Waar erger je je aan? #19

Mensen die echt opvallend vaak je voornaam gebruiken. Gisteren werd er een koelkast geplaatst. 2 mannen kwamen dat doen, en die ene collega zei echt bij elke zin de naam van zijn collega. Dus bijv “oke luuk” “ja plaats maar daar luuk” “goedzo luuk” oh mijn god, als je daar een hele dag mee moet samenwerken… :skull_and_crossbones:

10 likes

Vorige week valpartij gehad tijdens hardlopen en nu heb ik dus een (of aantal) gekneusde rib(ben) en het is schijtirritant. Niet eens qua pijn maar er zijn blijkbaar zo ontzettend veel dingen (zoals ademhalen) waarbij je merkt dat je gekneusde ribben hebt.

6 likes

Haha mijn huisarts doet dat. Ik denk dat ze dat een keer bij een cursus heeft geleerd. ‘Wat vervelend dat je steeds een loopneus hebt, Iduna. Zou het hooikoorts kunnen zijn Iduna? Goed dat je even belt Iduna!’ Verder een top-huisarts trouwens

6 likes

Oh wat rot zeg! Hopen op een spoedig herstel

1 like

Ik heb gemerkt dat bepaalde nationaliteiten dat veel meer doen! En in Nederland vind ik het irritant, maar op reis vind ik het juist persoonlijk en voel ik me daardoor extra gezien! Het leukste vind ik als ze jouw gaan voorstellen aan andere alsof ze je niet pas een paar minuten kennen!

2 likes

Ik heb dat als kind ook eens gehad, echt naar idd. Je kan ook niet lachen, zelfs dat doet zeer.

2 likes

Niezen is nu ook echt irritant. :grin:
Verder vind ik het best hoor, ik loop wel door maar erger me er dood aan hoe ‘normale’ dingen me nu irriteren.

3 likes

Mc donalds heeft geen vega nuggets meer (ze waren ook echt goor). Maar er is dan dus geen vega optie meer in de happy meal en dat vind ik echt stom.

Debiele is dus ook nog dat je ‘iets’ moet kiezen, maar het is allemaal met vlees. Dus ik heb nu betaald voor nuggets maar die wilde ik niet in het doosje. Ze hadden me wel uit eigen initiatief twee portie frietjes en twee keer appelpartjes gegeven, dus dat was wel lief.

Maar vind het wel echt stom voor mn kind.

18 likes

Dat hebben ze vast geleerd op een training klantgerichte communicatie ofzo, haha. Ik werkte een tijdje bij een callcenters waar het een vereiste was om in elk gesprek 3x de klantnaam te noemen. Bij terugluisteren werd je daar dan op afgerekend als je dat niet deed. Ik vond dat zooooo ongemakkelijk, al helemaal als ik een super kort gesprek had was die regel zo dom

“Met Sashiko van Nuon, waar kan ik u mee helpen?”
“Hallo, met De Bruin, ik wil mijn meterstanden doorgeven”
“Dag meneer De Bruin, :heavy_check_mark: dat is goed. Kunt u uw klantnummer en de meterstanden voor mij opnoemen?”
Hij noemt de gegevens op en ik voer het meteen in.
“Bedankt meneer De Bruin :heavy_check_mark:, ik heb het doorgevoerd in het systeem. Heeft u verder nog vragen?”
“Nee hoor, dag!”
“Dag meneer De Bruin!” :heavy_check_mark:

6 likes

Vanmorgen eerste boxles gehad. Daarna doorgelopen naar de Mac ernaast. Waarom ben ik zo :weary:

4 likes

omdat je honger had na een intensieve training en trek in mac :woman_shrugging: zolang je het niet elke dag eet is er geen probleem toch

28 likes

Ik ken mezelf. Nu wil ik dit altijd doen. Ik ben zo iemand die de volgende les mezelf motiveert met ‘als de les voorbij is ga je Mac eten, doorzetten’

3 likes

Diabolical verdienmodel ook om een McDo naast een gym te zetten, is hier bij mij in de buurt ook.

6 likes

Pff echt he, ben allang blij dat het iets minder lijkt te worden qua calorieën checken en al die bs op dit forum. Echt laten we niet hetzelfde doen als onze tantes of moeders.

3 likes

Influencers die hun vinted pagina pluggen

3 likes

Ik zojuist bijna 20 euro betaald voor kapsalon en het vlees was droog.

Dat mijn bolognese chips in Frankrijk niet naar bolognese chips smaakt.

1 like

Wij krijgen al twee jaar ongewenst zo’n folderpakket. Hij is eigenlijk voor de buren een paar straten verderop bedoeld, want hun adres staat erop. Dit hebben we al meerdere malen aangekaart bij de bezorger en bij Spotta maar het wordt gewoon niet opgelost. De bezorger gaat gewoon met ons erover discussiëren, alsof we ons eigen adres niet weten en zegt dan dat het de schuld van Spotta is want die geven hem het verkeerde adres. En ik heb geen idee wat ze bij Spotta met m’n klacht doen.

Maar het is echt zonde dat we wekelijks vijftien folders ontvangen die we niet lezen. Ons oud papier is 50% die folders :’)

Kan je hier niet hun adres invullen?

1 like

Ja dit heb ik dus al vijf keer gedaan.