Ik zojuist bijna 20 euro betaald voor kapsalon en het vlees was droog.
Dat mijn bolognese chips in Frankrijk niet naar bolognese chips smaakt.
Wij krijgen al twee jaar ongewenst zo’n folderpakket. Hij is eigenlijk voor de buren een paar straten verderop bedoeld, want hun adres staat erop. Dit hebben we al meerdere malen aangekaart bij de bezorger en bij Spotta maar het wordt gewoon niet opgelost. De bezorger gaat gewoon met ons erover discussiëren, alsof we ons eigen adres niet weten en zegt dan dat het de schuld van Spotta is want die geven hem het verkeerde adres. En ik heb geen idee wat ze bij Spotta met m’n klacht doen.
Maar het is echt zonde dat we wekelijks vijftien folders ontvangen die we niet lezen. Ons oud papier is 50% die folders :’)
Kan je hier niet hun adres invullen?
Ja dit heb ik dus al vijf keer gedaan.
Raar zeg, ik heb daar nog ooit voor gewerkt en het adres zou dan gewoon gelijk verwijderd moeten worden uit de lijst.
Ik heb ‘m ook al meerdere keren ingevuld maar lijkt niet te werken.
Opsparen en retour sturen zonder postzegels? ![]()
Muggenbulten ![]()
Ik weet niet wat er dit jaar ineens voor terrormuggen hier zitten maar ik ben echt helemaal lek geprikt. Worden ook meteen van die hele plakkaten. Heb dit nog nooit zo erg gehad. En gewoon niks lijkt te werken tegen die krengen
Ff anti histamine tabletje slikken, dan zijn ze bij mij zo weg.
Of als je dat niet in huis hebt nu, dan ff iets uit de vriezer er zo lang als je het kan hebben erop laten, helpt ook.
Ja en daarna niks gehoord. Ik krijg ook vaak lege mails waar dan het antwoord in zou moeten staan op m’n klacht denk ik? Ik heb het adres ook al afgemeld maar volgens mij was dat alleen voor als je geen nee nee sticker hebt ofzo.
Heb nu dus een heel boze mail gestuurd (doe ik echt nooit, maar na twee jaar…) en als we volgende week weer krijgen dan bel ik wel. Maar dit is dus altijd een zondagse irritatie want een dag later ben ik het weer vergeten en vergeet ik te bellen.
Ik heb pistache groene wandelschoenen gekocht en nu heb ik ze behandeld met leather wax en zijn ze gewoon donkergroen/grijs/bruin
haha stom!!!
Ik heb pas op een verjaardag naturel chips met aioli gegeten. Nu heb ik zin in naturel chips met aioli. Maar ik heb geen aioli en de winkel is dicht.
Knoflook en mayonaise wel in huis?
Nee geen knoflook
(anders was het een goede oplossing wel!)
Ik heb altijd van die zakjes in huis om zelf chipsdips mee te maken
Ik heb fake sociaal gedaan door een tekst die chatgpt voor me heeft bedacht in een rouwkaart te schrijven (nadat ik al een uitnodiging had voor de crematie) en nu ben ik nog met terugwerkende kracht uitgenodigd voor de borrel erna ![]()
en die crematie gaat al al mijn sociale vaardigheden op de proef stellen. Maar dat is mijn straf voor nutteloos ai gebruik
Iemand kwam (tegen betaling) een klusje voor ons doen, iets wat wij zelf fysiek niet voor elkaar krijgen. Diegene heeft de hele tijd gemopperd over we het niet zelf deden en wat stom dit en wat nog stommer dat
Weten we meteen wie we nooit meer ergens voor vragen
Geen knoflook in huis?! Dat is een basisingrediënt!
Ja I know. Ik ga door naar het unsuccessful adulting topic…