Ja zoiets zal t wel zijn ![]()
Gisteren mn haar gewassen, toen naar kerst gegaan waar werd gefrituurd en nu ruikt ALLES naar frituur. Haar, kleren, onze jassen. Kan alles vandaag weer door de wasstraat.
Ik kwam hier om dit te posten! Echt verschrikkelijk al die neppe Ai gezinsfotoās op Instagram. Het ziet er ook heel Amerikaans uit allemaal.
Ja pech voor hem, ik vind het zielig voor jou! Je vraagt toch niet voor niets iets heel specifieks.
Vragen of ze de bon nog hebben? Is wel beetje ondankbaar maar ook zonde als je dit nu moet verkopen of naar de kringloop moet brengen. Hangt er ook vanaf hoe goed je met de gever kan opschieten.
Ben ik de enige die die onderste echt wel schattig vind š„¹
Los daarvan, niet chill dat je iets totaal anders krijgt dan waar je om vroeg hoor.
Haha ja ik vind de onderste veel leuker om te zien. Maar zal qua kwaliteit dan wel verschilllen.
Ik probeer de gourmet meur uit mijn mooie wollen vestje te krijgen maar nog zonder succes
Had echt iets anders aan moeten doen gisteren. Ik ben wel echt blij dat we niet in mijn huis gegourmet hebben, zelfs mijn sjaal en muts die ik gisteren mee had stinken terwijl ze niet eens in dezelfde ruimte lagen. Zo goor bleh
gooi m een paar dagen in de vriezer!
Oh slim!!
Ik ga nooit begrijpen wat mensen zo leuk of lekker vinden aan gourmetten. De āgezelligheidā van hete olie op tafel is die stank toch niet waard?
als je de trui in een tasje doet en daar nog wat baking soda erbij gooit werkt het volgens mij nog beter, miss wel handig met zoān penetrante geur als gourmet
vooral een gemaksding ook denk ik? je kan alles vooraf voorbereiden en klaarzetten en hoef je je dus niet bezig te houden met timen van allerlei gangen
ik hou niet per se van de traditie maar vind het altijd wel fijn dat je langer onafgebroken aan tafel kan zitten zonder dat mensen hele tijd weer de keuken in moeten
Nee het was ook niet mijn keuze maar aan de andere kant had ik er 0 voorbereiding aan dus vond ik het ook wel best. Ik had het alleen zo lang niet gedaan dat ik even was vergeten hoe erg het stinkt
Ik ben er zo blij mee want ik kan maar heel weinig eten (maagverkleining jaren geleden) en dan kan ik op mijn eigen tempo wat dingetjes erop doen.
Wodka verdunt met water in een spray flesje en er overheen verstuiven.
In de ochtend nu het wat kouder is buiten hangen kan ook helpen.
Heb dit vorige week met mijn twee truien gedaan die ik niet durf te wassen. Vijf dagen in de vriezer gelaten in twee plastic tassen en ruik niks, pluis gaat er ook helemaal uit!
Ja en je bent langer bezig met je eten waardoor de avond uiteindelijk sneller om zal gaan zonder dat je gesprekken aan de gang moet houden.
Hij ligt in de vriezer, ben benieuwd!
dat ik normaal gesproken echt hele milde YouTube reclames krijg maar nu ik bij mān familie iets stream echt alleen maar ads over vaginale schimmel āLAST VAN JE VAJAYJAY?!ā, stoppen met roken (rook niet), trouwkaarten (helemaal niet aan de orde) etc etc ![]()