Ja ik heb bij elke appie waar ik kom een pakje meegenomen toen ze bijgevuld waren haha. Je kan ze ook invriezen!
@lisaanna ja op die fiets, dan snap ik hem!
Ja ik heb bij elke appie waar ik kom een pakje meegenomen toen ze bijgevuld waren haha. Je kan ze ook invriezen!
@lisaanna ja op die fiets, dan snap ik hem!
Wist niet dat er een hype was, vind ze gewoon lekker, maar bij mijn AH zijn ze uit het assortiment?! Heb het gevraagd. Nu zijn er alleen nog afbakbare. Hopelijk brengt TikTok ze terug naar de broodafdeling!
Volgens mij gaat het ook om de afbakbare flatbreads.
Het gaat om deze: AH Flatbread #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi498340
Ja die zijn er dus nooit.
Ok! Die versie ga ik dan ook ens zoeken, want van de andere afbakvariant (zaten er twee in) werd ik niet enthousiast.
Maak ze gewoon zelf, is niet zo moeilijk
Nee ik weet het, heb vandaag ook gezocht en eerder al proberen te bestellen haha (niet om af te vallen, had er een lekkere lunch mee gezien).
Jaaa wtf
Damn mensen zijn echt kuddedieren
Zijn dit niet dezelfde soort broden als de libanese flatbreads die in elke midden oosterse supermarkt te vinden zijn?
Ik denk wel zoiets, alleen is mijn appie 4 minuten lopen en de eerste Turkse supermarkt 15 min fietsen. Gewoon kut dat alle fitgirls die niet zoveel koolhydraten willen vreten (en dit is blijkbaar redelijk lowcarb) en zich verder volproppen met teveel eiwitten en gore suikervervangende druppels en poeders dit dus blijkbaar allemaal aanprijzen.
Welke vegashoarma is het lekkerst?
Die van vivera vind ik wel lekker en die van Lidl ook wel. Maar ik moet zeggen dat goed aangebakken en met flink wat knoflooksaus ik het al gauw prima vind. Dit valt voor mij echt in de categorie vies lekker.
Jumbo heeft/had ze ook
Nice dat is slechts 10 min fietsen en redelijk op de route van en naar werk. Ga ik daar eens kijken.
Vivera! Beetje extra sambal en shoarma kruiden, heerlijk.
Ooh ik wist echt niet dat dat een hype was. Maar had ze laatst ontdekt en vind het echt super lekker. Maar nu snap ik waarom ik het nu nooit meer kan vinden.
Wij bestelden ze ook regelmatig bij de AH omdat ze ook in de broodrooster kunnen ipv de oven (lekker snel).
Nouja, even een weekje wachten tot de fitgirlies bij de volgende hype zijn
Linkedin, krijg nu van iedereen in mn overzicht:
*** heeft een nieuwe baan. En vervolgens staat er in diezelfde melding *** heeft zoveel jaar volbracht bij ‘huidige baan’