Wacht maar tot je om 05:30 wakker wordt van “roekoeee koee roekoeee”
Ik hoorde gisteravond laat ook nog vogels fluiten! Denk dan niet dat dat toeval was, hmmm
Wel vroeg op het jaar maar wel normaal tijdens de betere seizoenen. Ik denk ook gekoppeld aan de paartijd?
Ik werd vannacht gewoon wakker om de sneeuwschuivers van half 4 ![]()
Hier veel vogels en ze zijn al zeker drie weken weer actief
Er gaat nog een tijd komen dan zijn ze ongeveer drie uur per nacht stil haha, voordeel is wel dat het went als je er langere tijd naar luistert
Vind het zelf wel gezellig, er is ook altijd een nest in mijn dakgoot precies bij mijn open raam, echt supercute geluiden (soms wel heel hard dus ben ook altijd blij als babybird uitvliegt)
Dat vind ik echt het ultieme geluid van de zomer
Geklaag van festival organisatoren dat mensen hun kaartjes niet kopen. Ik vind het ook echt de cultuursector niet ten goede komen en dat vind ik vreselijk maar ik moet, net als vele anderen, een keuze maken omdat het allemaal te duur is geworden. Meerdere grote festivals bezoeken kost inmiddels een klein fortuin, ik vind dat tevens ook klachtwaardig.
En ook eendaagse festivals en concerten zijn zo ontzettend duur geworden. Het weerhoudt me er steeds vaker van om ergens heen te gaan.
Ik werd wakker van een muggenbeet, ik heb de mug gelukkig meteen dood kunnen maken dat was nog fijn maar hallo nu al??
In december werd ik voor het laatst wakker gehouden door muggen dus dat betekent dat alleen de maand januari mugloos was?? Pffff
Hahah ja dit, die heet bij ons thuis ‘de vakantieduif’. Ik ga bij dat geluid meteen terug naar de jaren 90 in een tentje op de camping.
Nou echt. Hier in de buurt is Hello festival, ik dacht niet heel grootschalig, maar echt €75 voor een ticket, laat maar dan. Ga je met z’n 2 en je moet daar natuurlijk eten en drinken kopen, duur dagje
Het hooikoorts seizoen is bij mij weer begonnen hoor. Hebben we eindelijk weer een beetje fatsoenlijk weer, krijg ik een dikke keel ![]()
Whaa de ergernissn van vandaag
Wakkerhoudende vogels
Hooikoorts
Muggen
Hoera het is lente ![]()
Ik zit op kantoor in het noorden van het land en ik moet straks voor werk naar een hotel in het westen van het land. En toen zat er m’n oudere mannelijke collega naast me die óók naar het westen van het land moet en hij zei: ohh top dan kan ik met jou meerijden want ik moet anders met het ov.
Moet ik straks ook gvd nog sociaal gaan lopen doen in m’n eigen auto ipv gewoon lekker hard m’n muziek aan te kunnen zetten.
Ik zou zeggen dat je eerst nog langs huis moet ofzo, doeiiiii
Van dit rijtje lijkt hooikoorts me wel serieus kut, zeker als het eind februari al begint.
Kun je niet zeggen dat je tijdens de rit wat belafspraken hebt en dat een passagier daarom niet handig is ofzo?
Ik zit inderdaad zoiets te overwegen hahaha
Ja ik luister ook veeeel liever naar vogels dan naar auto’s of buren hoor en zeker overdag en ‘s ochtends vind ik het echt fijn. Maar wist niet dat ze ook ‘s avonds enzo nog veel lawaai konden maken.
Ik zag er net een stuk of 10 tegen het glas aan naar binnen proberen te komen ![]()