Ahhaha hier ook! Maar dan half op de stoep/straat grenzend aan het schoolhek. Het zijn ook precies de types die vroeger rookten in het fietsenhok of samen met de docenten (gebeurt dat nu nog op middelbare scholen?) alleen dan 20 jaar ouder.
Heb echt een hele specifieke ergernis en mogelijk heb ik hem al eens gepost en dat zijn mensen met hele slecht passende zonnebrillen, meestal zit de bril veel te hoog, omdat ze een grote bril zonder neussteuntjes hebben, die dan op de wangen steunt en niet op de neus. Ziet er echt zo DOM uit, haha. En nu zie ik weer duizend vakantiefotoâs en zie ik het ZO VEEL. Grrrr.
Is mij nog nooit opgevallen, maar waarschijnlijk ga ik het nu continu zien
Ja let maar op, dan staan mensen lachend op de foto en dan gaan de wangen omhoog en gaat die bril ineens 1cm de lucht in.
Never forget dat ik vroeger per se zoân grote zonnebril wilde de opticien bleef maar zeggen dat het model echt te groot was voor mijn gezicht maar ik mĂłest per se deze en niet de kleinere maat natuurlijk. Het was ook een dure bril dus heb hem nog maar ik zie pas sinds kort in dat hij echt gelijk had. Het valt me tegenwoordig dus ook op bij anderen
Oh jaaa of een te strakke zonnebril. Ziet er zo dom uit.
En wat ik helemaal erg vind bij een gewone bril, mensen die een bril hebben waarbij hun wenkbrauwen zichtbaar zijn Ăn de brilglazen. Dat vind ik echt heel erg als ik dat zie.
Haha echt fijn dat meer mensen zich aan niet-passende brillen kunnen storen.
Ik kan dus nu gewoon iemand opzoeken op fb waarvan ik zeker weet dat ze fotoâs heeft met haar bril veel te hoog op haar hoofd. Zelfs een pilotenbril - en die kun je juist super makkelijk goed verstellen, aargghhh.
Mijn bril loopt gelijk aan de onderkant van mijn wenkbrauwen, en daardoor zit er soms wimperzweet op mijn bril. Als mijn bril veel hoger zou zitten, zouden mijn wimpers continu heel die bril voor maken Kan me niet voorstellen dat dat prettig is.
Of misschien heb ik overmatig veel wenkbrauwzweet natuurlijk.
Ik heb net Whatsapp geĂŒpdate en ik vind het echt kut! Alle chats in communities staan ineens allemaal los van elkaar ipv in de community. JĂșist het fijne aan communities is dat die chats bij elkaar stonden en niet mijn chat-pagina vervuilden. Pfff
Er loopt een kat in de eetzaal van mijn hotel. Dat is geen combinatie die werkt voor mij.
Dat mijn huisartsenpraktijk zo slecht bereikbaar is. âOp dit moment zijn we met ochtendpauzeâ, bel je even later: âop dit moment is de assistente bezig met andere werkzaamhedenâ, daarna âop dit moment zijn we met lunchpauzeâ
Ik wil gewoon een simpele doorverwijzing pfff
Kan dat niet gewoon via een e-consult dan?
Ja dit!! Zo vervelend
Mijn nieuwe huisartspraktijk doet alleen inschrijvingen via een geprint formulier wat je alleen tussen 12 en 2 kunt ophalen en weer inleveren. Digitaal is niks mogelijk. Het is me na bijna 3 maanden eindelijk gelukt om dat te regelen
Ik snap deze ergernis! Ik kom net terug van vakantie en ik vul de ergernis aan met slecht passende bikinitops. Ik heb weer ZO veel mensen gezien met de verkeerde maat top waardoor ze ondersteuning missen en dan maar de bandjes gigantisch aansnoeren waardoor de rugband bijna tot in hun nek zit. Lelijk.
Dit doen ze ook altijd bij Sydney Sweeney, zoveel budget voor een film maar niet voor een goede bikini.
Dat wanneer iemand in een rolstoel zit mensen tegen die persoon gaan praten alsof die persoon ook meteen verstandelijk beperkt is. Net rondje winkelcentrum en weer paar keer gehoord.
Ik zette net mijn zonnebril op in de auto en moest aan deze post denken. Ik ben opgelucht te kunnen rapporteren dat mijn wangen mijn bril niet raken wanneer ik lach.
Of mensen praten tegen diegene die duwt over de persoon in de rolstoel. Echt fantastisch, voel me dan zo onzichtbaar.
Ooh dat is ook echt niet okee! Snap dat je je dan onzichtbaar voelt
Ik ben de lopende naast de rolstoel en ik erger me hier dood aan, ik doe ook vaak of ik doof ben als ze mijn man negeren als hij wat vraagt en ze mij antwoord geven