he ik heb dit ook precies sinds donderdag!!!
Heel vervelend idd. Heeft wel maanden geduurd bij mij voordat het over was.
Best een idee ja
Het is nu te zien op HBO! Elke week een nieuwe aflevering
Aan Amazon. Ik heb woensdag een koelkast besteld en hij blijft hangen op âbestelling ontvangenâ. Nu heb ik dus geen koelkast. Echt onhandig met boodschappen doen en eten.
Je kan het gewoon buiten zetten. En als je geen buiten hebt in een tas uit het raam hangen. Maar alsnog vervelend.
Dat ik iets soms stom vind omdat ik dat ooit - jong en onbezonnen - besloten heb. Een vriendin van mij zei meer dan een maand geleden al dat ik gewoon een gezamenlijk mailadres moet maken met mijn vriend, maar ik heb ooit besloten dat dat gaar is en het kost me dan zo lang om daar overheen te stappen.
Ik ben het eerste weekend van januari goed onderuit gegaan en de blauwe plek is nog steeds niet volledig weg?? Niet meer blauw maar wel een rare gelige kleur en ook vrij groot.
Amazon is ook gewoon de duivel dus ja
Welke argumenten had ze waarom dit handig zou zijn, of waarom zou je dat zelf willen? Ik heb dit in de praktijk echt nog nooit gemist.
Oh zo irritant! Na 2 jaar was shockwavetherapie het enige dat werkte bij mij. Maar misschien heb je dat al gedaan of wil je geen tips, in dat geval: hielspoor is kut ja.
Gezamenlijke verantwoordelijkheid voor zaken die maar aan één persoon gemaild worden. Er zijn echt opvallend veel instanties die als zaken aan twee gericht zijn, maar een contactpersoon mailen en de afgelopen tijd ben ik dat ineens geworden. Heb daar weinig interesse in.
Let me guess, dit gaat over babies ![]()
Ik vond het iig echt extreem daarbij, zelfs als we mijn vriend bij dingen hiervoor als EERSTE contactpersoon opgaven gingen ze eerst mij 3x bellen voor ze hem probeerden.
Indien ja: dan zou ik uit protest zoân lekker fout nineties mailadres bedenken met het woord baby erin hahaha ipv iets ANWB-achtigs jullie beide namen.
Indien nee: nog steeds leuker om een old school fout mailadres te bedenken.
Jup. Ze hebben vaak zijn mailadres ook, maar het belandt toch steeds bij mij alleen. Waardoor ik een soort doorgeefluik geworden ben. Dus binnenkort als ik me eroverheen kan zetten: henkingridengezin@gmail.com
ja echt zo stom. Mijn vriend regelt de cb bezoeken omdat ik die haat en vorige week werd ik gebeld over een afspraak. Ik zei van ik weet hier niets van en mijn vriend is eerste contactpersoonâ, was haar antwoord âja ik bel altijd de moeder maakt niet uit wie er als eerste staat.â
We hebben sinds maandag ochtend geen internet en ze komen het vanavond fixen. Het kastje is stuk?
We hebben 100gb extra gekregen voor onze telefoons maar ⊠nieuwbouw bunker dus geen bereik.
En daardoor is mn man gisteren n vandaag alsnog naar kantoor en moet ik alle school shit en na schoolse sport etc in mn uppie doen. Normaal werkt hij dan effe thuis met 2 van de 4 kids maar dat kan nu dus niet.
En ik vind het onredelijk kut dat ik dus ook niet eens de tv aan kan knallen voor de kinderen, ook niet tijdens het koken oid, want: geen KPN đ«
Of je doet jullie straatnaam? Voelt misschien wat minder burgerlijk. Ben je zwanger?
haha ik had dit laatst ook (een taxi die op mij moest wachten en meteen druk begon te toeteren en gebaren) en toen ben ik zooooo langzaam gaan lopen. Wat denkt zoân eikel te bereiken hiermee
Hebben jullie een tv kastje van kpn? Die kun je verbinden met wifi dus als je van je telefoon een hotspot maakt werkt het gewoon. Zelfde geldt voor je man, dan kan ie gewoon thuis werken maar is nu vast te laat.