Waar erger je je aan? #19

Op 1 of andere manier vind ik dit ook de moeilijkste om te onthouden ofzo, moet elke keer weer echt rekenen wat het is terwijl de andere wel zijn blijven hangen

21 likes

Ik moet hier steeds weer aan denken! Wil je delen hoe dit afgelopen is? Ik hoop dat hij inmiddels toch is komen opdagen…

Ik zit weer onder de fucking muggenbulten en het enige dat helpt is ze kapot krabben.
En ik snap muggen ook niet. Prik gewoon 1 keer goed ipv 5 keer :smiling_face_with_tear:

3 likes

Aan de kinderen die nu (00:23) nog steeds aan het buitenspelen zijn?? Is toch niet normaal

3 likes

What the hell? Zijn het echt kinderen?

2 likes

Ben er niet voor uit bed gegaan want mn bed ligt veel te lekker maar qua stemmen zou ik ze 12-14 schatten ofzo? Vakantie is hier al wel begonnen maar dan nog vind ik het niet normaal haha. Ze hebben paar minuten na het plaatsen van mijn bericht wel uitgebreid afscheid genomen van elkaar dus het is nu stil :clap:

3 likes

Ben nu al bijna een uur klaarwakker en mn wekker gaat om 3 :sob:
Toen ik doorkreeg dat ik niet meer kon slapen mijn telefoon erbij gepakt, maar nu kan ik natuurlijk helemaal niet meer slapen hahaha.
Voordeel is dat ik vanavond waarschijnlijk zo moe ben dat ik dan wel gewoon lekker slaapb

iemand in de trein die dr stalen bakje met yoghurt uitlepelt tot de aller aller aller laatste druppel yoghurt. Stop.

5 likes

Neem ook gewoon meer eten mee denk ik als ik dat hoor of zie. Zijn vaak echt mierenporties in die bakjes die bijna uitgelikt worden.

1 like

Lekke band

3 likes

Ik krijg mails van iemand waar ik kickboksles heb gevolgd en hoewel ze schrijft dat je met ā€œeen tas vol zelfliefdeā€ op vakantie moet gaan en dat ze niet gaat vertellen dat je geen ijsjes mag eten, zijn de ā€œpraktische tipsā€: eet geen brood vooraf als je uit eten gaat, skip de sausjes een eetlepel mayonaise is 130kcal, eet alleen waterijs en Ć”ls je toch een keer roomijs wil, kies dan een bakje ipv hoorntje ivm de calorieĆ«n!! En workouts die je overal kan doen, ook naar het zwembad.

5 likes

Nee hij is nog niet geweest. Ik kreeg te horen dat hij heel zijn planning moest wijzigen wegens het slechte weer. Nu staat er een afspraak in september, maar ik verwacht er niks van. De aanbetaling krijg ik ook niet terug. Echt zuur.

1 like

Snel blokkeren, zulke negativiteit wil je niet in je leven want zƩlfs Sylvie Meis eet ijshoorntjes!

18 likes

Wat een rare mail ook als je niet bij haar bent om af te vallen, maar gewoon te kickboksen.

4 likes

Ja ik denk dat ik het nog een tijdje aanhoud als hate read en mij dan uitschrijf. Ik weet ook niet waar die nieuwsbrief ineens vandaan komt :joy:

En deze vrouw is dus topsporter geweest :sob: ik zou hopen dat je dan een ander soort relatie en met eten en je lichaam krijgt (meer gericht op prestatie/kracht/etc ipv looks) maar helaas het patriarchaat is sterkerrr

@Bunnyslippers ja vind ik ook. Ik sport nu niet meer bij haar omdat het te duur was, maar ik had vooraf ook m’n twijfels omdat de website zo’n vage mix was van zelfliefde en je goed voelen door sport en afvallen. Maar na een kennismakingsgesprek dacht ik, okĆ© ik kan hier gewoon chill kickboksen en ze had niet gevraagd hoeveel ik wilde afvallen ofzo :joy::joy: maar blijkbaar/misschien is dat wel het doel van de meeste vrouwen die daar sporten? Of haar eigen focus? Een goed verdienmodel? I dunno maar het is wel stom

3 likes

Ik vrees dat soort attitudes juist heel erg versterkt worden in sporten met gewichtsklassen, ook op hoog niveau.

21 likes

heb laatst bij de pearl een nieuwe bril gekocht en nu ben ik na 10 jaar mijn zonnebril op sterkte kwijt dus wilde m’n sterkte opvragen om al dan niet via hun website een nieuwe te bestellen
mogen ze het niet doorgeven ivm agv, ook niet als ik het zou mailen
ik moet dus echt naar de winkel en ughhh ik wil gewoon een nieuwe zonnebril want word gek van dat felle licht in m’n ogen de hele tijd

1 like

Ik vind dit zo ergerlijk aan die ouderwetse opticiƫns en ook onzin want als iemand toch dit soort gegevens over mezelf mag inzien ben ik het toch hopelijk zelf :smiling_face_with_tear: maar ik ben hierom naar de ace & tate overgestapt, mocht je die in de buurt hebben kan ik dat voor het vervolg echt aanraden. De brillen zijn best betaalbaar, ik word altijd heel vriendelijk geholpen en je sterkte kan je gewoon altijd online inzien. Misschien heb je hier nu niks aan omdat je net een nieuwe bril hebt, maar wellicht dan iemand anders

Ze zijn bij de buren de dakbedekking van hun uitbouw aan het vervangen en nu ligt bij ons het terras en de tuin ook lekker vol met zwarte korrels :+1:t2: Klein leed, vooral geen zin om straks te gaan vegen.

1 like

Het meest domme is nog dat er in de winkel vervolgens vaak niet eens om een ID wordt gevraagd :sob: