Waar erger je je aan? #19

Nee joh die Tesla’s zijn pas niet om aan te gluren. Die nieuwere Kia picanto’s zijn schattig. :heart_eyes:

8 likes

“snackbordjes” (of bakjes)

11 likes

Heb je geen kut collega die je haat? Dan zeg je iets van mijn collega, blabla zou het interessant vinden om hier met je verder op in te gaan.

Xxx grace

23 likes

Mijn RAL9001 huid want ik heb last minute een date, het is warm en ik wil een jurk aan maar ik heb geen zelfbruiner in huis :triumph:

5 likes

Voor de tweede keer deze week zegt iemand (eerst een vriendin en nu mijn zus) plannen af. En dan ook echt als reden ‘geen zin’. En ja prima verder en heel fijn dat je je zo op je gemakt voelt om daar eerlijk in te zijn maar vind dat ergens ook wel echt egoïstisch eigenlijk. Je maakt een afspraak, jij hebt er geen zin meer in maar ik had dat wel. Ik weet niet wat ik er van moet vinden.

41 likes

Ik heb liever dat je het gewoon zo eerlijk zegt, dan dat je met tegenzin tegenover mij zit.

5 likes

Ja ik in principe ook. Maar vind het ergens dan ook wel weer gewoon bij het volwassen leven horen om soms dingen te doen waar je niet zo’n zin in hebt.

53 likes

En vaak is het dan uiteindelijk toch leuk.

Ik vind ‘waarom telt jouw geen zin zwaarder dan mijn zin?’ wel een legitieme vraag. (Mits er al een afspraak stond voor iets waar diegene initieel wel gewoon zin in had ofc!)

10 likes

Vaak zijn dit soort afspraken waar je geen zin in hebt ook helemaal prima zodra je er eenmaal zit. Is idd ook heel irritant.

5 likes

Ik zou vanavond met een groepje meiden die ik nog niet in real life ken gaan afspreken en één voor één zei iedereen af (op 1 meisje na waar ik gezellig mee in de zon heb gezeten). Ik vind het dan best wel confronterend en kut dat zij waarschijnlijk afzeggen omdat ze iets anders (en dus leukers) gepland hebben, want ik heb dat dan niet. Heb je nog een leuk alternatief?

8 likes

Misschien zaten ze wel oververhit, zwetend en stervend van de hooikoorts op de bank met een ventilator. Weet jij veel! Het is toch hartstikke leuk om met jou af te spreken?

11 likes

‘Lekker het hele huis open om te luchten’.
Ben één grote muggenbult, zwel meteen al weer op. We hebben natuurlijk nog maar één hooikoortstabletje en die wil ik bewaren voor meneer Snotter die naast me ligt.
Gelukkig vond ik ergens nog een stick met Azaron, hopelijk gaat dat iets doen voor ik mezelf kapot krab

Vocht vasthouden door dit warme weer…

4 likes

Ik lag vannacht te bibberen onder m’n dekbed vanwege de griep. Vandaag ben ik alleen met de kinderen en het wordt 100 graden met regen en onweer.
Fml

3 likes

9/10 keer als ik iets afzeg dan is hetgeen dat ik ga doen op de bank liggen omdat ik me-time wil en ik denk dat dat voor veel mensen geldt dus ik zou niet meteen denken dat ze iets leukers gepland hebben en het aan jou ligt hoor.

15 likes

Net een vlek van de muur proberen te poetsen met als resultaat dat nu dus de verf er ook af is. Kan straks een heel nieuw blik gaan halen want die vlek/plek zit natuurlijk vol in het zicht. Fijn.

2 likes

Ik haaat hoe warm het wordt in mijn huis en vannacht met alles wat open kon is het ook maar 1 graad afgekoeld :weary:

2 likes

Ik moet vandaag best nog wel veel doen in het huishouden :pleading_face::pleading_face::pleading_face: Ik begin er nu maar direct mee voordat het te heet is.

1 like

De kaarsen die altijd voor het raam wegsmelten met heet weer. Ik vergeet ze altijd weg te halen. Vorig jaar hingen ze echt stijl naar beneden :joy:

En ik zit buiten en er piept iets bij de buren, en het piept ook heel snel. Kan niet van de wasmachine of koelkast oid zijn. Ook geen brandalarm.

3 likes

Al het snot in mijn neus, heb nu 10 dagen aan de xylometazoline gezeten, dus nu weer afkicken. Maar na het snuiten zit m’n neus binnen 2 minuten weer helemaal vol :sob::sob: Zo irritant

1 like