Waar erger je je aan? #19

Naar mijn idee werd het gevraagd omdat ze vrij recent opgetreden hebben tijdens Koningsdag. Dus op zich snap ik dat nog wel.

Ik ben het verder met je eens dat alle aandacht nogal ongemakkelijk is, maar dat vind ik sowieso wanneer het om zieke mensen gaat. Er is ook een markt voor Instagram accounts en programma’s die terminaal zieke jongeren volgen en dat zal ik ook nooit begrijpen.

3 likes

Blij dat ik niet de enige ben :sweat_smile:

3 likes

Die stomme NS-staking. Ik heb vanmorgen gewerkt (en sliep hier in de buurt bij iemand) maar moet nu naar huis. De enige optie is de fucking Flixbus. En het enige kaartje wat ik kon bemachtigen is pas over 3 uur. Dus nu moet ik mezelf nog 3 uur vermaken op het vliegveld.

Edit: ik ga nooit meer klagen over die stomme Flixbus. Hij is geannuleerd :sob: nu moet ik 4 bussen pakken naar huis met krankzinnig veel mensen en het duurt 2 uur.

2 likes

Sterkte en succes!

1 like

Ik ben eindelijk zover dat ik een fotoboek in Albelli wil maken, want las er wel positieve verhalen over. Maar nu kan ik op geen enkele manier mijn mapje van Google foto’s koppelen aan Albelli, terwijl dat eerst wel kon.

Ben er nu al wel weer klaar mee. Iemand nog een handig alternatief? Once upon vind ik fijn werken, maar mag wel iets uitgebreider qua lay out

Ik ben in het huis van m’n vriend en eet hier vanavond alleen, maar zijn oven is stuk en alsof het een roze olifant is kom ik alleen maar op dingen om te eten waar ik een oven voor nodig heb :rage:

2 likes

Ik vraag me soms echt af waarom ik nog mijn telefoon opneem, het is echt 9 van de 10 keer tegenwoordig spam.

4 likes

Ja krijg jij ook die robotvrouw? GOEDENDAG IK WIL GRAAG… Ik word er echt gek van

9 likes

Ik weet niet of je verschillende kwaliteiten kan kiezen, maar ik vond t albelli fotoboek van mn collega echt heel lelijk gedrukt (en ze heeft een goede camera)

3 likes

Het was bij mij iemand die zei dat ze voor ziggo werkte (en op de achtergrond werd heel vies gekucht :joy:) het nummer was niet bekend bij ziggo (gecheckt via de chat) maar zo’n robotstem heb ik ook weleens

2 likes

Ik heb bij fotofabriek een fotoboek gemaakt waar ik erg tevreden over ben

Ik heb thuis een of ander schilderij staan voor een vrouw waarbij de schilder in haar familie zit. Maar die vrouw woont niet in nederland. Een tijd terug zou ze het komen halen en toen ineens niet meer. Het staat maar op zolder. Dus ik zei tegen mn vriend schilderij wordt door opslag 50 euro duurder en ze komt t maar binnen 6 maanden halen anders gaat het naar de kringloop.
Daar wilt mijn vriend niet aan, doet hij niet zomaar.

Het schilderij komt al bij mijn schoonouders vandaag. Wij wonen alleen dichterbij die vrouw die het heeft gekocht.

Schilderij is 3 bij 2 meter. Ja het staat op zolder. Die ik graag wil opruimen. Dus in de weg niet helemaal. Maar ik vind t gewoon irritant.

2 likes

Categorie klein leed: de soort aardbeien die ze momenteel verkopen bij mijn AHs zijn zo vies. Ughhh

Ohh die van mijn AH zijn juist deze week weer heel lekker! Ik vind de aardbeien dit jaar wel vrij hit or miss. Normaliter zijn ze structureel lekkerder heb ik het idee

2 likes

Dagje naar een spa valt in het water doordat we al 4,5 uur doen over een route van 2 uur. Gelukkig waakt Pater Pius over ons :pray:

23 likes

Ik maak elk jaar een fotoboek met Albelli maar sinds die update is het zo kut geworden… ben ook nog aan het zoeken naar een betere optie.

1 like

Wat is er kut geworden dan? Ben net zelf weer verder gegaan met m’n fotoboek maar was me nog niks opgevallen

1 like

Ik maak hem met mijn telefoon (weet niet hoe het op een laptop is), en daar maakte ik eerst de opmaak en voegde ik dan alle foto’s toe aan die opmaak.
Nu zet ie gelijk al alle gekozen foto’s in het album, en moet je dan dus foto voor foto gaan aanpassen hoe je hem erin wil hebben. Zoveel meer werk :frowning:

1 like

Ik ben echt een older/elder millenial want ik kan me echt niet voorstellen dat je zoiets op je telefoon maakt, dit is een laptop-ding.

(Tuurlijk snap ik waarom het handig is hoor, ik zit altijd te vloeken als ik al die foto’s naar m’n laptop moet overzetten).

38 likes

Ah oké! Klinkt een beetje als die automatisch vullen optie? Als het goed is, kun je dat wel uitzetten. Maar ik doe het op de laptop en voor mij werkt het net zo goed als altijd. Al is een fotoboek maken alsnog veel werk vind ik altijd.

3 likes