Maar je zegt net dat je een app kan downloaden op de telefoon van je moeder toch? Waarom is dat eng?
Ja vraag dat maar aan mân moeder
. Ik snap daar ook niks van.
Mijn vriend zegt altijd vooraf van ik ben misselijk en wie moet er vervolgens spugen en heeft buikgriep ![]()
Ja dit dus. Ik moet me vaak ook verantwoorden omdat ik geen stuk taart wil.
Hoe doe je dit bij Nederlandse berichten? Ik lees dit advies vaker, maar kan geen Nederlands selecteren in WhatsApp.
Ik moet lachen vanwege de herkenbaarheid. Mijn moeder zou dit ook zo hebben, haha. Die doet alsof ze heel digitaal intussen, maar intussen print ze alles nog uit want ze snapt het gewoon niet. En heeft voor zichzelf ook nog een fysieke museumkaart, hahaha.
Ik heb vanochtend per ongeluk veel te sterke koffie gezet en nu zit ik mega onrustig op kantoor ![]()
Zou het museum bellen, misschien is een printje van de digipas genoeg?
ja volgens mij scannen ze gewoon een QR code toch?
Nee een printje is echt niet geldig en mag niet vanuit de Museumvereniging. Die code wordt volgens mij ook constant opnieuw gegenereed en werkt dus ook niet wanneer je een screenshot of printje gebruikt.
Ik erger aan mijzelf en mijn eeuwige uitstelgedrag. Ik werk als zzp-er en vind het vaak ook ZO MOEILIJK om aan de slag te gaan met een taak. Ben nu ook alweer een uur aan het stoeien met iets wat al lang af had kunnen zijn in dat uur
(ja hoi ik typ hier)
Merk dat heel veel klusjes me veel energie kosten terwijl het onzin in is ugh. Natuurlijk zijn dat niet altijd de leukste dingen maar het zijn ook helemaal geen vervelende dingen?? Mijn brein gaat gewoon tegen alles in de weerstand
IRRITANT.
Okee ik ga verder strijden ![]()
Geen idee mijn whatsapp staat al op Nederlands. Ik krijg gewoon onder voicememoâs âtranscribeerâ te zien en daar klik ik op. Dan schrijft ie m uit.
Klinkt hemels, ben er inmiddels achter dat het nog niet voor elke telefoon volledig beschikbaar is. iPhones kunnen het wel, Android beperkt qua talen. Jammer!
Dat mijn pupillen soms zoveel van elkaar verschillen (ik heb er geen last van, geen hersenletsel) dat ik in bepaald licht echt loco lijk. Vanmorgen twee werkpassen laten maken met foto en beide lijkt ik niet goed door die pupillen van me. ![]()
Sowieso grootte haat voor pasfotoâs ik kan er gewoon niet tevreden mee zijn.
Ugh jaaaa elke dag opnieuw. Ik ben geen zzpâer, maar ook ik doe dit. En dan heb ik een keer een superproductieve dag en ben ik helemaal enthousiast om weer aan het werk te gaan (het liefst was ik dan tot 's avonds laat doorgegaan), en dan wil het de volgende dag weer helemaal niet! Zit ik weer in die weerstand. Terwijl ik de dag ervoor merkte hoe fijn het was. Echt brein, whyyyyy het zo moeilijk maken.
Terug doen!
Ik zit te werken aan tafel, mijn vriend komt terug van sporten. Ik ben iets aan het doen waar ik me bij moet concentreren.
Mijn vriend is zwaarder dan ooit en heeft nu echt in rust een hele opvallende (irritante)ademhaling en dan komt hij bij mij aan tafel zitten met zân gehijg en gaat ie zich als een of andere aap zitten krabben. Echt rottttt opp.
HAHAHAHA hardop gelachen
Mijn werk werd vandaag nog veel moeilijker gemaakt omdat software niet meewerkte en ik bijna een klus op locatie opnieuw moest doen pffft. Nu gaat het me wel meer tijd kosten maar heb het soort van kunnen fixen.
Nieuwe ergernis: heb al maanden last van constipatie en continue buikpijn. Neem ook al maanden creatine, gewoon een lichte dosis, drink wel veel water en eet ook veel vezels. Heb in de winter hier sowieso last van en ben 5 weken op vakantie geweest waar ik het OOK had (en geen creatine nam) maar⊠ik ga er maar een tijdje mee stoppen en kijken of dat het is. Ik word er niet goed vannnnn.
Dit is voor het eerst dat ik in een groene omgeving woon geloof ik, want ik hoor nu om 23:45 nog steeds vogels fluiten, is dit normaal?
Ik werd vannacht ook om 04:30 wakker van de vogels en dacht dat het al ochtend was. Helemaal zin in de lente hoor, maar die mogen nu wel ff hun snavel houden. En ik doe mn oordoppen in