Waar erger je je aan? #19

Is er ooit onderzoek gedaan naar waarom mensen van middelbare leeftijd (in dit geval mijn moeder ook) met zo veel … puntjes moeten typen of heel veel uitroeptekens !!! of komma’s op random plekken in een zin of opeens woorden in HOOFDLETTERS of een combinatie van voorgaande. Maar met name die puntjes, waar komt dat toch vandaan. Ik erger me echt aan de manier waarop mijn moeder appt

9 likes

Oh ik las verkeerd en dacht dat je zei dat er onderzoek was gedaan naar de puntjes hahha ik was al super benieuwd. Maar helaas…
Omg zo cringe om te doen

2 likes

Oh noo, ik word wakker met zo’n typische ‘ik ga ziek worden’ smaak in mijn mond. Ik heb morgen een verlovingsfeest en moet zondag werken en vanaf maandag echt belangrijke afspraken op stage :sob:

Ben bang niet te ontsnappen aan de griepepidemie

4 likes

ik herken dit niet, is dit letterlijk een smaak in je mond? ik ben zo in de war haha

4 likes

Nou op EGF in de eerste jaren werd er standaard met puntjes achter elke zin getypt…en dan de hele tijd zo…ik denk dat de jongste leden toen een jaar of 10 waren…

4 likes

Oh ik herken dit wel! Ziek zijn heeft echt een typische smaak. Ik denk dat die ontsteking in je keel/neus een soort smaak afgeeft? Ik proef het soms ook voordat ik me daadwerkelijk ziek voel. Maar blijkbaar ervaart dus niet iedereen dat zo.

5 likes

Haha jaaaa mis die tijden

Of eigenlijk moet ik zeggen: haha…ja… mis die tijden…

En mijn lievelings, de passief aggressieve: niet mijn smaak maar veel plezier ermee…

9 likes

Ja precies ik proef gewoon een keelontsteking :sweat_smile: beetje zoetig en metaalachtig tegelijk?

8 likes

oh ik heb dat echt nooit!

Ik erger me aan mensen als ik ze iets vraag over een reis ze beginnen met “we zijn eerste de A76 opgegaan en dan vervolgens…”
Ja sorry hoor maar weet ik veel waar de A76 ligt??

58 likes

DIT!! “Ga jij via de A12?” Geen idee ik rij gewoon op de navigatie.

41 likes

Hahaha ja het zijn altijd dezelfde soort mensen met dit taalgebruik

1 like

Hahah ja deze mensen drinken ook vaak een ‘mooie’ wijn

4 likes

Hahaha ja wij wonen best ver van familie en dan is het ook altijd ‘heb je de a2 genomen of de N541 bij afslag Veendijk?’. Ook zooo’n on boeiend onderwerp maar het gaat er echt veel over.

11 likes

Ik rij ook op nagivatie en m’n vader vroeg me laatst hoe ik gereden was. Dus ik gaf aan dat ik dus idd op navigatie rij en niet wist via welke weg precies. Werd hij boos op me omdat ik het niet wist??? Ja hallo, als ik ergens zelden kom, volg ik google maps en let ik niet op hoe alle wegen heten

7 likes

haha ik heb het ook altijd wanneer mensen een route uitleggen; ja dan ga je de a12 af en er daar en daar af, dan kom je langs dat gebouw weet je wel? en dan knik ik maar ja terwijl ik ze bij stap 2 al totaal kwijt ben

18 likes

Nou ik rij al tien jaar in deze stad rond en ik weet nog de straatnamen niet :grimacing:

3 likes

Je gaat linksaf bij het pand waar vroeger de Blokker zat. Vervolgens ga je de derde boom rechts. Nu alsmaar rechtdoor totdat je die rode fiets ziet en dan is het aan je rechterhand.

Vraag mij nooit de route

13 likes

Ik ruik dat soms bij andere mensen. Dan kan ik echt denken “jij gaat ziek worden of ben al ziek”

8 likes

Dat is wel next level! Hoe omschrijf jij die geur dan?