Waar erger je je aan? #19

Ik vind het wel fijn dat ik even op vakantie ben nu, maar heb nog maar een paar extra dagen vrij genomen zodat ik niet op pad hoef tijdens de navo top.

2 likes

Dit is echt afgrijselijk en hoewel ik veel voor m’n kinderen doe, doe ik dit echt nooit meer. Ik heb driekwart van de film op m’n telefoon gezeten, lekker voorbeeld ook maar ik kon het niet aanzien.

1 like

Dat ik dit soort fucking bullshit types in mijn Instagram tijdlijn krijg, dan uit ergernis ga kijken en dan zien dat bepaalde mensen die ik echt wel wat hoger inschatte dit soort aardappelkroketten ( zonder e-nummers natuurlijk) dan volgen. Zo teleurgesteld in mensen.:sob:

10 likes

hahaha hoe heet dit account ik wil ff hatescrollen

9 likes

Ik ben voor leef en laat leven maar op zulk soort mensen ga ik bijzonder slecht

7 likes

Ismeepureliving

4 likes

“Stilte rondom genocide”, ja, mee eens, ga door… oh.

13 likes

ik ging ff kijken op haar insta en 13 mensen die ik (sommigen goed) ken volgen haar :joy: ellendig

5 likes

Wat een rare combinatie van dingen ook en verrassend. Want ze klinkt juist heel ayahuasca achtig maar dan bam! Nee toch niet

46 likes

Oja mijn schoonmoeder zit ook in deze hoek

Ik zou er geen geld op inzetten dat de genoemde genocide Gaza betreft tbh

5 likes

Wat ik pas écht erg vond was de Juf Roos film van pak 'm beet 2 jaar terug. Waren alle liedjes die je al 100x had gezien (en exact hetzelfde he, niet opnieuw opgenomen), via een flinterdun verhaal aan elkaar gepraat.

Heb me de hele film lopen ergeren aan het feit dat ze zo weinig effort erin gestoken hadden. En lekker goedkoop ook. Een hele film maken met alleen één set (de molen) en wat goedkope greenscreen scenes.

Hiermee vergeleken was Fien en Teun echt een topproductie.

6 likes

Wat wij wel deden was 1 ouder mee naar dingen die diegene het minst erg vond. Ik naar MLP en mijn man mee naar Cars. Paw Patrol vond ik leuke films gelukkig want mijn kind houdt ontzettend van nakauwen dus ik kende alle pups bij naam en mijn man zat echt zo :no_mouth:

3 likes

Er is een nieuwe Peppa pig film en heb gezegd dat ie niet meer draait :joy::joy::joy: sorry maar die is sowieso next level verschrikkelijk

10 likes

Zij heeft mij geblokt, echt jammer. Was omdat ik vroeg waarom ze nog wel alcohol dronk.

4 likes

Dit vind ik echt slim. Weg met die zeurbig, dat stomme broertje en die ouders die in een privé ziekenhuis bevallen zijn! :joy:

2 likes

Als ik in mijn kleine autootje rij is de wereld te klein, mensen halen in, toeteren of weet ik veel wat. Ja dit ding rijdt gewoon niet snel, is zuinig en ik trap het pedaal in maar het duurt gewoon even. Maar ook als ik 110 rij waar 100 mag zitten mensen in mijn nek te hijgen alsof ik 80 rij.

Maar in de auto van mijn vriend is het zo anders, ik rij op exact dezelfde manier maar dan in de auto van mijn vriend (audi, maar geen interessante nieuwe versie of een mega ding) en dan gebeurd het nooit. Dan houden mensen afstand ook al hou ik me aan de snelheid.

Ik heb echt het gevoel dat mensen in auto’s soms zo raar doen tegen bepaalde ‘kleine vrouwen autootjes’ terwijl als dezelfde vrouw rijdt in een ‘stoerdere’ auto het niet voor komt.
Sorry misschien slaat dit nergens op maar dit viel me onlangs zo op!

43 likes

Ben ik het helemaal mee eens! Mijn eigen auto is een Peugeot 108 maar mijn bedrijfswagen is een Mercedes A160. Wereld van verschil haha.

3 likes

Me toooo in de Twingo word ik van de weg gereden maar in de degelijke Opel niet terwijl ik hetzelfde rijd.

2 likes

Yep, zelfde ervaring, of ik in mijn eigen Kia Picanto rijd, of in de Tesla van mijn vriend. En ik rijd altijd wel lekker door, welke auto dan ook, maar oh wee als ik een audi oid inhaal in mijn Picanto, dan moeten ze er vaak toch nog weer voorbij om dan voor mijn neus weer langzamer te gaan rijden. Gebeurt in de Tesla nooit, zo irritant.

11 likes

Je zou bijna denken dat in een wereld van vooroordelen leven :crazy_face:

Iemand die ik ken reed ook altijd dure auto’s voor zijn bedrijf omdat dat serieuzer overkwam dan een goedkoop dingetje. Ook altijd dure horloges en zo.

2 likes