Waar erger je je aan? #19

En grote kans dat je dan de hele muur moet doen omdat je het gaat zien als je 1 klein stukje bijgewerkt hebt, zo kut

5 likes

Als je niet meteen wil of kunt afkicken kan je elke dag wat zoutoplossing bij je flesje doen zodat het steeds meer verdunt. Das een makkelijke manier om te stoppen zonder helemaal verstopt te zitten voor een paar dagen.

4 likes

Dat de randjes van douches in hotels vrijwel nooit hoog genoeg zijn om een overstroming te voorkomen :upside_down_face:. Altijd zo’n gore kletsnatte badmat iehlll

5 likes

Je hebt ook een 0.5 dosis variant. Misschien kan die helpen bij afbouwen.

2 likes

Mijn buurman die om 21:00u is begonnen met zijn hoge drukspuiter. 50 minuten later en hij is nog niet klaar… voor 16 vierkante meter.

2 likes

Zo had ik laatst wat vlekjes op mn tafelblad gemaakt en had online gevonden dat die substantie er met aceton af zou gaan. Dat klopte dus ik vrij enthousiast alle vlekjes aanstippen om even later te ontdekken dat het ook een stukje verf van het tafelblad meenam en nu dus allemaal doffe vlekken heb :person_shrugging:

7 likes

Net als dat die doucheschermen nooit genoeg afsluiten om een waterballet te voorkomen

3 likes

Die man is niet bang voor het drinkwatertekort dus :sweat_smile:

3 likes

Nou gelukkig viel dat mee, er is geen kleurverschil te zien nadat alles opgedroogd is dus dat is een meevaller!

1 like

Altijd die vervelende traanogen, winter van de kou. Nu de allergie. En ook binnen.

1 like

Ik heb net pas mijn verlof doorgegeven voor mijn zomervakantie :grimacing::smiling_face_with_tear: had ik eigenlijk vorig jaar december moeten doen.

15 likes

Lijkt me niet met jouw leven verenigbaar, iets 7 maanden vantevoren doorgeven.

4 likes

Ga je het nog krijgen?
Ik gun je echt een kantoorbaan. Wil ik volgende week vakantie? Dan moet ik het alleen even fixen met mijn patiënten en een overdracht schrijven.

2 likes

Ja, het is buiten de zomervakantie en mijn manager is een oudere, mannelijke vorm van mij in veel dingen en dit is zo’n ding. Dus denk niet dat het een probleem gaat worden! Maar ik gun mezelf ook wel echt een regelmatigere baan in dr zorg inderdaad :rofl: want ben hier al 3 maanden over na aan het denken maar vandaag pas tot uitvoering gebracht

5 likes

Vroeger had ik altijd 1 haar op mn kin en nu ik ouder word, worden het er steeds meer? Waarom? Heb er net 4 uitgetrokken nondeju

8 likes

De klassieker, naar bed willen en het bed moet nog opgemaakt worden EN er blijkt nog een natte was opgehangen te moeten worden

27 likes

Ik heb echt zulke extreme spierpijn in mijn boven benen!? Dit is dag 4 van de spierpijn en voor het eerst kan ik weer normaal de trap op en af. De afgelopen dagen kon ik alleen in kleine stapjes zijwaarts een trap op en af en kon ik ook geen grote stappen zetten :joy::joy: ik heb dit echt nog nooit meegemaakt en het enige wat ik heb gedaan is een hike met 1 steile heuvel van 300m

Oh en andere ergenis is een hostel vol met Franse long stayers. Zal vast geweldig zijn als je ook Frans bent, maar in elk ander geval gewoon vet irritant.

2 likes

Ik heb dit wel eens gehad toen ik ook gestrecht hard. Dus beenoefeningen en daarna dus benen stretchen. Misschien zoiets gedaan?

Nee eigenlijk niet! We hebben we meteen daarna gezwommen bij een waterval, maar koud water zou juist goed moeten zijn? De dag erna heb ik wel veel gefietst op een kleine fiets, maar toen kon ik dus al amper lopen van de pijn, hahah. Misschien dat dat het erger heeft gemaakt? En de dag daarna had ik een vlucht van ruim 7 uur, dat zal ook niet geholpen hebben…

2 likes

Je was pas ziek toch? Misschien is het daar nog een nawee van?

2 likes