Waar erger je je aan? #20

Ja die van mij zit er ook al bijna 20 jaar in zonder gezeik, idd ook een kei hard staafje en op elke tand een bolletje lijm. Vraag me ook af hoe anderen elke keer een losse spalk krijgen, volgens mij als ik op een baksteen ga kauwen komt het nog niet los.

6 likes

Ja dat moet dus haast wel een andersoort materiaal zijn lijkt me. Ik heb trouwens beneden maar 2 bollen lijm :eyes:

3 likes

Altijd maar 2 gehad? Ik heb er boven en onder 6.

Had wel echt een gare ortho vroeger, was een grote praktijk en dan stonden er 6 stoelen naast elkaar, met een tussenschot ertussen en met je hoofd lag je aan het gangpad. Dan kwam de orthodontist ff kijken en zei tegen de assistente (denk dat ze dat waren iig) wat er moest gebeuren en zij deden dan het werk. Hij keek 1 minuut en ging weer door naar de volgende, zou me niet eens iets verbazen als ie z’n handschoenen niet eens wisselde voor ieder kind. :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Dat mijn werkgever mijn salaris niet vandaag maar pas na het weekend betaalt (terwijl de normale betaaldag in het weekend valt en het dan al-tijd voor het weekend komt). Juist nu, heb ik het enorm nodig. Kan daar echt chagrijnig van worden.

12 likes

Ja, want ik heb dus dezelfde stangetjes altijd gehad nadat mn beugel eruit ging op mn 14e. Ik weet ook niet waarom onder 2. Mn ondertanden hebben eigenlijk nooit scheef gestaan. En boven 4. Ja mijn otho liet meestal ook de assistenten het werk doen. Uithalen heeft hij iig wel gedaan en ik weet nog dat hij echt uit zn mond stonk. Hoe dan

1 like

Ooh wat slecht zo met de feestdagen. Dacht dat iedereen dan juist wat eerder uitbetaalde

4 likes

Ik heb om 13:00 uur met mijn twee bff’s afgesproken in het Okura hotel voor lunch. De ene was er al om 11:50 en de andere hoopt 13:45 te arriveren.

Hoezo is het zo moeilijk om gewoon op de afgesproken tijd te verschijnen :joy: echt jezus mannen :sob:

11 likes

Ja ik ook. Krijg ook eindejaarsgeld en heb het best wel nodig.
Mn spaargeld is dit jaar ook gewoon zo goed als opgegaan. Veel (onverwachte) kosten gehad maar dit was echt financieel slecht jaar.

2 likes

Dan is die lunch toch allang op? Hahaha

1 like

Die van mij komt altijd pas de 24e dus moet sowieso wachten maar zou hier echt chagrijnig van worden.

Ja, normaliter is dat ook zo. Mijn partner werkt ook voor de overheid en heeft het vaak later dan ik maar die heeft het zelfs al gekregen. Vind het echt slecht. En vind het nog verdrietiger voor de mensen die er nog meer om zitten te springen dan ik.

4 likes

Klinkt alsof we dezelfde ortho hadden. Liep altijd ellendig lang uit, dan mocht je eindelijk in de stoel gaan liggen en dan was het ‘de ortho komt zo bij je’, moest je nog langer wachten. En dan ging hij idd alle stoelen in de rij af en dan keek hij een keer en moesten de assistentes daarna het werk doen. Hier ook 2 harde draden als spalk met zowel onder als boven 6 joekels van lijmklonten

4 likes

In wcw?

5 likes

Ja! :joy:

2 likes

Dat je samenwoont, maar je partner zijn eigen woning nog heeft waar hij nooit meer is, puur omdat je nog niet superlang samen bent en uit gezond verstand ipv halsoverdekop alles opzeggen en dat je dan met mensen in je omgeving zulke gesprekken krijgt:
“Ja als je straks samenwoont dan
”
“Maar we wonen samen”
“Jaaaa neeee ik bedoel als je Ă©cht samenwoont”
Ja ben ik aan het nepsamenwonen dan? :joy:

6 likes

Ja, heel herkenbaar! Wij zijn 4 jaar samen en recent gaan samenwonen in mijn huis maar we hebben afgesproken dat hij zijn huurwoning nog een poos aanhoudt. Heb al zo vaak de vraag gekregen of hij zijn woning al heeft opgezegd. En als ik dan zeg ‘nee’, dan is het vaak: ‘moet ie wel doen he!’ En dus ook vaak de opmerking: ‘jullie wonen natuurlijk nog niet helemaal samen’.

4 likes

Ooh ja die ‘heeft hij zijn woning al opgezegd?’ is ook heel herkenbaar. En dan gevolgd door ‘zonde van t geld hoor!’ Dan denk ik echt ja jij hebt makkelijk praten, jij bent niet degene die je eigen plek op hoeft te zeggen

2 likes

Ik vind dit zooo kinderachtig en kortzichtig van die mensen. Als kind heb je nog van die rigide denkbeelden van wat “telt”, maar als volwassene weet je toch wel dat niet iedereen het leven op dezelfde manier invult (en dat verstandige mensen soms gewoon rekening houden met de woningmarkt en andere vervelende dingen waar ze mogelijk tegenaan lopen)?

6 likes

Ja voelt een beetje alsof mensen op je neerkijken ofzo? Zo van wat jij doet is niet echt en telt niet. Was een tijd geleden een weekje op vakantie met een vriendin, mijn vriend had me helemaal gemist (ik hem ook uiteraard, maar ik had gezelschap en hij kwam een week lang thuis in een leeg huis), hij was echt helemaal sad haha en dan zijn er mensen die zeggen ‘wacht maar! Als je Ă©cht samenwoont ben je blij dat de ander een keer een week weg is!’ Ja nou leuk voor jou dat jij een gat in de lucht springt als je partner een week van huis is, maar dat is toch niet bij iedereen zo :smiling_face_with_tear:

4 likes

O ja dat ook nog idd, zonde van het geld.
Zoveel mensen bemoeien zich zo erg met het leven van anderen.

2 likes