Hierom weet ik soms ook niks te vragen voor kerst. Ik koop dingen namelijk liever zelf al omdat ik ook vaak specifieke eisen heb. En als je dan iets heel anders krijgt is het zo ondankbaar om daar dan niet blij mee te zijn. Maar ik snap best dat je een beetje teleurgesteld bent.
Ik doe altijd een heel onderzoek voor ik iets koop haha (bij grotere uitgaven / dingen waarvan ik vind dat ze lang mee moeten gaan). Bij een waterkoker vind ik het uiterlijk ook belangrijk, ook al is het maar een waterkoker. En inderdaad temperaturen instellen als je vaak bepaalde soorten thee drinkt.
Gelukkig doen wij alleen kleine (qua budget) cadeautjes en dan heb je dit probleem niet zo.