Bedoel je dit als echte roepnaam voor bij de dierenarts? Ik noem mijn pluisjes ook van alles, behalve hun eigen naam. Tenzij ze direct moeten komen of ze iets aan het doen zijn wat niet mag.
Ik zie de dierenarts al voor me. Gasfabriek is aan de beurt.
Maar misschien willen de oude mensen het ook kwijt aan iemand. Als een collega van mij zegt mijn man (die ik niet ken) heeft kanker, dan zeg ik toch ook niet. Stop, die ken ik niet.
allebei stom als het een ‘grappige’ vieze term is maar als echte naam vind ik het ergst
Oh dat begint nu al. Ik heb een vriendin die iedere zondag de zondagskrant checkt of oud-docenten en klasgenoten overleden zijn
Haha zo herkenbaar dit. Mijn moeder doet dit nog niet zo (alleen nu ik zelf zwanger ben wel steeds vertellen wie er allemaal nog meer zwanger zijn, die ik helemaal niet ken, maar ok), maar mijn schoonmoeder is hier echt queen in. Alle mensen van vroeger die ik helemaal niet ken, die en die is ziek/dood/weet ik veel. Maar t ergste/irritantste vind ik nog dat ze ook regelmatig ongevraagd babyfoto’s stuurt van babies die ik niet ken (en hun ouders ook niet) en (nog veel erger!) altijd loopt te vertellen dat die en die een miskraam heeft gehad. Mijn vriend en ik hebben al zo vaak gezegd dat we dat niet willen weten (want vraag me ook sterk af of die mensen dat weten en er oké mee zijn dat ze dat aan iedereen vertelt), maar dat vindt ze onzin en ze blijft het dus vertellen.
Mensen die een muts zo heel hoog op hun hoofd zetten boven hun oren
???
Ik ken mensen van rond de 25 die dit doen. Die vertellen dagelijks alles over hun hele familie en over allerlei vage kennissen. 95% van die info hoef ik niet te horen, echt irritant. Bruiloften, zwangerschappen, dates, koophuizen en ziektes zijn de favoriete onderwerpen.
Mijn zwager vertelt altijd hele lange verhalen over zijn werk en dan ook zo van “ja en toen zei Marcel tegen Khalid dat Bertine dat niet moest doen”, en ik heb geen flauw idee wie die mensen zijn.
Ik speel met een collega woordfeud, ik heb de eerste paar keer van hem gewonnen en daarna betrapte ik hem op valsspelen, oftewel woordfeud helpers te gebruiken, waarbij hij gigantisch voor kwam te staan met een woord waarvan ik gewoon 100% zeker wist, dit komt niet van jou af. Hij heeft toen ook toegegeven dat hij vals speelde en zei het niet meer te doen. Maar gek genoeg is hij van matig niveau tot aan het betrappen nu ineens pro geworden. Dus ik verdenk hem ervan dat hij nog steeds vals speelt, maar hij ontkent.
Ja mijn zus doet dit ook
Oh dit had iemand in de uitzending van vandaag in Winter vol liefde en ze zag er echt instant uit of ze niet helemaal 100 was, echt een gekkie look.
Marieke had dit heel erg en hoewel ik niet snel boos ben roept het in mij een soort razernij op.
Wat is het nut van een muts als je hem als een soort dopje op je hoofd zet en je oren niet bedekt zijn?
Staat ook helemaal niemand deze look
100 piek om eruit te zien als Dopey van de zeven dwergen
Wtf dit heeft toch geen nut?!?!?
Alsof mode doorgaans een praktisch doel dient
Je hebt ook van die mutsjes met heel weinig stof. Die kun je niet tot aan je oren opzetten omdat het simpelweg te weinig stof is. Mijn vader heeft zo’n hekel aan die dingen. Als hij het ziet is het meteen ‘was da voor ne dom petje???’
Soms is het bijna een condoom cosplayen.