Ik vind clipper thee dus wel veel lekkerder. Geef 't een gooi. Het is ook best vaak in de bonus!
Chanel wil geen korting meer geven
Aha, dat verklaart een hoop⊠thanks
Ja ik ook! Maar vooralsnog geen korting
Wel. Deze week in de bonus bij AH
2e halve prijs nu bij AH.
Ik gebruik al een aantal jaar Ublock origin, de laatste tijd glipt er sporadisch wel een advertentie door bij het starten van een video maar dan refresh ik gewoon en is het opgelost haha. Op telefoon is het veel moeilijker omdat je eigenlijk met een gesloten systeem werkt en ze beter controle kunnen uitoefenen.
Lig je lekker op de bank maar ipv dat je gewoon slikt als een normaal mens verslik je je keihard in je eigen speeksel. Dit is echt hoe ik later dood ga aan een longontsteking.
ze hebben die clipper variant ook voor een stuk minder bij de Normal, mocht die in je buurt zitten
Zooo, deze ja! Zo betweterig komt dat altijd over.
Echt precies dit.
Toen ik me in mijn studententijd wilde inschrijven bij een huisarts werd ik ook gevraagd om even kennis te maken. Ik vond het toen eigenlijk heel sympathiek en gemoedelijk overkomen.
Wat vond je zo vervelend aan dit verzoek? Voelt het als een ballotage ofzo? Je zou het ook kunnen omdraaien, als je op gesprek komt en denkt: Wat een hork (m/v) weet je ook dat je je daar niet hoeft in te schrijven.
Appjes (met daarin een vraag) die eindigen met meer dan 1 vraagteken.
Dus: mogelijk dat je vandaag niet komt???
Edit: waarschijnlijk heb ik dan issues, maar ik word dan echt WOEDEND vanbinnen haha. Kan het echt gewoon niet aan. Zit in hetzelfde rijtje als smakken of snurken.
Dat er specifiek benoemt werd dat je niet aangenomen werd als er geen klik was. Voelt voor mij als een sollicitatie.
Zou wat zijn als je in het ziekenhuis beland en dat je eerst een gesprek krijgt met je arts. En als hij je dan niet leuk vindt, dat hij je niet behandelt?
Het was voor mij echt de manier waarop het verwoord werd. Als er stond dat ze graag even kennis maken met nieuwe patiënten in een gesprek had ik het heel anders geïnterpreteerd.
Ik vind het ook raar verwoord hoor, want waar baseren ze die klik op?
Ik heb wel eens begrepen dat huisartsen dat doen omdat er soms mensen zijn die bepaalde verwachtingen hebben die de huisarts niet waar kan maken en met zo een gesprek die mensen eruit willen filteren. Want anders zijn beide partijen niet tevreden.
Maar ik zou er ook geen zin in hebben.
Je hoef toch ook niet echt een klik met je huisarts te hebben? Als je ziek bent maakt diegene je beter en anders zie/spreek je die persoon toch nooit.
Ja tuurlijk als je met je benen wijd moet is het fijn om iemand te hebben die aardig is, maar ik zou zoiets misschien gĂȘnanter vinden bij iemand waar ik een leuke klik mee heb dan een stijve hork die ik maar matig aardig vind.
Dit is wel heel erg vanuit de jonge gezonde mens geredeneerd denk ik. Als je vanalles onder de leden hebt krijg je vanzelf een innige band met je huisarts. En als jij dan het liefst overal hard op inhakt met agressieve behandeling en je huisarts is eigenlijk meer van het aantutten met een snufje homeopathie (of helemaal andersom), dan klikt dat niet, en dan kan je dat misschien maar beter vooraf weten dan dat het eerst helemaal op de klippen loopt.
Ici heeft heel regelmatig shopping night met 25% op alles dan doet Chanel wel mee