Mensen die in elk bericht moeten zetten dat ze zwanger zijn. Ja ja we weten het nu wel
Praktisch: gewoon een lange sport- / hardloopbroek met hoge sokken? Wel wat glad, maar lijkt me fijner dan iets met naden bij je knieën.
Superleuk dat je weer gaat! Een buitenrit oid, of echt les? Ik denk dat ik, na 20 jaar niet rijden, er echt niet meer op zou komen
Ik heb wel nog een rijbroek en laarzen, ben rond corona gestopt met paardrijden. Dus heb de praktische spullen nog wel! En het is een 2 uur durende buitenrit op Belgische trekpaarden dus ben ook heel bang dat ik mn been niet eens zo hoog ga krijgen.
Pfff ik wil ineens echt zooo graag koken in mijn eigen keuken met mijn eigen spullen. Het is echt mijn grootste hobby en ik wist dat ik het zou gaan missen dit (reis)jaar, maar ik ging net weer allemaal substackjes lezen en insta filmpjes kijken en nu kan ik nergens anders aan denken zelf iets maken en dat je gewoon helemaal kan kiezen wat je wil eten is gewoon iets wat je op reis niet hebt. En we zijn in Nederland zo gewend om afwisseling te hebben.
(Ik heb ook gewoon honger, dus misschien moet ik gewoon alvast maar gaan dineren en na gaan denken wat ik in mijn volgende landen allemaal kan gaan eten en drinken )
Leuk!! Ik krijg al spierpijn als ik eraan denk, haha.
Dat ik steeds aan het verzekeringhoppen ben voor m’n fietsverzekering want dan gaat ie ineens na een jaar heel hard omhoog. En ik liep steeds te klagen dat we in zo’n dure wijk wonen qua verzekeringen maar toen ging ik eens kijken hoe het op m’n oude postcode was en daar is het gewoon twee keer zo duur.
Dus eigenlijk is er niks om je aan te ergeren want het valt dus allemaal mee qua kosten ten opzichten van het oude postcode.
Nou ja ik vind het wel irritant dat het steeds duurder wordt en dat ik steeds moet uitzoeken welke het goedkoopste is, want er zijn ook geen goede vergelijkingssites. En het gaat niet om een paar euro’s in de maand. Het ging van 18 naar 36, dus op die oude postcode naar 70, dat is gewoon meer dan onze autoverzekering. Maar nu heb ik een nieuwe verzekering van 20, en bij m’n ouders is die maar 5. Dus het is niet dat ik goedkoop uit ben.
De oude postcode is van 7 jaar geleden ook eigenlijk irrelevant, ik wilde gewoon checken hoe het zou verschillen en dit was de eerste postcode die ik kon bedenken.
Ik heb die fiets nu drie jaar en al vier verschillende verzekeringen gehad.
Ik zou vooral goed kijken wat je na die jaren überhaupt nog uitgekeerd krijgt. Of zich dat nog wel loont. Aanschafwaarde stopt meestal na 3 jaar op de meeste fietsverzekeringen volgens mij.
Maar dan woonde je eerst iig op een plek waar veel fietsen gejat werden
Ja het is het nog wel waard, had ik ook al gecheckt.
En ja de grap is dat onze autoverzekering daar eerst goedkoper was, dus wel veel fietsen gejat/beschadigd en weinig auto’s en hier is het dus andersom.
Wat een heftige prijzen. Ik heb net gekeken en voor de electrische bakfiets betalen we ruim 10 euro per maand en mijn nieuwe electrische fiets nog geen 12 euro per maand. En dat in de twee na grootste stad van Nederland.
(En ja we wonen nu aan de rand van de stad, maar toen ik in het centrum woonde was het niet herl erg verschillend ofzo).
Welke verzekeraar, ben nu ook wel benieuwd
Ik zit gewoon bij de ANWB
Ik zie al vanaf dit bericht op tegen de update en vandaag uitgevoerd en Jezus wat zijn die iconen lelijk.
Erg he! Ben er nog steeds niet aan gewend
Ik dacht ik pas via themas de iconen aan, maar toen kregen alle andere icoontjes een kader eromheen en dat was nog lelijker.
Ik moest vanmiddag de YouTube kids app unlocken en dan krijg je een rekensommetje van YouTube, in mijn geval 7 x 8 en ik was er echt van overtuiiiiiiiigd dat het 42 was maar da was nie zo.
56=7x8 → 5678, zo onthou ik het
Sorry ik ben echt tyfusdom en kan echt niet rekenen, maar heb je dan voor elke som zo’n ezelsbruggetje onthouden of is dit heel toevallig alleen deze