Dat ik me helemaal had ingesteld op een weekje alleen maar doen waar ik zin in heb maar nu ziek ben
En eigenlijk niet eens zo erg maar ik kan me er nu echt niet toe zetten om dingen te gaan doen
Ik heb een spelletje op mijn telefoon waarbij ik al een paar dagen niet verder kom in level. Zo irritant.
Mensen die ânog evenâ een sigaretje roken voordat we weg gaan. Ik kan daar gewoon niet op wachten. Ik rook zelf ook af en toe maar ik zou echt nooit iemand laten wachten omdat ik voor zwartgeblakerde longen kies.
Of als ze tijdens restaurant elke x naar buiten gaan
O ja dat vind ik dan wel weer gezellig, dan doe ik gewoon mee. Het is vooral het moment dat je weg wil, vaak naar iets leuks en dat er dan nog een sigaret moet worden gerookt. Het zijn ook altijd die langzame rokers die dit doen, of die personen die er perse bij willen zitten. âRook die sigaret gewoon op de fiets op lamlulâ denk ik dan.
Alsjeblieft niet zeg, zo tering hinderlijk als je daar achter moet fietsen en het is druk en smal (dus vrijwel altijd in een stad).
Vind op de fiets roken echt zo armoedig.
Ja, net als lopend rokend, vooral idd op een smalle stoep waar je geen kant op kan. Sta even stil op een hoek ofzo en blaas niet in iedereen zân gezicht uit.
Oja zo eens! Ik kwam laatst bij de opvang. Was tegen einde van de dag. Leidster had haar fiets echt recht naast de uitgang/ingang en ze zat nog niet eens seconde op het zadel of ze had al een opgestoken. Ze keek helemaal âbetraptâ toen ik ook net aan kwam lopen. Niet dat mij het boeit wat een pedagogisch medewerker in haar vrije tijd doet, maar zag er zo dom uit en tot zover iets met rookvrije generatie en niet roken rondom speeltuinen/schoolpleinen .
@Bunnyslippers zag jouw naam daarom herinner ik mij het. Die opmerking van mooie kinderen krijgen hebben wij ook heel vaak gehad!
aw haha ze had vast een hele zware dag gehad dan kan ik me zo voorstellen
Hshah jaaa blij dat ze even op adem kon komen na een dag tussen de snotterig peuters en huilende babyâs. Geef haar geen ongelijk hoor.
Ik zie dit altijd een groepje moeders bij school net om de hoek heel samenzweerderig doen na het brengen van de kinderen en ik vind het zo leuk Zo van ok meiden het zit er weer op voor de ochtend
Mijn opvang hoort bij een ziekenhuis en daar mag op het terrein niet gerookt worden. Maar dan zie je dus pal naast het terrein naast het fietspad allemaal mensen in verplegers- en dokterkleren staan roken.
Mijn moeder had altijd een pakje sigaretten diep verstopt in de schuur liggen en als mn broer en ik dan bijzonder kut waren ging ze dan in de tuin âstiekemâ roken, recht achter de keukendeur met het gordijntje dicht. Gordijntje was verder nooit dicht, dus het viel direct op maar mn broer was een bijzonder onopmerkzaam kind dat het nooit heeft doorgehad.
Ik wel en dan deed ik het gordijn omhoog maar dan draaide ze zich gewoon om hahaha en dan ontkende ze het ook later als ze weer binnen was ânee hoor dat was ik nietâ met een stalen gezicht.
Als kind vond ik dat gemeen, maar inmiddels gun ik het in verleden tijd volledig haha.
Ahhaha hier ook! Maar dan half op de stoep/straat grenzend aan het schoolhek. Het zijn ook precies de types die vroeger rookten in het fietsenhok of samen met de docenten (gebeurt dat nu nog op middelbare scholen?) alleen dan 20 jaar ouder.
Heb echt een hele specifieke ergernis en mogelijk heb ik hem al eens gepost en dat zijn mensen met hele slecht passende zonnebrillen, meestal zit de bril veel te hoog, omdat ze een grote bril zonder neussteuntjes hebben, die dan op de wangen steunt en niet op de neus. Ziet er echt zo DOM uit, haha. En nu zie ik weer duizend vakantiefotoâs en zie ik het ZO VEEL. Grrrr.
Is mij nog nooit opgevallen, maar waarschijnlijk ga ik het nu continu zien
Ja let maar op, dan staan mensen lachend op de foto en dan gaan de wangen omhoog en gaat die bril ineens 1cm de lucht in.
Never forget dat ik vroeger per se zoân grote zonnebril wilde de opticien bleef maar zeggen dat het model echt te groot was voor mijn gezicht maar ik mĂłest per se deze en niet de kleinere maat natuurlijk. Het was ook een dure bril dus heb hem nog maar ik zie pas sinds kort in dat hij echt gelijk had. Het valt me tegenwoordig dus ook op bij anderen
Oh jaaa of een te strakke zonnebril. Ziet er zo dom uit.
En wat ik helemaal erg vind bij een gewone bril, mensen die een bril hebben waarbij hun wenkbrauwen zichtbaar zijn Ăn de brilglazen. Dat vind ik echt heel erg als ik dat zie.
Haha echt fijn dat meer mensen zich aan niet-passende brillen kunnen storen.
Ik kan dus nu gewoon iemand opzoeken op fb waarvan ik zeker weet dat ze fotoâs heeft met haar bril veel te hoog op haar hoofd. Zelfs een pilotenbril - en die kun je juist super makkelijk goed verstellen, aargghhh.