Waar erger je je aan? #19

Het is echt zo irritant. Snap niet dat ze niet lekker ergens een paar tijdelijke gebouwen in een afgelegen weiland hebben gezet voor die top. Ik moet gewoon 3 maanden omrijden vanwege de sluiting van de Johan de Wittlaan.

3 likes

Heb m’n nieuwe menstruatieonderbroek per ongeluk gewassen met dat hygiene plastic er nog in en nu is het helemaal gesmolten en in het broekje getrokken ofzo? Het is nog wel plakkerig maar ik krijg het er niet uit. Echt super zonde. :sob:

1 like

Dat mijn vriend in Londen is voor werk en nu met Sydney Sweeney op de foto staat, omdat hij toevallig langs een premiere liep. En ik zit saai thuis in m’n joggingpak op de bank. :roll_eyes:

13 likes

Ik ga morgen naar de Efteling en ik heb nu al tig keer een filmpje doorgestuurd gekregen over dat het vandaag extreem druk was. Nu weten mensen van elkaar natuurlijk niet dat ze het doorsturen, maar ik snap sowieso niet wat ik met de info moet aangezien het niks zegt over morgen :joy:.

7 likes

En voor de context dat het vandaag zo druk was, is het ook wel belangrijk om te weten dat vandaag half Nederland op de basisschool vrij was omdat bijna iedereen een studiedag leek te hebben, dus zal morgen wel een stuk minder erg zijn

2 likes

Ik kreeg ooit de tip om lipstick te testen op je vingertopje, omdat de huid daar qua structuur en kleur meer op je lippen lijkt.

4 likes

Je kunt op de Eftelingsite de voorspelde drukte bekijken en daar stond voor vandaag al “druk” (heb dit weekend gekeken). Morgen staat er “normaal”. Klopt niet altijd natuurlijk maar alle mensen die er vandaag waren, die zijn er morgen niet. Ik ga donderdag toevallig

2 likes

Ik was er vandaag en vond het wel meevallen hoor. En zegt inderdaad niks over morgen, zal allemaal wel goedkomen, veel plezier!

1 like

Ja klopt, een van de redenen waarom we liever vandaag gingen haha!

2 likes

Probeer vanmiddag wel de ingang te vermijden! Er zijn opnames voor ter land, ter zee en in de lucht. Tenzij je daar graag bij bent.

2 likes

Ben op vakantie en de eerste dag dat ik er wakker word heb ik echt gigantisch opgezwollen ogen en heb het idee dat m’n hele kop een beetje raar vervormd is. :joy: M’n vriend zegt “dat je er bijna niets van ziet”, maar voel me wel echt een misvormd trolletje. 🧌

1 like

Ja I know, thanks! Ik blijf erbij uit de buurt :sweat_smile:

Ja heel veel hadden gister studiedag, wij gister Ă©n vandaag. Veel scholen hebben ook een ‘studieweek’ deze hele week omdat het toch al zo’n halve week is.

Echt zo geen zin in de verkiezingstijd waarbij partijen weer met allemaal ludieke plannen komen en dat dan het nieuws alleen nog maar daar over gaat. En we moeten nog ruim 4 maanden :weary: :weary:

25 likes

Pauze in de bioscoop bij kinderfilms. Aub ik wil gewoon dat het zo snel mogelijk voorbij is

20 likes

Ik was ooit met mijn toen 5 of 6 jarige naar de bios, hele pauze niks aan de hand, tien minuten nadat de film weer begonnen was moest er dringend het toilet bezocht worden

1 like

En schaf die reclames vooraf ook af of schenk alcohol. Ik zat vorige week door het vreselijke weer tegen beter weten in met mijn kind in een Pathé bij een afzichtelijke klerefilm en het duurde gewoon een kwartier langer door die ellende

6 likes

Pffff. Ik heb vorige week 2 uur van m’n leven verspild aan Fien en Teun.

1 like

Wel zin in de forummers die weer gaan klagen over dat ze als rechtse meiden ‘niks meer mogen zeggen’

7 likes

Of ze zijn alleen “economisch” rechts hoor :joy:

–
Ik trek al die lijsttrekkers op tv en radio nu al
niet meer en het is pas een week gevallen

4 likes