Waar erger je je aan? #20

De discussie wordt voortgezet vanaf Waar erger je je aan? #19 - #5217 door Shaaar.

Eerdere discussies:

10 likes

Ik ben echt jaloers op iedereen die naar oasis gaat nu

7 likes

Goddamn echt trauma flashbacks naar die ticket wachtrij en @lula die me belde terwijl ik op het strand stond omdat ze erdoorheen was maar vervolgens technisch gedoe had

Hoop dat Liam en Noel erin stikken!!!

1 like

Ja same :dizzy_face: ik had ook echt hoop omdat ik 10.000 ste in de rij was ofzo maar kreeg toen ik erdoor was ook niks voor elkaar.
Ik ken iemand die al-tijd magisch tickets krijgt voor shit waar het bij mij mislukt en die gaat natuurlijk. Mijn volwassen zelf zou het haar moeten gunnen maar ik ga maar even een digital detox doen dit weekend.

2 likes

@Roguee De meesten wel ja. Echt kut dat je huwelijk niet goed loopt en prima als de uitkomst is dat je wil scheiden, maar probeer het eerst eens samen af te wikkelen op een ā€˜normale manier’ ipv het allemaal nog ingewikkelder te maken door meteen weer in een nieuwe relatie te duiken of andere rare shit uit te halen. Zo klaar met dat gedrag

2 likes

Maar dan wel na hun concerten in Dublin svp (sorry ik heb wel kaartjes :grimacing:)

2 likes

Ik ook! Ik had kaarten voor Edinburgh, maar heb ze moeten verkopen. De reden dat ik heb moeten verkopen is leuk, maar stiekem baal ik wel.

2 likes

@Sjern
Ja ineens alles uit de app.
Maar op mn ereader staat alles nog dus ik synchroniseer voorlopig maar even niet

@Vaiana HET IS NOG GEEN HALLOWEEN VERDORIE!:rage:

4 likes

Je kunt al weer herfstmeuk kopen, dus @Vaiana mag ook dat Twilight gedrocht van stal halen

3 likes

@Schaakmat Hallooooo volgen jullie het nieuws niet?!?!? Er komt een Jacob en Raspatat boek! :partying_face:

1 like

Heel random maar ik heb er toevallig over gedroomd. Maar ik stoor me echt aan bruiloften met verschillende ā€œonderdelenā€ waar je dan niet voor alles bent uitgenodigd maar wel wordt verwacht er te zijn. Dus wel uitgenodigd voor de ceremonie, niet voor het eten, en dan wel weer het feest.
Ik heb dat wel eens gedaan en zou dat nu echt niet meer doen. Ik zou dan alleen naar het feest gaan.

Maar ik vind dat toch zo asociaal. De bruiloft was ook aan de andere kant van het land dus je kon ook niet tussendoor naar huis en moest dan zelf ergens anders gaan eten. Ik snap dat een bruiloft duur is. En dat het echt mega veel kost om 100 + mensen van eten te voorzien. Maar ik zou dan persoonlijke andere keuzes maken en niet van mensen verwachten dat ze de hele dag voor mij opgeven. Totaal geen levensgroot probleem want hoe vaak gebeurt dit, maar wel iets waar ik me aan stoor.

10 likes

Ik erger me vooral aan deze eeuwig terugkomende ergernis. :smiling_face_with_tear: Het bruidspaar moet het zelf weten; je bent niet verplicht te gaan.

20 likes

Laat me raden: jij hebt zo een bruiloft gehad :rofl:

Nee maar even serieus. Iedereen moet het zeker zelf weten en je bent niet verplicht om te gaan. Maar ik zou zelf wat socialer zijn tegen mensen die ik blijkbaar belangrijk genoeg vind om bij de ceremonie te willen hebben.

6 likes

Ja, prima toch, nodig ze dan vooral niet uit en alleen ā€˜s avonds. Is meer dat deze discussie bijna net zo uitgekauwd is als de hoe vaak was jij je gordijnen. Dus mss gewoon de zoekfunctie gebruiken.

Edit: ik erger me echt aan mezelf. Ik kom telkens maar niet in een sportroutine zodat ik telkens opnieuw die eerste keer killerspierpijn heb omdat ik niks opbouw haha.

2 likes

Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen dat ze dat wel zouden doen of gedaan hebben, dus denk ook niet dat er ooit een nieuwe invalshoek in de discussie gaat komen.

1 like

Nee ik ben niet getrouwd en ga ook niet trouwen, maar dit is hier echt al zoooooo vaak voorbij gekomen. En meerdere bruiloften als gast meegemaakt ā€œmet zo’n gatā€, en altijd wat gezelligs van gemaakt. Boeiend, als die mensen je dierbaar zijn is het toch geen issue, en anders ga je alleen de avond. Het is hun dag, betrek het niet zo op je zelf, zou ik zeggen.

8 likes

Alsof dit niet net zo’n terugkerend onderwerp is

3 likes

Never forget de trouwerij van mijn ex-schoonzus. Trouwen om 10 uur, vervolgens 6 uren wachten in het huis van de bruidegoms ouders (zie een kringverjaardag voor je) om vervolgens naar een restaurant te gaan om 1,5 uur te mogen gourmetten. En toen was het feest alleen voor vrienden en moest familie naar huis. :joy:

Als ik die planning van tevoren had geweten was ik alleen naar de cermonie ā€˜s morgens gegaan.

5 likes

Sport je thuis of bij een sportschool? Bij mij is het geld wat ik aan de sportschool uitgeef de belangrijkste motivatie om te gaan :smile:

1 like