Waar erger je je aan? #19

Random ergernis: Edith Dohmen die stropdassen ‘stroppies’ noemt.

3 likes

hahaha ik was haar helemaal vergeten nadat ze zo wild deed over de pandemie

8 likes

Gerelateerde ergernis: aan alle b-klasse stylisten, :speaking_head: stop trying to make stropdassen happen :speaking_head:

23 likes

Mijn ondergrondse bloeddruk :-1:t2::-1:t2::-1:t2: en mijn vriends “tip” om ff een rondje hard te lopen om het te fixen :smiley::smiley::smiley::hocho::drop_of_blood:

2 likes

Love de smiley combo.

Echt haat aan dit soort ‘advies’.

2 likes

Ik ben vandaag al te vaak geschrokken van treinprullenbakken die dichtgegooid worden.

8 likes

In een lange broek: ok ik zie er prima uit
In korte broek: kleine trol
Waarom zijn korte broeken zo niet flatterend als je korte niet slanke benen hebt :rage::sleepy::face_with_symbols_over_mouth:

8 likes

Eerlijk ik vind korte stevige benen in shorts echt leukkk schattig mooi

16 likes

Als je wijde shorts hebt is het veeeel beter dan als je aansluitende shorts aan doet, is mijn ervaring! Ik vind mezelf ook lellek in broekjes :smiling_face_with_tear:

3 likes

Echt crisis, heb een fijne afritsbroek, ga in zwitserland veel op wandeltocht en dan is het mega koud in de ochtend en daarna veel warmer…maar eenmaal afgeritst ben ik echt een kleine trol want is nauwsluitend. Gelukkig hoef ik niet heeeeel mooi te lopen hiken en zie ik er toch uit als een tomaat maar toch. Die kleding kunnen ze toch ieeets leuker maken…

1 like

Hahaha ja een afritsbroek is nooit hip denk ik. Misschien een bikershort met een jogger eroverheen een betere combo? Met een lang shirt erover ziet dat er nog wel ok uit vind ik. Maar inderdaad je bent aan het hiken dus opzich hoef je geen modeshow te lopen.

3 likes

Doe jezelf en je omgeving een plezier en zeg dit nooit meer over jezelf

30 likes

True, ik doe het gewoon niet meer, voortaan lange jurken of broeken.

Ik ken haar niet dus ik heb haar even opgezocht en volgens Google is ze fashion motivator. Wtf is dat? Hebben mensen motivatie nodig om kleren aan te trekken?

2 likes

Dat ik al dagen in kerst modus zit en dat wil ik helemaal niet :roll_eyes: Ik wil gewoon blij zijn met de zomer en daarna nog herfst, maar ik heb zin in gezellige lichtjes en de knusheid van december

8 likes

Snap ik wel met dit weer :smiling_face_with_tear:

2 likes

Het probleem is niet je benen maar de afritsbroek :sweat_smile:

8 likes

Nee ook dat niet, die broek is super fijn met wandelen. Je hoofd is het probleem. Je benen zijn gewoon benen in een broek en je gaat super mooi wandelen. Maak je daar lekker druk om en geniet ervan @chasingrainbows

9 likes

Jawel sorry iedere afritsbroek is lelijk, ook al is het praktisch.

6 likes

Bedden zonder hoofdeind waar je kussens dan steeds afvallen :angry:

9 likes