Ik snap je leed als het niet is wat je wil maar als ik heel misselijk of iets ander heb met mijn buik dan werkt lauwe cola zonder prik meestal wel tijdelijk om het ergste weg te halen. Echt mijn standaarddrankje als ik wagenziek ben en bij buikgriep samen met vanillevla.
Maar werkt het niet net zo goed als het lekker koud is en wel prik heeft? Ik vind lauwe cola zonder prik ook zo’n beetje het goorste wat je kan drinken dus ik voel deze echt
Ik ben afgelopen maand drie keer met de trein ergens heen geweest en heb een kortingskaart, en moet honderd veertien daadwerkelijke euro’s betalen ik stond al klaar om de NS te bellen dat er een fout is gemaakt maar nee hoor
Heb gvd ook nog eens tijdens een van die treinreizen op de trap in het gangpad gezeten en een andere reis had een uur vertraging
Ja echt om te janken hoe duur de trein geworden is. Maar bij vertraging langer dan 30min kan je je geld terugvragen!
Ik zit bij de kaakchirurg, na een heleboel afspraken annuleren vanwege angst ben ik er EINDELIJK. Zegt ze: doe je piercings maar uit, we gaan nog even foto’s maken
Nou ik dacht het dus even niet he (dat gaat niet zo makkelijk). Als ze zoiets nou even eerder laten weten kan ik dat gewoon rustig thuis doen of bij de piercer
Ja idd net gedaan! Wat een scam allemaal, we zijn duurder geworden máár… ook slechter!
Gisteren op bezoek bij mensen en ik kreeg everyday(het huismerk van Colruyt) Cola ipv Coca-Cola Zero.
Ik vind dat dit verduidelijkt moet worden in het begin, had ik gewoon water gedronken.
Nee want de kou en de prik irriteerde mijn maag dan altijd te veel. Alsof iemand keihard in mijn maag sloeg maar ligt er natuurlijk ook aan hoe vol je maag is. Ik drink het ook niet voor de lekker maar omdat ik mij daarna beter voelde.
Dus nu ben je weer weggegaan? Bij mij stond het volgens mij in de brief en ik heb nog even naar de balie gebeld.
Knap dat je er wel was iig!
Nee ik zei ik haal het er niet uit
En toen zei ze ok en foto gemaakt en getrokken!!!
Goed bezig! Succes met het herstel en top dat het nu gebeurd is
Waar maak je je dan druk over?
Dat Videoland aangeeft dat ik niet kan kijken omdat het niet op mijn locatie beschikbaar is. En dit is al de 3e keer in een week tijd.
Uiteindelijk niks gelukkig! Maar dat wist ik nog niet toen ik in de wachtkamer dat bericht typte
Videoland is sowieso kut met die nieuwe app. Ik kan soms geen programmas kijken terwijl ze wel online staan.
Of ik word er random uit gegooid als ik iets kijk.
Echt een pleuris app
Leuke schoenen… met een open hiel! Ik moet mijn voeten zowat dagelijks met een rasp vijlen om ze mooi te krijgen en ik wil ook gewoon zo -hups- in mijn schoenen kunnen stappen
Automatische draaideuren die stoppen als je te dichtbij komt waardoor je juist tegen de deur aan knalt wat nooit gebeurt was als dat ding gewoon bleef draaien en niet ineens vol op de rem gaat
dat ik childlike things van fka met north west een catchy nummer vind, had echt leuker geweest om te haten