Waar erger je je aan? #19

Ik ben mijn ondergoed vergeten op vakantie :sob: inclusief nieuwe bikini en een la perla bh :cry::cry::cry::cry::cry::cry:

6 likes

Wat kut! Misschien contact opnemen met de locatie, misschien hebben ze het apart gehouden?

2 likes

Ja het was een airbnb maar wel een bedrijf met meerdere huizen dus hoop dat ze het willen opsturen :tired_face: zo dom.

Ik erger me zo aan de instragrammers van altijdzes. Ik vind, van een deel, hun content heel leuk maar al die filmpjes samen of waar ze dat liedje delen en het dansje doen zijn zo gemaakt “kijk wij zijn vrienden” voor m’n gevoel.

10 likes

Ik heb ineens behoorlijk last van trillen en opgejaagd gevoel door medicatie. Dus ik lig nu helemaal onrustig in bed. Laat me slapen.

1 like

Het gele boekje voor vaccinaties dat ik im tijden van corona heb aangeschaft om daar mijn prikken in te registreren is blijkbaar een misdruk.
Toen gekocht met het idee, dan heb ik alles bij elkaar. Maar dat is dus niet zo. Heb nu een apart boekje voor mijn reisvacvinaties.

1 like

Wij hebben door het hele huis (kostbare) horren laaten plaatsen en dat ik nog steeeeeeds geprikt wordt!!!

Ik ben gvd ook nog allergisch dus ik heb morgen weer 6 muggenbulten formaat golfballen op mijn lijf.

4 likes

De verwarming staat aan in de nachtbus?! En een vrouw heeft haar 4 jarig kind bij zich waar ze voor weigert te betalen. De bus chauffeur is al 3x gestopt om tegen haar te schreeuwen. Ik wil gewoon naar huis rij door :sob:

4 likes

Dit is ook voor first world problems, toch?

Ik zit in een strandtent, maar de parasol geeft alleen schaduw aan het stuk zand schuin achter me :sob: en de andere strandtenten hebben van die gehaakte parasols, dus die geven ook geen schaduw.

2 likes

Maar ben je nu uit deze bushel?

Heel specifiek maar: wanneer mijn haar onder mijn bezwete oksel blijft plakken :triumph: echt een goeie reden om een bob te knippen

4 likes

Ik ben ook alweer helemaal klaar met mijn lange haar met dit weer maar het risico op mom hair is zo groot als ik het afknip :sob:

4 likes

Ik heb haar tot net onder mijn kaaklijn maar wouldn’t recommend met dit weer, het is te kort om vast te doen maar te lang om echt van koelte te profiteren. Bezweet haar in mijn nek dus :face_vomiting: ik ben deze dagen juist aan het overwegen mijn haar langer te laten groeien zodat ik het volgend jaar zomer in een staart kan doen haha

1 like

Haha ja gelukkig wel. Was maar een kort ritje van Amsterdam cs naar leidse alleen voelde als een eeuwigheid.

De bus chauffeur deed nog 2 extra pogingen om die vrouw voor haar kind te laten betalen maar ze zei gewoon ik doe het niet :joy:

Ja dan heb je dat weer! Als ik een kaaklijn had zou ik dat wel heel chic vinden (of nog korter) maar het is inderdaad ook irritant dat het niet vast kan. Alleen vind ik langer haar de hele zomer in zo’n knot ook weer zo ontzettend truttig en dat is toch wel waar het in de praktijk nu op neerkomt.

1 like

Ik heb het tot mn sleutelbeen en 10/10 would recommend! Genoeg rug onbedekt in een zomerjurkje en makkelijk een knotje van te maken als het echt niet te harden is!

3 likes

image

dit is ook lekker fris in je nek!

13 likes

:joy:

2 likes

Je mag niet doxxen hier toch

5 likes

Is dit TienvanWil?

9 likes