Maar dossiers gaan toch altijd mee naar de nieuwe huisarts?
Met toestemming wel ja.
Gvd per ongeluk een Baskische pony bij mijn kind geknipt ik kan me nu toch niet naast hem vertonen op straat
Heeft mn man ook wel s geknipt bij zoontje, tip is om het nat te maken en één kant op te kammen𤣠dan ga je van Igor naar professorlook
Gewoon een muts op doen de komende maanden
Had ik ook laatst gedaan per ongeluk⦠Beetje opzij geveegd steeds.
Klinkt eerder als een Hitlerjugend kapsel.
Er is hier idd geen goede uitkomst
Mss tondeuse
Dit had de kapper laatst ook gedaan bij mn kind maar dan wel rond zijn oren lang gelaten. Hij kon zo bij Oasis.
Ja same en met krullen is de vibe minder Oasis en meer orthodox Joods
Maar ja who amongst us heeft geen kinderfoto met een debielo kapsel! Word je hard van
Ik had iets verkocht op vinted. Veel te goedkoop want was zo weg. Daarna ook spijt want was toch wel een leuk shirt en toen ging dat meisje me ook nog ā???ā Sturen en toen dacht ik āfuck you meidā en heb ik voor het pakketpunt de koop geannuleerd.
De mensen die ??? sturen hebben ze enig idee hoe onwijs kut dat is, ik word daar zoooo boos van he
Neeš
Wat is je ergenis dan?
Ik ben verkouden en mn hele lichaam doet zeer en ik haat dat zo Hoesten en snotteren is ook niet ideaal maar dat je het zo door je hele lichaam voelt echt
Ja echt geen idee!! Want bij begint het meteen te borrelen namelijk
Dat mensen liever stil staan om te wachten op de roltrap dan de trap te nemen? Denk ik
Ik blokkeer die mensen. Ook die āaanfoto?ā sturen. Kan het echt aanraden
Precies dat
Ik heb vanavond de buikgriep gekregen en het enige wat ik aan mijn vriend vroeg was ācola in een starbucks bekerā
En dat heeft hij ook gedaan maar het was het laatste beetje uit de fles, waar geen prik meer in zat en hij heeft er geen ijs bij gedaan.