Ok! Die versie ga ik dan ook ens zoeken, want van de andere afbakvariant (zaten er twee in) werd ik niet enthousiast.
Maak ze gewoon zelf, is niet zo moeilijk
Nee ik weet het, heb vandaag ook gezocht en eerder al proberen te bestellen haha (niet om af te vallen, had er een lekkere lunch mee gezien).
Jaaa wtf
Damn mensen zijn echt kuddedieren
Zijn dit niet dezelfde soort broden als de libanese flatbreads die in elke midden oosterse supermarkt te vinden zijn?
Ik denk wel zoiets, alleen is mijn appie 4 minuten lopen en de eerste Turkse supermarkt 15 min fietsen. Gewoon kut dat alle fitgirls die niet zoveel koolhydraten willen vreten (en dit is blijkbaar redelijk lowcarb) en zich verder volproppen met teveel eiwitten en gore suikervervangende druppels en poeders dit dus blijkbaar allemaal aanprijzen.
Welke vegashoarma is het lekkerst?
Die van vivera vind ik wel lekker en die van Lidl ook wel. Maar ik moet zeggen dat goed aangebakken en met flink wat knoflooksaus ik het al gauw prima vind. Dit valt voor mij echt in de categorie vies lekker.
Jumbo heeft/had ze ook
Nice dat is slechts 10 min fietsen en redelijk op de route van en naar werk. Ga ik daar eens kijken.
Vivera! Beetje extra sambal en shoarma kruiden, heerlijk.
Ooh ik wist echt niet dat dat een hype was. Maar had ze laatst ontdekt en vind het echt super lekker. Maar nu snap ik waarom ik het nu nooit meer kan vinden.
Wij bestelden ze ook regelmatig bij de AH omdat ze ook in de broodrooster kunnen ipv de oven (lekker snel).
Nouja, even een weekje wachten tot de fitgirlies bij de volgende hype zijn
Linkedin, krijg nu van iedereen in mn overzicht:
*** heeft een nieuwe baan. En vervolgens staat er in diezelfde melding *** heeft zoveel jaar volbracht bij ‘huidige baan’
Ik vind dat bijna klinken if men level up is.
Ik was m’n opgeslagen TikTok-video’s aan het ordenen maar nu zegt TikTok dat ik te snel video’s aan m’n favorieten toevoeg en pauze moet nemen. Fuck you zeg, ik ging zo lekker.
Aan mezelf want ik heb in een opwelling een paar weken geleden kimchi gemaakt voor een heel weeshuis. Nu vind ik kimchi wel oké maar niet zo lekker dat ik er kilo’s van weg eet. Dus nu vond ik t er niet meer zo smakelijk uitzien en heb het weggegooid.
De potten omgespoeld en in de vaatwasser gedaan. Nu heeft de vaatwasser al twee keer gedraaid en alles stinkt nog steeds naar kimchi
Dus ik heb nu alles op de hand afgewassen en kopjes en glazen en borden gaat prima. Maar alles met een beetje plastic of rubber meurt nog
Dus nu vaatwasser met soda een kort programma en dan de gewone vaat er weer in en dan hoop ik dat het niet meer stinkt.
Mezelf, mijn relatie gaat echt goed maar ik heb nu voor de 3e keer op rij verschrikkelijke nachtmerries dat hij vreemdgaat.
Ik ben gewoon boos op de trauma en dat ik mijn hersens niet kan overtuigen dat er niks aan de hand is.