Opgestaan met een irritante bonkende hoofdpijn, hopelijk trekt het snel weg want echt geen zin om hiermee rond te moeten lopen.
Aan mijn eigen vergeetachtigheid Ik moest met mn auto langs de garage voor apk, maar de achterbank lag nog plat met een fiets (half uit elkaar) erin. Garage is best een stukje weg dus ik dacht nice dan zet ik daar gewoon die fiets in elkaar en dan kan ik naar huis fietsen. Heb ik mān auto daar neergezet en ben ik gewoon naar de bus gelopen? Dus toen belde de garage natuurlijk dat ze niet bij de achterbank kunnen zo om de gordels te controleren. Ik gezegd dat ik gelijk langs zou komen maar alle bussen vallen ineens uit dus nu ben ik een half uur naar de garage aan het lopen terwijl ik eigenlijk net de deur uit wou voor iets anders wat ook vandaag moet
Een collega zei laatst dat dit door de kou komt? Dat de batterijen dan extra gevoelig zijn ofzo (het precieze verhaal weet ik niet meer) en omdat het 's nachts meestal kouder is gaan ze dan vaker piepen. Of het waar is weet ik niet, maar het klonk overtuigend.
Aan winkelmandjes met wieltjes waarvan dan ƩƩn of meerdere wieltjes ontbreken waardoor men dat mandje zo over de vloer sleept, dat geluid kan ik zo slecht hebben.
Aan fluisterende mensen
- Woedend
- Relaxed
- Niks
0 stemmers
edit:
- Maak mij woedend
- Doet mij niks/zou me niet opvallen
0 stemmers
(ik zit vandaag in een prikkelarme omgeving met andere mensen en ik word langzaamaan gillend gek denk ik)
Wat ik erger vind is dat veel mensen ook helemaal niet kunnen fluisteren. Mijn vriend incluis. Hij praat op hetzelfde niveau maar dan met gewoon meer adem (aka irritanter).
Sorry dit vind ik wel heel stug van de garage, is echt 0 moeite voor ze om die fiets eruit te tillen en die banken even op te klappen. Ze moeten wel meer dingen van zijn plek halen om te controleren, dan is dit toch een kleine moeite. Zeker als je helemaal moet heenlopen om het zelf te komen doen.
Ik haat fluisterstemmen in reclames zoals die van vroeger van Tamarissssss en Aquacell.
Vreselijk, word ik echt gewoon agressief van.
Als twee mensen ergens fluisteren vind ik dat niet zo erg.
Vind dit echt heeeel raar
Voor mijn gevoel was dit ook heel vaak in parfum reclames.
Dat de vaatwastabletten nadat de vaatwasser klaar is ergens random en niet opgelost in de vaatwasser liggen. Klepje waar die in moet gaat net zo soepel als altijd en het zijn de tabletten die ik altijd heb.
Oh jaaa nu je het zegt. Wat is het idee daarachter eigenlijk? Het heeft haast iets erotisch (?). ( en dat voor zoān seksloos merk als Tamarissssss)
Ik kan nu ook even geen merken bedenken, maar inderdaad parfum reclames hebben dit ook vaak.
Tamarissssssssss
Donāt touch my brweeeeehhhllll
Op mijn werk is een manager op non actief gezet, 2 collegaās op staande voet ontslagen en iemand anders overgeplaatst. Kortom heel juicy allemaal maar mijn work bestie reageert niet op mijn appjes/telefoon. Echt irritant
Omg
Dat gebeurt niet vaak allemaal tegelijk op 1 locatie.
Is het je eigen manager welke op non-actief is gezet?
Ik ken deze mensen niet, maar ik verwacht wel een update als je work bestie reageert. Ik denk of een vierhoeksverhouding of medicijnenhandel, maar sta open voor andere situaties.
Wij zijn wel geĆÆnteresseerd :o Zijn er medicijnen doorverkocht ofzo
Gurl we wanna know!
Was ook wel tijd voor een grote schoonmaak, toch?