Vandaag bericht gehad dat Kobo ook weer duurder word.
Kan het wel missen, gaat sowieso van mijn (wisselende) salaris af. Voor mijn gevoel merk ik het dan niet?
Maar weet niet of ik het âeruitâ ga halen. Sport wel al heel vaak, maar die welness erbij lijkt me gewoon echt lekker. In mijn hoofd ga ik daar dan ook alleen heen voor de sauna en het bubbelbad.
En er zitten ook twee zwembaden bij, dan kan ik daar ook zwemmen, dat scheelt me ook al 10 keer de entree in een normaal zwembad.
Dit plus hoeveel jij sport (elke dag toch?) Plus sauna etc dan haal je het er toch sowieso wel uit??
Ja in principe wel, maar ik zeg mijn andere abonnementen niet op⊠Gaat toch niks boven lekker rellen in de basic fit. En dan daarna lekker naar de sauna en jacuuz in de health club
Als je er blij van wordt is dat ook wat waard toch! Dus als je het kan missen gewoon zo laten, neem aan dat je later ook nog wel kan opzeggen toch?
In mijn fitness abbo zitten ook dezelfde voordelen als die van jou maar die sauna / bubbelbad en zwembad zijn âgewoonâ allemaal in een publiek zwembad complex. Bij jou ook ?
Want dan vind ik het geen 100⏠waard, dus waarschijnlijk niet dan ?
Ohhh hahah dan snap ik de struggleđ€Ł
Als Duitsers (de Duitsers die ik ken iig) de telefoon opnemen of iemand bellen zeggen ze altijd âhallo, naaaaa?â. En ik weet niet waarom maar ik ga zo slecht op dat ânaaa?â en ik moet er meerdere keren per dag naar luisteren want mân partner is Duits. đ«
Ohh ik vond dat juist altijd heel aandoenlijk toen ik nog Duitse familie had. Ook als ik ze na een tijdje weer zag was dat het eerste wat ze zeiden.
Ja afgrijselijk, alsof ze meteen ongeduldig zijn
Hahaha ja misschien dat het face to face anders overkomt, met gezichtsuitdrukkingen enzo. Via de telefoon komt het zo ongeduldig over idd @grace. Of gewoon raar als degene die belt dan zegt ânaaaaaa?â ja uh jij belt dus jij moet wat vertellen.
Nee dat is verder niet publiekelijk toegankelijk, alleen zijn er af en toe zwemlessen maar niet excessief veel. Maargoed ik ga het zien, heb een flex abo dus als ik er geen gebruik van maak zeg ik het op en kan ik die 100 euro op een andere manier dom uitgeven
De flatbread hype op TikTok onder mensen die willen afvallen.
Ik heb deze laatst ontdekt en vind ze echt mega chill als lunch met een zelfgemaakte salade erop
Haha ja ik heb ook niks tegen flatbreads hoor. Maar ik vind al die mensen zo wijsneuzerig erover doen. Als iemand dan reageert van âals je het voor de voedingswaarden doet, kun je ook net zo goed pitaâs kopen als de flatbreads op zijnâ. En dan gaan die mensen zo hysterisch doen over ânéé, dat is Ă©cht iets héél anders hoor, daar zit je niet vol vanâ.
Zijn ze daarom gvd al 3 weken uitverkocht bij mijn appie?
Ik heb geen TikTok en ik ben niet op dieet, ik vind ze gewoon lekker met vegashoarma of bloemkool uit de oven met heel veel knoflooksaus.
Ja ik heb bij elke appie waar ik kom een pakje meegenomen toen ze bijgevuld waren haha. Je kan ze ook invriezen!
@lisaanna ja op die fiets, dan snap ik hem!
Wist niet dat er een hype was, vind ze gewoon lekker, maar bij mijn AH zijn ze uit het assortiment?! Heb het gevraagd. Nu zijn er alleen nog afbakbare. Hopelijk brengt TikTok ze terug naar de broodafdeling!
Volgens mij gaat het ook om de afbakbare flatbreads.
Het gaat om deze: AH Flatbread #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi498340
Ja die zijn er dus nooit.