Ja het is een gammel ding van de action. Heb m nu maar uitgezet want mijn kat vindt het eng ze drinkt er wel uit als ie niet stroomt dus morgen maar weer verder proberen.
Hier noemen wij de drinkfontein ‘het kabbelende beekje’ en ik vind het geluid echt mega relaxed hahaha kan er zo bij in slaap vallen.
Spaghetti carbonara, super simpel
Mijn moeder haar overbezorgdheid rondom mijn zwangerschap. Ze bedoelt het allemaal goed, maar mijn god he, ik ben zwanger niet ziek of invalide. Nu ook weer, er moet een kast van de gang naar de babykamer en dat is, en dan neem ik het ruim, 5 stappen zetten. Dus ik had gezegd dat mijn man en ik dit samen wel ff doen als we klaar zijn met het verven van de kamer. Krijg ik meteen naar mijn hoofd geslingerd dat ik niet goed bij mijn hoofd ben dat ik die kast ga tillen. En zo gaat het al mn volledige zwangerschap, ik mag echt niks meer doen van haar. En dat betekent niet dat ik ook niks meer doe, want ik doe bepaalde dingen gewoon nog, alleen als ze bij ons thuis is doe ik ze niet om gezeik te voorkomen.
Love een carbonara, ik heb speciaal guanciale voor gehaald.
Oh vreselijk he? Ik deed van alles waarvan mijn moeder + schoonmoeder vonden dat ik dat niet meer mocht doen. Ik heb dus ook een kast verplaatst naar een andere kamer tijdens mijn zwangerschap. En heb het toen hetzelfde als jou aangepakt: wanneer 1 van de 2 (of beide) bij ons thuis waren deed ik niets.
Fruitvliegjes
Dat ik een nieuwe epilator wil want die van mij is flut geworden, volgens mij inmiddels ook meer dan 10 jaar oud dus het kan denk ik ook wel. Maar ik meen mij te herinneren dat ik vroeger kon filteren op pincetten maar ook op het mm aan haartje dat ze konden ‘’ oppakken ‘’. Maar ik vind dat mm stukje nu nergens snel genoeg terug waardoor ik steeds m’n zoektocht staak.
Het wordt nog mooier… mn vader komt nu zaterdag met een kutsmoes deze kant, helpen met iets wat ook prima later kan. Dus ik til zaterdag geen kast. En ik weet dat het geen zin heeft om de discussie aan te gaan, dus laat ik het maar.
Ik word echt moeeeee van al het relatieleed in mn omgeving. Ineens zit iedereen in crisis/een affaire/is nooit gelukkig geweest/gaat scheiden. Ik luister en steun waar ik kan (en met liefde want heb die steun zelf ook gekregen) maar icm mn eigen relatiecrisis die net achter de rug is, is al die ‘zwaarte’ best veel. Ik heb echt zin in een luchtigere fase
Mensen die nog steeeeeds dingen posten als:
“Italie wat was je mooi!”
“Disneyland wat was je leuk!”
Echt zo ontzettend dom en het stopt maar niet.
Utrecht ik ben in je!
Tomorrowland was
Aan losse onderlakens die eigenlijk net te klein zijn voor het bed waardoor je om de dag helemaal opnieuw dat spul om het matras staat te vouwen
Omg wat rot je ouders willen je helpen
Ik vind het echt niet erg dat ze komen helpen, heb al vaker hier mijn waardering daarover uitgesproken, maar het is soms ook best vermoeiend als je al bijna 8 maanden hoort dat je niks mag doen, terwijl het prima dingen zijn die ik nog kan doen.
Too soon
same hier. Ook mensen met jonge kinderen, richting de 40?
Als je weet dat ze zo reageren, waarom vertel je die dingen dan nog? Als je zelf vind dat je het wel kan. Oprechte vraag trouwens.
Dat Kinderkleding op Vinted opgedeeld is in jongens- en meisjeskleding. Ik zoek gewoon een regenboogwinterjas, een groene tuinbroek, oranje laarzen, en ik moet bij beide categorieën zoeken.