Waar erger je je aan? #20

Je mag het irritant vinden maar zeg dan gewoon “Nee, sorry, geen idee”, en loop verder. Ik heb ook lang niet altijd zin in contact met mensen maar ook dan kan ik wel gewoon vriendelijk zijn. @NewBlood schrijft “mensen worden pissed als ik de weg niet weet” maar zoals ze het beschrijft doet ze gewoon onaardig “niet hier en ik ben geen navigatie”

Okkk

3 likes

Oh ja ik blijf ook wel vriendelijk. Maar sommige mensen zijn ook wel onredelijk haha, een keer vroeg iemand me de weg terwijl ze letterlijk google maps in haar hand had. Ik was daar helemaal niet bekend dus ik keek mee en zei “volgens google maps is het die kant op” en toen liep ze zonder iets te zeggen de tegenovergestelde richting in :joy:

Ik vind het ook wel verschil maken hoe je dan zelf benaderd wordt, ik ben ergens op vakantie nu en iemand zei uit het niks tegen mij ‘Is daar een geldautomaat?’’ dus ik gaf aan geen idee te hebben en toen mocht ik wel wat behulpzamer zijn. Weet ook dan niet wat zo iemand verwacht verder.

1 like

Ongevraagd advies, maar ik herken dit en smeren vind ik helemaal kut. Sinds ik spray gebruik gaat het stukken beter (al vergeet ik het soms nog steeds wel hoor)

1 like

Waarom swatch ik in godsnaam die nieuwe Dior blushes?!?!? Ik heb er geen geld voor!
Maar ze zijn wel pretty

Gelukkig zijn ze op meerdere plekken met korting te koop :full_moon_with_face:

Ik ben voor de tweede keer in drie maanden ziek thuis en ik vind het zo stom :sob: ik zit helemaal op m’n plek op m’n nieuwe werk en vind het echt mega leuk. Had ook echt helemaal zin in de werkweek die vandaag zou beginnen. En nu gooit m’n oor roet in het eten. Volgensmij moet m’n lichaam er echt nog even aan wennen ofzo.

2 likes

Ik slik sinds een paar dagen ijzer bij en ik krijg er zo’n buikpijn van :sob::sob::sob: ik heb nooit buikpijn, dus ik weet vrijwel zeker dat het daardoor komt. Moet ik nu echt kiezen tussen als een zombie door het leven gaan of in tweeën gebukt van de pijn? :smiling_face_with_tear:

3 likes

Volgens mij zijn er andere types ijzer waar de meeste mensen minder op reageren, maar waar je vitamine c bij moet nemen voor voldoende opname. Ik weet niet precies hoe het zit, misschien eens navragen in de apotheek.

1 like

Moet je het elke dag innemen?
Toen ik een kuurtje deed werd mij 3 keer per week aangeraden.

3 likes

Al die focking vliegen. Heb al zo’n lelijk plak ding hangen en er al een hoop gevangen maar er zit er altijd één om me heen te hangen.

4 likes

Knakworstsap!
Dat schijnt als een val te werken en ze komen er niet meer uit als je zorgt dat je bakje niet te vol is

2 likes

Jaa dat las ik ook inderdaad. Het zijn er gelukkig niet heel veel in huis maar altijd 1 die me zit te pesten om me heen, hij is de grootste ergernis

2 likes

Je kan inderdaad last van je darmen krijgen, slik je elke dag of 3x per week? Als je teveel last hebt kan je ook vragen om een infuus bij je huisarts. Het moet wel leefbaar zijn.

2 likes

… knakworstensap??? Hoe kom je hier in hemelsnaam achter

8 likes

Ik las het ook ergens! Ik denk dat de eerste die dit ontdekte per ongeluk dat sap niet had weggegooid en de volgende dag er veel vliegen in zaten? Het is ook wel echt een aanlokkelijke geur als je vlieg bent natuurlijk, lekker vet

1 like

Ik zag het op het viva forum hahahaha

2 likes

Landverrader!

5 likes

Bestaat dat andere forum dat opgestart was na EGF eigenlijk nog? Ik weet niet meer hoe het heet en hoef ook geen link, maar ik ben nieuwsgierig.

Geen idee, maar volgens mij heette het womentalk.

1 like