Waar erger je je aan? #19

M’n bonusbox van de AH is laatste tijd zo slecht :angry:

9 likes

Oh ik zag jouw foto net in het outfit topic en toen dacht ik juist: :heart_eyes: ik moet mijn haar echt niet afknippen

3 likes

Mijn man heeft laatst mest op ons gras gedaan en sindsdien hebben we een vliegenplaag :tired_face: Met dat mooie weer komen er ook ontzettend veel binnen. Ik heb er vandaag wel 40-50 platgeslagen en alsnog vliegen er rond…

Wat vreselijk, ik krijg al een wegtrekker van drie vliegen. Wat een rotbeesten zijn dat ook. Stinkt dat ook niet vreselijk, mest…?

Als het stinkt heb je geen goede mest.

3 likes

Haha ok, dan weet ik gewoon niet genoeg van mest af. Maar dat scheelt dan gelukkig

Wij hebben opeens vogel(s?) die via de tuindeur binnen lopen, dan gestresst rondvliegen en op onze meubels poepen :smiling_face_with_tear: deze week nu 3 keer voorgekomen. Snap er niets van, geen eten in het zicht oid en in de jaren hiervoor dat we hier wonen nooit last van gehad

3 likes

Slecht weer op vakantie :frowning: het is thuis net hetzelfde weer maar hier zitten we in een staancaravan en de regen en wind gaat zo hard er tegen dat we er van wakker worden.

Jammer dat we met de kinderen niet kunnen gebruik kunnen maken van alle faciliteiten ( sportvelden, zwembad etc )

First world problems ik weet het maar wel vervelend

8 likes

Ah ja balen he? Wij gaan ook en de voorspelling voor onze plekken is 2 weken regen :frowning:
‘Je bent er toch lekker even uit’ werkt toch anders heb ik het idee

1 like

Ohnee 2 weken, naar waar ga je ? Misschien valt het nog mee kwa regen ? 2 weken op voorhand kunnen ze zo niet voorspellen. Ik had 4 dagen op voorhand gekeken en het zou elke dag 26 graden zijn. Heb dus voor de kinderen ( stom stom ) geen regenjas bij maar alleen een trui.

Hier zou het morgen een beetje moeten opklaren, 21 graden met zon… is ook wel echt te koud voor een buitenzwembad.

Maar woensdag vertrekken we al en vanaf dan zou het weer mooi weer worden jammer genoeg. De helft van onze vakantie elke dag regen gehad :frowning:

2 likes

Balen, slecht weer op vakantie. Al valt het in de praktijk vaak ook wel mee en regent het zelden de hele dag. En als het dan droog/mooi is en je kan er even uit, dan ben je vaak wel meteen op een mooie plek.

8 likes

Ben jij mijn moeder? :sob:

9 likes

Ja. Wat moeders zeggen is waar. Hier op mijn vakantie wisselt het weer ook, maar als het droog is sta ik binnen een minuut op het strand. Prima.

3 likes

Hopelijk vakt het mee inderdaad, maar iedere dag wel een druppel staat er. Als het te erg wordt gaan we op zoek naar een camping waar het mooier weer is, maar wie weet is het gewoon iedere dag een keertje regen en niet heel de dag.
Hopelijk kunnen jullie ook gewoon lekker gaan zwemmen!

1 like

Dat een BRP uittreksel 2 jaar geldig is, maar je voor een nieuwe woning eentje moet inleveren die max 6 maanden oud is.
Zonde!

5 likes

zag vandaag op de bso van mn dochter een meisje met 2 labubu’s
zal wel nep geweest zijn maar volgens mij is dan de ondergang van de hype ingezet
voor je het weet zitten ze zo:

12 likes

Dit verdient echt een tegeltje voor op de wc.

4 likes

6 maanden? Ik zoek een huurwoning en mag elke 3 maanden een nieuwe kopen :skull:

2 likes

Ik vind die 6 maanden al echt dikke onzin. Alsof er uberhaupt iets verandert aan dat ding. 3 maanden is helemaal erg.

4 likes

VLIEGEN

4 likes