Waar erger je je aan? #20

Ja of die 5 parfums incl die van Shakira stonden op de lijst van de echte partner en er zijn cadeaus omgewisseld

7 likes

Haha ja racen vind ik zo erg niet. Obsceniteiten naar mijn hoofd geslingerd krijgen als ik probeer te parkeren (en dat gewoon correct en vlot doe), niet.

Nu wordt vast de vraag gesteld: “Vicky, hoe kom jij altijd in zulke situaties terecht?”
Omdat wanneer ik iemand achter zijn (altijd zijn) stuur naar me zie vloeken, ik mijn raam open en vraag wat het probleem is.

Ja, ik erger me aan mezelf.
Ja, dit wordt besproken in therapie :pray:

7 likes

Ja ik ook, heb ze 8 december op de bus gedaan en kreeg vandaag van iemand een reactie van oh bedankt voor je kaart!
Ik moet ze zelf ook bezorgen en een kind vroeg vandaag toevallig van ‘oh zit de kaart van oma er ook bij?!’. Ik kwam een collega tegen en zei ook tegen haar van nou het zou kunnen maar voor hetzelfde geldt komt ie pas over 3 weken. Het is echt een zooitje hoor bij de post

1 like

Enige wat mijn hoofd met dit verhaal kan is de hele tijd SHAKIRA SHAKIRA roepen

20 likes

Het is inderdaad om mijn geheime minnaar, sssst! Twijfelde even of het dan eigenlijk in ‘het leed dat een relatie heet’ moest.

2 likes

Godverdomme. Kinderen slapen eindelijk, kijk uit naar tv en choco, heeft mn vriend die lekker naar een concert is alles opgevreten. En hij houdt niet eens van vegan choco.

Ik voel mij echt heel zielig nu.

Edit: ha! Ik eet nu gewoon zijn toetje voor morgen op. Toch nog chocola :ghost:

19 likes

Ik vind chatgpt echt toooop maar ik vraag nu of ze in een foto van mn kind en mij mn kat wil zetten, doet ze keurig maar ze heeft gelijk onze gezichten bewerkt (rude) maar hallo we lijken niet eens mddr op onszelf hahaha

5 likes

Ik heb mijn vriend helemaal zitten instrueren over de maten van mijn kerstcadeau, maar nu zou ik de broek toch liever een maat groter willen. Vind ik zo’n gedoe. En ook een beetje zielig voor hem ofzo :face_with_monocle:

4 likes

Ik heb ook kerstcadeau-ergernissen :tired_face: had een hele specifieke waterkoker al een tijd op t oog met een aantal eisen die ik had. Een duur ding, maar iemand wilde m per se geven. Pakt mn vriend m uit is het echt een totaaaaaal andere 🫠🫠

5 likes

Ik heb er weer 1

VOLWASSEN mensen die een kerstfoto maken met gezin in een focking kerst pyjama. WAAROM? Je bent een volwassen mens doe ff wat fatsoenlijks aan. Vooral als de pyjama’s dan ook nog matchen brrr :nauseated_face:.
Snap echt de lol daarvan niet

16 likes

Ik vraag me zo af wat voor specifieke eisen je kunt hebben aan een waterkoker?

1 like

Kleur, vorm, hoeveel liter kan er in? Welke temperaturen kun je instellen?

9 likes

De top2000 is weer begonnen :skull_and_crossbones::skull_and_crossbones::skull_and_crossbones:

5 likes

Staat hij mooi op mijn aanrecht

2 likes

Oh dan ben ik een extra ergernis voor je. Ik heb ook nog matching pantoffels bij de pyjama :joy:.

13 likes

Yes hoe leuk! Wij hebben straks kerst hier thuis en iedereen die komt mag lekker in de kleding komen die ze fijn vinden, ook als dat een onesie is en gaan wanneer ze er klaar mee zijn! Een kerstdag die voor iedereen leuk is, mn nichtje komt wrs in een volledige glitter outfit en mn andere neefje in zijn chillpak. En als hij daarna weer thuis wil gaan gamen hartstikke prima

13 likes

Laat ik zeggen ik wilde

En nu ik kreeg

29 likes

Hierom weet ik soms ook niks te vragen voor kerst. Ik koop dingen namelijk liever zelf al omdat ik ook vaak specifieke eisen heb. En als je dan iets heel anders krijgt is het zo ondankbaar om daar dan niet blij mee te zijn. Maar ik snap best dat je een beetje teleurgesteld bent.

Ik doe altijd een heel onderzoek voor ik iets koop haha (bij grotere uitgaven / dingen waarvan ik vind dat ze lang mee moeten gaan). Bij een waterkoker vind ik het uiterlijk ook belangrijk, ook al is het maar een waterkoker. En inderdaad temperaturen instellen als je vaak bepaalde soorten thee drinkt.
Gelukkig doen wij alleen kleine (qua budget) cadeautjes en dan heb je dit probleem niet zo.

9 likes

Ik vind het ook zo stom als ik heel specifiek iets op het lijstje zet (waar ook om gevraagd word), rekening gehouden heb met verzendkosten in het cadeaubudget, link er bij naar het product en dan totaal iets anders krijg. Vorig jaar vroeg ik rooibos-vanille thee en balsamico bonbons van dille kamille en kreeg toen een groene thee van totaal andere winkel en tony chocolonely? Geef me dan desnoods een cadeaubon of een ‘je krijgt het nog ik was te laat met bestellen’ ipv iets dat er enigszins op lijkt maar het totaal niet is

14 likes

Ja precies! Ik weet wat ik wil, diegene pushte om het te geven en dan toch totaal iets anders uitzoeken :joy: dit is bij m’n schoonfamilie, die geven zoooooveel cadeaus. Ik vind dat echt lastig!

1 like