat niet zo is
  2. ik vroeg pas wanneer een bepaalde (christelijke) bevolkingsgroep kerst vierde en ik kreeg als reactie ‘hahaha kerst is altijd in december voor iedereen hoor’ nee???

gewoon die houding dat ze jou gaan uitlachen terwijl zij het fout hebben vind ik ZO irritant haha (wel leuk wanneer ze er dan achter komen dat jij gelijk hebt tbh)

38 likes

Ik had een gemiste oproep maar geen tijd om terug te bellen en na een uur belde die persoon weer maar kon ik niet opnemen dus ik appte sorry kan ff niet bellen. Krijg ik daarna een appje “alles oké Spaarlamp?” dus ik reageer gewoon met ja hoor heb het druk. Zegt ze “oh oké ja vond het zorgwekkend dat je niet op kon nemen”
Que???

4 likes