Waar erger je je aan? #19

Bejaarden handel

1 like

Ozempic

1 like

Nee gelukkig niet! En de manager in dit verhaal staat ook los van die ontslagen medewerkers.

2 likes

Een man (die ik niet ken) die mij en mijn vrouwelijke collega e-mailt omdat hij iets van ons wil en de mail begint met ‘beste dames’

3 likes

Jezus ja, ik heb ook een collega die dit doet en ik haat het

2 likes

Ik ben ook allergisch voor ‘he topper!’ als aanhef in een mail :woozy_face:

Of: Ha :sob: “Ha Jan!”

2 likes

Überhaupt mannen die ‘dames’ zeggen.

10 likes

En @Nude Nee was echt wel fair hoor! Fiets lag er in losse onderdelen in met beschermmateriaal ertussen en er lagen ook nog andere spullen in dus het was geen kwestie van hup fiets eruit bank omhoog. Als het niet mijn eigen spullen waren geweest had ik er ook naar staan kijken van ‘ehh ja wat moet ik hiermee’

2 likes

Ik haat het bij fluisteren dat je dan vaak de S, zo irritant hoort

7 likes

Twee van mijn lievelingsfilms (Paprika van Satoshi Kon en In the Mood for Love van Wong Kar Wai) draaien aankomende week in de bios, natuurlijk alleen op maandag, dinsdag en woensdag op met mijn werktijden superonhandige tijdstippen. :cry: :cry:

4 likes

Dat ik net schoon onder de douche vandaan kom en lekker mijn nest in ga. En ik opeens mega kramp in darmen krijg en nu al kwartier mijn darmen aan legen ben op het toilet. Ik wil weer douchen :frowning: of moet dit in het tmi topic?

3 likes

Het nieuwe flesje van mijn standaard parfum waar opeens nauwelijks geur aan zit

1 like

Lijkt me wel gadverdamme

14 likes

Nou, wat overdreven.

35 likes

Heb al in 2 topics voor mijn ontbijt over mensen hun diarree gelezen, nee dank u. Kut voor je dat je je zo voelt maar die info hoeft niet openbaar.

25 likes

Hier in Nieuw-Zeeland zie je die ook veel. De eerste paar keren was het super frustrerend want we pakten de boodschappen al in en konden toen niet meer verder

2 likes

ja eens hoor, ik kan daar ook echt misselijk van worden. tmi topic heb ik gelukkig op mute

3 likes

Omg ik heb dus laatst gehad dat de medewerker 5 keer moest komen voor 3 boodschappen
 de hele tijd liep hij vast en dan had ik weer te snel mijn cc weg gehaald pffff. Hij liep al vast toen ik mijn tas erop zette zonder boodschappen!!! Wat een ondingen!!

1 like

Aan ticketmaster die er niet in slaagt haar job te doen. Al vijf verschillende bugs voor de presale van BeyoncĂ©. somebody’s getting fired

1 like