Ze hebben dus ook geen bereik binnen
Maar @Fishing is het kastje dan stuk of komt het gewoon omdat jullie geen internet hebben?
Mocht je trouwens weer wel internet hebben, die kastjes zijn eigenlijk best overbodig geworden sinds de app van KPN voor op je smarttv is verbeterd.
Dit is echt heel irritant als vrouw, maar ik snap het ook wel als het je werk is gezien die mannen niet eens de geboortedatum van hun kinderen weten.
Ik zet het inderdaad ook op mijn balkon
maar het regent nu. De duivel moet gewoon even komen ja
Echt waar haal je dit soort dingen vandaan?
Mannen die dat niet weten staan vast niet als eerste contactpersoon vermeld.
Hoe moeilijk is het voor een medewerker het eerstgenoemde telefoonnummer te bellen ipv perse de vrouw. Ik heb daar echt geen begrip voor.
Ik zou willen dat ik het verzon, that said mensen moeten gewoon de contactpersoon bellen he maar als je elke keer een debiel aan de lijn krijgt snap ik de irritatie
omg deze is nog erger
Denk dat sommige mensen minder tijd online en meer offline moeten doorbrengen. We leven hier in Nederland, niet in een aan elkaar geknipt Amerikaans filmpje van matige vaders. Zelfs mijn trash vader die af en toe van de radar verdwijnt weet wanneer ik jarig ben. Als jij je vriends mailadres of telefoonnummer als eerste contactpersoon doorgeeft doe je dat omdat die net zo goed in staat is voor je kind te zorgen
De bezorgdatum was ineens aangepast naar 14 MAART. Dus ik heb de koelkast geannuleerd en morgen komt Coolblue een andere bezorgen en installeren. Thank god voor hun.
Nee het kastje in de meterkast is stuk… aldus de kpn monteur
@Bunnyslippers
En we hebben dus 100gb gekregen mobiele data zo van: dan kan je met een hotspot werken. Maar… dan moet je met dit huis wel buiten gaan zitten haha
Je bent zo wijs ![]()
Verkleinwoordjes.
Zit in de trein en conducteur zegt bij elk station: we komen aan op spoortje 5 🫠
Huh? Spuit 11 zie ik al.
Wel heel grappig i.c.m. je username haha
Hahaha oeps helemaal eens, maar ‘wijn’ klinkt ook zo stom (als forumnaam)
Ik hoor dit echt vaak!! Is dit conducteurstaal?
die spoortje niet
Ik moet ineens denken aan dat liedje 'op een klein stationnetje, ‘s morgens in de vroegte, stonden zeven wagentjes, netjes op een rij. En het machinistje draaide aan het wieletje…’ Daar is het begonnen.
Een random man die me op LinkedIn toevoegt omdat hij zijn densten aan me/mijn werk wil slijten (dat gebeurt op zich wel vaker) en dan een ‘persoonlijk bericht’ toevoegt met ‘hoi Grace, ik kwam op je profiel, mooie staat van dienst hoor :)’ ok MARCEL OF WHATEVER ik vroeg jou niet wat je van mijn cv vond of wel?
Mensen die bij alles waar ze op aangesproken worden zeggen ‘Ja zo ben ik nou eenmaal’