Waar erger je je aan? #20

Nee

2 likes

Dit is toch geen discussie of kritiek op anderen? Of iets wat ik andere mensen opleg? Prima als jij het een leuk onderwerp vindt hoor, go nuts, maar dit is een beetje dom haha

@Peachpuff nee thuis inderdaad, ik kon dat juist heel goed maar door gezondheidsproblemen van mijn ouders uit die routine geraakt. Ik ben eigenlijk te gierig voor de sportschool, en haaat het om er dan heen te gaan. Misschien wel overwegen als dit niet verbetert dit jaar.

3 likes

Haha ben het met je eens verder hoor maar wie gebruikt nou de zoekfunctie als je een ergernis kwijt wil

12 likes

Haha ja dacht mss gewoon even lekker je ei kwijt dan met alle exact dezelfde posts en gedachten. Zal m zelf ook gebruiken volgende keer. Scheelt Freedom ook weer een bericht.

4 likes

Dat ik geen Adults-only hotel heb geboekt…echt ik weet nu weer waarom dat mijn voorkeur heeft. Al die bommetjes, waterpistolen en weet ik wat allemaal :unamused:

6 likes

Dat zoveel van mijn vriendinnen geregistreerd partnerschap(ipv trouwen) doen zonder iets speciaals.

Saai! Gun je vriendinnen ook eens een leuk feest!

15 likes

Stel je even aan joh

3 likes

Haha ik zou soms juist willen dat ze dat zouden doen ipv trouwen. Ik vind vrijgezellenfeesten en bruiloften best duur. Natuurlijk is het (hopelijk) iets eenmaligs en iets bijzonders voor iemand waar je om geeft, maar als je er meerdere in dezelfde periode hebt telt het wel op.

5 likes

Allergisch zijn voor mijn eigen katten.

Ja dat snap ik ook hoor! Dat uiterste hoef ik nou ook weer niet te hebben, maar ik heb maar 1 vriendin gehad met een bruiloft met een alles erop en eraan waar ik de hele dag bij was en dat was zo mega leuk! Ik ben 32 en bijna iedereen heeft een lange relaties dus daar ligt het ook niet aan

Helaas moest 1 van mijn beste vriendinnen precies dit jaar trouwen nu ik niet in NL ben en haar bruiloft klonk zo geweldig (mocht gelukkig wel meekijken via mijn mobiel!)

Ik heb nog wel 2 vriendinnen die zeggen ooit later de GP om te zetten in trouwen incl feest, maar aan het aantal jaar dat ze al verloofd waren te zien gok ik dat ik daar niet op moet rekenen :sweat_smile:

Edit: hoeveel heb jij er dan al gehad?

Ik weet nog dat mijn ex bij een christelijke studentenvereniging zat en die had er op zijn 26 al zoveel meegemaakt :joy:

3 likes

Even geduld nog. Zelf zit ik nu in de 40+ trouwgolf.

Heel veel stellen (incl mijzelf) die al lang samen zijn en kinderen hebben. Vaak wel geregistreerd partners vanwege de kinderen. En nu opeens het ene huwelijks aanzoek na het andere. Heb weer helemaal zin in al die feestjes!

2 likes

Waarom zijn er zoveel mensen die nog steeds om de weg vragen als ze autorijden? Net ook weer. Ik ben rustig aan het wandelen, als ik word aangesproken door een vrouw. ‘Waar is de poeplaan?’ Ik zeg: geen idee, niet hier in de buurt. Zij: Ja, Google zegt van wel!! Ik: nou gebruik Google dan. Ik ben geen navigatie.

En ik ben gewoon weggelopen. Mensen worden pissed als ik niet de weg weet lol. Laat me met rust als ik bezig ben met mijn mental health walk :rofl:

4 likes

pfoe wat is het ook veel gevraagd om af en toe mensen op een vriendelijke toon proberen te helpen

91 likes

Wat wil je dat ik doe? Ik weet de weg niet. Als mensen hun navigatie volgen, moet het gewoon goed gaan. Ik ga niet midden op een kruispunt de weg uitzoeken voor een onbekende.

Leuk duimpje @Xiomara. Nog wat nuttigs te zeggen?

4 likes

Lijkt me vooral vervelend leven als je zo waanzinnig opgefokt raakt van een hele normale vraag

44 likes

Hahaha wowwww zo zuur :joy: als je met een of andere zieke interval sessie bezig bent met je hoofdtelefoon op kan ik mij nog voorstellen dat je denkt goh, moet je het aan mij vragen? maar zelfs dan :joy:

Sommige mensen kunnen google maps niet goed lezen, of gebruiken een ouder/ander navigatiesysteem, of misschien is hun telefoon leeg, of het is een weggetje/straatje die moeilijk te bereiken of opmerken is, of misschien is er door werkzaamheden iets afgesloten etc etc. Soms is het vragen gewoon makkelijker/sneller en bovendien meestal gewoon een aangename en vriendelijke interactie :joy:

Ik heb nooit een idee maar pak dan m’n telefoon om het op google maps op te zoeken en mensen de weg te wijzen :woman_shrugging:

7 likes

Vriendelijkheid kost niets hè mensen. Wat zeiken mensen hier op dit forum toch vaak op niks

17 likes

Waarom is het zo moeilijk om gedisciplineerd te blijven met zonnebrand smeren? Elle keer als ik verband denk ik: ik ga nu echt elke 2 uur mijn hele zichtbare lichaam doen👌

En dan na 2 uur doe ik alleen mn hoofd, want de rest kan er vast nog wel mee door en dan 2 uur later doe ik alleen even mijn armen + hoofd want lig toch half in de schaduw ect. en dan s avonds ben ik toch weer verbrand :sob:

5 likes

Wow wat klink je onvriendelijk!
Het is toch volkomen basic decency on een ander vriendelijk te woord te staan? We zijn hier toch op de wereld om het een beetje leuk te hebben met elkaar?
Stel je voor dat niemand een vreemde meer durfde aan te spreken voor bijvoorbeeld een vraag over de weg.

12 likes

Oh nee helemaal niet veel hoor, maar toen toevallig 3 vriendinnen in 5 maanden tijd. Ik vind bruiloften ook leuk maar vind vrijgezellenfeesten wel een beetje een verplichting haha

@instantramen Nee het is niet superveel moeite maar je mag dat toch wel irritant vinden? Na een lange dag op werk in een dienstverlenend beroep heb ik soms ook gewoon geen zin meer om met mensen te praten. Ze zegt ook ‘mental health walk’. Ik ben introvert en met een vreemde moeten praten kan mij soms best uit een ontspannen bui halen, het gevoel dat ik ineens weer ‘aan’ moet staan. Ik weet dat dit overdreven klinkt voor sommigen maar iedereen is anders toch.

Ik vind het ook jammer dat in Nederland altijd overal mensen zijn. Je kan niet even een uurtje wandelen zonder mensen tegen te komen. Dan fantaseer ik weleens over wonen in een bosrijke rural omgeving in Canada ofzo. Maar daar wonen heeft ook weer zoveel nadelen (de kou alleen al) dat het altijd bij een fantasie zal blijven. Can’t have it all.

3 likes