Het bed waar ik vannacht op sliep is zooo hard, alsof je op de grond ligt. Ben hier echt te oud voor ik voel mijn hele lichaam ![]()
De kapper heeft gisteren mijn curtain bangs te kort geknipt en its giving Wickie de viking. Hoop dat ik het na zelf wassen nog kan fixen ![]()
Dat is wel een goeie maar heb geen krant of reclame foldertjes.
Maar wel nog verzenddozen. Misschien dat ze die kunnen versieren en anders maar gewoon kadopapier. Kleine hoop dat mn ouders nog wat hebben liggen.
Het feit dat ik 6 december mijn kerstkaarten op de post heb gedaan en het merendeel nog steeds niet is bezorgd. Ik had het dit jaar al extra vroeg gepost omdat een deel vorig jaar pas in januari werd bezorgd. Maar blijkbaar was 6 december ook al te laat
.
Bij mij is het andersom; mijn verzonden kerstkaarten komen wel aan maar degene die ik moet ontvangen worden niet / nauwelijks bezorgd. Dan zie ik ze in de app maar heeft de postbode ze gewoon niet bij zich.
Pfff wat stom! Ik snap dat het deze periode drukker is dan normaal qua brievenbuspost. Dus prima als het dan niet direct de volgende dag bezorgd is. Maar bijna 3 weken vind ik wel belachelijk.
Wij hadden dit met de geboortekaartjes, duurde bij sommige echt 3 a 4 weken voor ze bezorgd werden.
En dat was in september, dus geen decembergekte o.i.d.
Eens. En ook dat kaarten gewoon kwijtraken terwijl ze wel in de app stonden.
Ik begrijp dan niet goed waar het in het proces misgaat.
Ik had kerstcadeaus besteld bij Zara, nu heb ik een compleet andere bestelling ontvangen die ik ook nog op een onhandig pakketpunt weg moet brengen ter retour en weten ze niet wanneer mijn eigen pakket is & aankomt hmpf.
Ik heb een heel fancy bedrijfswagen onderhandeld en ik heb spijt en ik erger me aan mezelf voor de reden van mijn spijt:
Ik krijg zo veel fucking haat van andere chauffeurs ![]()
Ik ben echt een hoffelijke chauffeur (jaja ondanks mijn reputatie als forummer/mijn gebruikersnaam), en ik rijd ook helemaal niet anders met deze wagen dan met mijn oude Peugeot 108. De reacties van mensen zijn echt buiten proportie.
(Ja, het is een BMW)
Wat doen ze dan?
Ik vind het zo irritant dat ze al die prullenbakken zo verkleinen met een cirkel. Snap het wel maar ik heb mijn auto geparkeerd en wil mijn mcdonalds zak en doosjes weggooien en dat past dan niet door dat gat ![]()
![]()
Bumperkleven wanneer ik aangeef te willen parkeren (hallo ik moet achteruit), toeteren, schelden, intimideren (lees: op mijn raam komen tikken en SKREEUWEN).
Ik ben een vrij rustige bestuurder maar rij in de BMW van mijn vriend en dat ding heeft één of andere zware motor blijkbaar. Hoeveel mannen (altijd mannen) een soort racecompetitie met me willen houden bij het stoplicht…niet te tellen.
Ik wilde graag een parfum voor Kerst en was ik met mijn cadeaugever naar de Bijenkorf geweest en had ik een lekkere geur uitgekozen. Van datzelfde merk was ook een cadeau set met vijf testers. Topcadeau, dacht ik. Nu was het kerst en heb ik vijf full size compleet verschillende parfums gekregen? Oa de parfum van Shakira. Huh?!
Maar heeft de cadeaugever dit zelf gekozen of klopte die set gewoon niet?
Is cadeaugever het nieuwe mijn ouder/sibling?
Je identiteit is natuurlijk meteen bekend als blijkt dat je dit cadeau van je oom kreeg!
Of als de cadeaugever je minnaar is, die ook de partner van je beste vriendin is. Krijg je het hele forum over je heen, zit ook niemand op te wachten op kerstavond.
Ja die minnaar geeft iedereen 5 full size parfums waaronder een van Shakira!!
Slachtoffers RISE UP