Ik heb kortgeleden na een jaar twijfelen m’n hele werkkamer opnieuw geverfd en net was ik EINDELIJK ook wat dingen aan de muur aan het hangen en toen viel 1 lijst en in mn poging het te redden heeft die lijst heel de (wittige) muur beschadigd ![]()
Ik krijg een kerstkaart van een vriendin van mij. Staat er Fam. [achternaam vriend] op de envelop. Ik heb zijn achternaam niet overgenomen en mijn kinderen hebben onze beide achternamen. Hoezo dan alleen zijn achternaam neerzetten
.
Mijn zusje heeft dit ook laten doen 20j geleden. Maar het is intussen volledig teruggegroeid. (Niet de juiste opvolging gekregen ofzo als ik het me goed herinner.) Nu raden ze aan om het nog eens te doen. Maar wil ze uiteraard niet meer.
Ooh ik kan hier ook slecht tegen! Ik met trouwens ook mn eigen naam gehouden en ons kind heeft ook beide achternamen en we krijgen zo vaak post van bekende met Zijn voornaam + Mijn voornaam Zijn achternaam. Zeker met de kraampost vond ik irritant, omdat het vrij duidelijk op het geboortekaartje stond
Ik weiger die post ook (heel kinderachtig) open te maken, want ik ben niet de persoon op de envloppe, haha.
Als ik zelft twijfel doe ik of alleen voornamen of beide achternamen, zo moelijk is het niet.
Wat een nachtmerrie! Bij mij is het al richting de dertig jaar geleden, maar dat is bij mij gelukkig niet het geval… Er zit een hele berg metaal in mijn bovenkaak waar het bot destijds ook netjes omheen gegroeid is, dus alles blijft netjes op zijn plek
Ik moet eerlijk zeggen: ik kan dat ook niet meer precies onthouden van iedereen hoor. En vind het bij gezinnen ook stom om vijf voornamen op de envelop te zetten. Probeer het wel goed te doen, maar kan best zijn dat het eens mis gaat.
Dit is een van mijn beste en oudste vriendinnen… en dan zou ik eerder haar naam erop zetten dan die van de partner
Qua smaak kan dat toch niet vies zijn lijkt me? Is denk ik meer de textuur en het idee.
Ik heb een keer ‘bewijs’ moeten sturen van iets dat niet aangekomen was, filmpje van m’n lege hand werd wel geaccepteerd ![]()
Of je doet: ‘Marieke Jansen en familie’ als je het niet zeker weet.
Ik moest van body en fit een keer een filmpje maken van hoe ik mijn eiwitpoeder niet tot een gladde shake kreeg
.
Bij mij was het mijn vibrator van lelo. Ik moest een filmpje sturen van het defect voor 50% korting op een nieuwe ![]()
ik las vibrator van lego en nu vind ik het jammer dat die niet bestaat
Moest je dan kunnen aantonen dat je er niet van klaarkwam ![]()
Noujaaaa, ik heb in die 300 jaar dat ik een spalkje heb nog nooit problemen ermee gehad. Nu lees ik er hier over en is mijne vandaag ineens losgeraakt
Had ik niet die geërfde bitcoins onbewust kunnen manifesteren ofzo in plaats van dit ![]()
Mijn man kon een half jaar alleen maar vloeibaar eten na kaak breken + meerdere platen en schroeven. Hij heeft frikadellen gepureerd. Meerdere keren ook, dus blijkbaar is dat enigszins aan te raden.
Maar ik heb foto’s van vroeger gezien en hij is er wel op vooruit gegaan. Echt een super strakke mooie kaaklijn nu. Dus ik ben blij dat hij dit ervoor over had!
een half jaar!! damn moet echt orgastisch zijn om na die tijd paatat te eten of een dikke burger
Zou wel heel graag willen weten hoe het voelt zonder stangetje. Ik heb dezelfde erin sinds mn 14e en dus nooit weer dat lekkere gladde van je eigen tanden kunnen voelen. Heb ook het gevoel dat ik er veel te grote klonten lijm achter heb zitten. Is niet kapot te krijgen. Die stang is ook keihard, hoorde dat sommige een meer flexibele draad hebben.
Ja die van mij zit er ook al bijna 20 jaar in zonder gezeik, idd ook een kei hard staafje en op elke tand een bolletje lijm. Vraag me ook af hoe anderen elke keer een losse spalk krijgen, volgens mij als ik op een baksteen ga kauwen komt het nog niet los.
Ja dat moet dus haast wel een andersoort materiaal zijn lijkt me. Ik heb trouwens beneden maar 2 bollen lijm ![]()