Vliegende mieren, ik heb echt het idee dat ze nu al 3 weken rondvliegen.
Voorheen had zag ik ze maar een dag of 2
Vliegende mieren, ik heb echt het idee dat ze nu al 3 weken rondvliegen.
Voorheen had zag ik ze maar een dag of 2
Toen ik 7 jaar geleden bij de AH werkte kon je bonnen van de zelfscan uitdraaien en geven aan de servicebalie zodat mensen daar contant konden afrekenen. Geen idee of dat nu nog is, maar gebeurde toen best vaak.
Dat zegt idd heel wat. Ik vergeet nooit weer dat ik op het station in munster niet een broodje kon betalen omdat het alleen maar cash kon dat was in 2019 volgens mij.
Aan mijzelf. Ik had blijkbaar de gemeentelijke belastingen niet betaald, dus kreeg net bij de post een dwangbevel. Kosten voor dat dwangbevel waren 98 euro zĂł zonde van het geld. Heb er wel direct bezwaar tegen gemaakt want volgens de brief zou ik begin juni een aanmaning hebben ontvangen (kost ook alweer 21 euro extra) maar die heb ik nooit ontvangen. Dus hoop dat ik nu de kosten voor het dwangbevel nog terug krijg maar ben er bang voor.
Ik heb dit ook een keer gehad en heb ze toen gebeld. Ze waren heel schappelijk en hoefde de kosten niet te betalen.
Sinds ik in oktober een scheur in mân enkelband kreeg zit er nog steeds vocht in mân voet Ă©n zakt mân enkel frequent door. Heel irritant.
volgens mij hebben ze vaak allebei! die bel is er zodat ze niet altijd hoeven te toeteren.
Ik erger me aan mn ouders die allerlei informatie zomaar appen. âDie buurman die jij al jaren kende, heel graag naartoe ging vroeger, is begin deze week overledenâ. Terwijl ik op een festival stond. Volgend appje; rouwkaart.
BEL EVEN of check waar ik ben.
Aan mezelf! Ik zette de gieter onder de kraan (wel de kraan buiten). Ik ging ff naar binnen de was ophangen. Vervolgens totaal vergeten dus die kraan heeft zeker een uur opengestaan. Sjongejonge
Ik erger me aan mensen vandaag. In de bus iemand die zijn tassen midden in het ganpad had gezet, mensen die op naast elkaar op een fietspad lopen terwijl er een brede stoep naast zit en dan niet aan de kant gaan als je belt. En als klap op de vuurpijl geraakt door iemand die het fietspad op liep zonder te kijken dus een pijnlijke arm.
Nogal veel voor een zaterdagmiddag lol.
Ohneeee. Ik deel je ergernis aan mensen vandaag aaargh.
Oh ik zou juist liever een appje willen. Ik haat telefoneren, krijg echt meteen hartkloppingen zodra mijn telefoon gaat(vanwege te veel slecht nieuws via telefoon)
Mijn ouders weten dat mijn voorkeur is om niet te appen
Ohh ja dit zou mijn moeder ook doen en dan met een of andere ongepaste smiley erbij zoals ââ
Tokkies hier in de straat zitten vuurwerk af te steken. Hond bang, dus blaffen. Vriend is (denk ik) de laatste keer de hort op voordat de baby er is. En ik kan steeeeds die trap op en af omdat de hond bang is en blaft (en ik bang ben dat ie ons kind wakker blaft). Ondertussen wil ik slapen, want buikpijn, straks begint die bevalling
Echt zoân haat aan vuurwerk
Ik ga morgen paardrijden en dat heb ik lang niet meer gedaan en nu weet ik niet wat ik aan moet doen. Zou dan het liefst iets nieuws kopen want kan echt balen als ik iets aan heb dat praktisch (en esthetisch) niet goed is. Maar weet ook niet wat praktisch het beste zou zijn đ«
En ik heb een tikkie gestuurd naar een vriendin en ze gaf wel al aan deze week dat ze het liever contant wilde betalen. Maar verder kwam ze niet echt over de brug met contant geld dus nu toch een tikkie gestuurd en ze reageert er gewoon helemaal niet op? Vind ik best aso
Hoeveel is hst
Oh echt! Heb die toeter echt nog nooit gehoord haha. Maar was me sowieso al aan het ergeren in de tram. Vind het zo irritant als mensen naast je komen zitten en dan niet opstaan als je eruit moet maar alleen hun benen aan de kant doen. Misschien zijn die mensen niet zo mobiel, maar het is gewoon heel krap. Als ik je dan per ongeluk raak met mijn tas kan ik daar ook niks aan doen hoor.