Waar erger je je aan? #19

Maar dossiers gaan toch altijd mee naar de nieuwe huisarts?

2 likes

Met toestemming wel ja.

1 like

Gvd per ongeluk een Baskische pony bij mijn kind geknipt ik kan me nu toch niet naast hem vertonen op straat

9 likes

Heeft mn man ook wel s geknipt bij zoontje, tip is om het nat te maken en één kant op te kammen🤣 dan ga je van Igor naar professorlook

4 likes

Gewoon een muts op doen de komende maanden

Had ik ook laatst gedaan per ongeluk… Beetje opzij geveegd steeds.

1 like

Klinkt eerder als een Hitlerjugend kapsel.

18 likes

Er is hier idd geen goede uitkomst

Mss tondeuse

2 likes

Dit had de kapper laatst ook gedaan bij mn kind maar dan wel rond zijn oren lang gelaten. Hij kon zo bij Oasis.

22 likes

Ja same en met krullen is de vibe minder Oasis en meer orthodox Joods

Maar ja who amongst us heeft geen kinderfoto met een debielo kapsel! Word je hard van

11 likes

Ik had iets verkocht op vinted. Veel te goedkoop want was zo weg. Daarna ook spijt want was toch wel een leuk shirt en toen ging dat meisje me ook nog ā€˜???’ Sturen en toen dacht ik ā€˜fuck you meid’ en heb ik voor het pakketpunt de koop geannuleerd.

56 likes

De mensen die ??? sturen hebben ze enig idee hoe onwijs kut dat is, ik word daar zoooo boos van he

9 likes

NeešŸ˜‚

1 like

Wat is je ergenis dan?

1 like

Ik ben verkouden en mn hele lichaam doet zeer en ik haat dat zo :smiling_face_with_tear: Hoesten en snotteren is ook niet ideaal maar dat je het zo door je hele lichaam voelt echt :angry::angry::angry::angry:

10 likes

Ja echt geen idee!! Want bij begint het meteen te borrelen namelijk :volcano:

1 like

Dat mensen liever stil staan om te wachten op de roltrap dan de trap te nemen? Denk ik

2 likes

Ik blokkeer die mensen. Ook die ā€˜aanfoto?’ sturen. Kan het echt aanraden

3 likes

Precies dat

2 likes

Ik heb vanavond de buikgriep gekregen en het enige wat ik aan mijn vriend vroeg was ā€˜cola in een starbucks beker’

En dat heeft hij ook gedaan maar het was het laatste beetje uit de fles, waar geen prik meer in zat en hij heeft er geen ijs bij gedaan.