Waar erger je je aan? #19

En mag ik vragen ‘wat ze dan shoppen’? In mijn vakgebied kennen we ook ‘shoppers’ maar omdat mensen zelf alle kosten moeten dragen, gaat het dan meestal om de kosten.

Dat is bij een huisarts natuurlijk geen issue. Komen ze dan omdat ze een bepaalde verwijzing of medicatie willen? Of zijn het gewoon chronisch moeilijke mensen die dus altijd ontevreden zijn?

2 likes

Alles wat je noemt kan, idd bijv chronisch gebruik van benzo’s of opiaten zonder een goede reden, of telkens weer derde/vierde/vijfde opinie verwijzing willen, maar ook wel eens telkens “vluchten” als er hulpverlening te dichtbij komt bij verdenking huiselijk geweld ofzo. Dat ze telkens ergens “opnieuw” willen beginnen, omdat dat voor hen lekkerder uitkomt, om wat voor reden dan ook.

6 likes

Aan mezelf!! :rage: heb net een dag een nieuw paspoort, meteen verpest. Watje met make-up remover ernaast gelegd, zijn alle pagina’s aan de zijkant nat. Mijn oude was ook zo met natte pagina’s en half gescheurde pagina’s met zand en shit maar dat was na bijna 10 jaar. Ik baal zo!! Probeer heeel netjes met dingen te zijn maar lukt niet

Zo ik deel je ergernis even.

Beetje ander verhaal want bij mij is het nu wel misgegaan dus ik weet de oorzaak, maar vind het even zo confronterend dat ik dus echt zo ziek kan worden. Ik ben niet extreem sensitief en de keren dat ik ziek werd voelde ik me vaak al niet zo lekker, had ik ook veel gedronken of veel stress, dus kon ik er altijd wel een andere oorzaak voor verzinnen. Soort van ontkenning ofzo.

Maarja. Nu ben ik in mn eentje op vakantie, eerste nacht, gegeten bij een tentje die goede reviews had op de Find Me Gluten Free app…en echt in tijden niet zo ziek geweest. Overgeven, duizelig, hoofdpijn. Rest van mn eten gisteren was 100% zeker glutenvrij dus kan echt geen andere oorzaak bedenken.

Kut coeliakie.

9 likes

Rustig aan! Hoop dat je je snel beter voelt en kan genieten van je vakantie!

2 likes

Een wachtrij voor de roltrap terwijl er een gewone trap direct naast is.

1 like

Dat mijn vriend nu ziek thuis is op mijn vrije dag.

23 likes

Weeeeeeer een fiets gejat
Dit keer de sleutel erin laten zitten ugh ZO DOM

1 like

Dat bij de foto’s op Google Chromecast verschijnen alleen de fotograaf staat en niet waar de foto gemaakt is. Ik wil weten waar dat mooie bos/meer etc. is :sweat_smile:

20 likes

Enorme wallen en eczeem ogen. Zie er zo slecht uit.

2 likes

Maar dossiers gaan toch altijd mee naar de nieuwe huisarts?

2 likes

Met toestemming wel ja.

1 like

Gvd per ongeluk een Baskische pony bij mijn kind geknipt ik kan me nu toch niet naast hem vertonen op straat

9 likes

Heeft mn man ook wel s geknipt bij zoontje, tip is om het nat te maken en één kant op te kammen🤣 dan ga je van Igor naar professorlook

4 likes

Gewoon een muts op doen de komende maanden

Had ik ook laatst gedaan per ongeluk… Beetje opzij geveegd steeds.

1 like

Er is hier idd geen goede uitkomst

Mss tondeuse

2 likes

Dit had de kapper laatst ook gedaan bij mn kind maar dan wel rond zijn oren lang gelaten. Hij kon zo bij Oasis.

22 likes

Ja same en met krullen is de vibe minder Oasis en meer orthodox Joods

Maar ja who amongst us heeft geen kinderfoto met een debielo kapsel! Word je hard van

11 likes

Ik had iets verkocht op vinted. Veel te goedkoop want was zo weg. Daarna ook spijt want was toch wel een leuk shirt en toen ging dat meisje me ook nog ‘???’ Sturen en toen dacht ik ‘fuck you meid’ en heb ik voor het pakketpunt de koop geannuleerd.

56 likes