Waar erger je je aan? #20

Ha precies dit! Dan heet het opeens ook oppassen, kom op zeg vaders is gewoon thuis met kind

5 likes

Goed dat je genoten hebt en janken dat dat verschil er nog steeds zo duidelijk is.

5 likes

NOG EEN MANNEN ERGERNIS
ja ik zit dus nu in hotel voor werk, we gaan mooi door waar ik was gebleven. Ik zit nu bij het ontbijt, 95% van het restaurant is leeg, gaat er een man aan het tafeltje recht naast me zitten, letterlijk 30 cm tussen onze tafels. Ik heb echt de neiging om hem te vragen of hij in een lege trein ook op hetzelfde bankje gaat zitten

14 likes
  • mensen die “vvvrap” zeggen ipv gewoon wrap op z’n engels
  • de term “digital nomad” :face_vomiting:
20 likes

ik ben echt zo oud geworden. Van het idee dat ik 75 euro voor een ticket zou betalen om een dag lang in een mensenmassa tegen achterhoofden aan te kijken met slecht gemixte live muziek en tien € 5 bier moet halen om enigszins het gevoel te krijgen dat ik het leuk heb krijg ik zo’n zieke JOMO.

Terwijl dit vroeger mijn hele zomer was (alles was toen wel goedkoper, maar ik was ook armer dus het cancelt elkaar denk ik uit)

16 likes

Ik ben de doos met mn design tassen en shawls eigenlijk een beetje kwijt :sob: heb nog niet heel intensief gezocht maar wil geen slapende honden wakker maken

4 likes

Nieuwe aflevering van de shitshow geluisterd toevallig haha?

1 like

Ik heb laatst impulsief een modieuze zonnebril gekocht bij &otherstories en hij staat ZO leuk terwijl ik nog NOOIT een zonnebril heb gehad die mij leuk stond maar hij doet echt helemaal niets tegen de zon :joy: sowieso zijn de glazen vrij klein dus er komt aan alle kant zon langs maar ook als het recht door die glazen schijnt word ik verblind

Verdrietig

5 likes

Volgens mij is 80% van de zonnebrillen van zulke merken een dupe van een bestaand model, je zou een foto kunnen maken en met google image search kunnen kijken of er een model wat erop lijkt van een beter merk te vinden is

2 likes

De museumkaart app is geïnstalleerd op de telefoon van m’n moeder :partying_face:

45 likes

Ik heb normaal nooit deurverkopers aan huis en nu ineens 3 verschillende binnen één week. Goed doel, energiebedrijf en een telecombedrijf, dus ook niet gerelateerd aan elkaar. Is er ineens een nieuwe spawnlocatie in mijn straat ofzo?

2 likes

Hopelijk zijn ze voorlopig dan nu ook allemaal geweest! Je kan wel in de gemeentelijke besluiten inzien welke partijen er een vergunning hebben gekregen

3 likes

Ik zit voor werk in het buitenland. We zouden officieel naar huis gaan gisteren, maar dat ging niet door vanwege omstandigheden. Hopelijk vandaag wel want ik ben er wel een beetje klaar mee.

1 like

Last van mijn keel en hoesten en mijn stem is al 1.5 week als een puber. Zo schor, piepend en soms slaat ie over.

Ik heb twee mannen die tegels komen zetten in de badkamer maar ze spreken 0 Nederlands of Engels. Ik kan dus niets uitleggen of vragen en ik ben al bang voor mannen in huis. Zeker als ik ze niet kan verstaan :sob:

4 likes

Dat lijkt me wel extra ongemakkelijk ja. Hopelijk valt het mee!

1 like

Dat er nooit meer van die goedkope treinkaartjes zijn bij de Kruidvat ofzo
140 euro voor drie man met de trein (uur enkele reis) echt doe normaal

4 likes

Kan je achterhalen welke taal ze spreken en dan misschien met een vertaal app toch wat kunnen communiceren?

2 likes

Volgens mij zitten ze daar niet zo op te wachten. Heb net met handen en voeten duidelijk kunnen maken (hoop ik) dat ze het schuin naar de doucheput moeten laten aflopen. Ze deden alsof ze het snapten iig.
Nu is 1 materialen halen en de ander zit te chillen in mijn badkamer denk ik? :joy:

2 likes

Ja het is echt waanzinnig :frowning: is het niet rendabel om 1 40% korting abonnement te nemen? Dat heb je er over het algemeen snel uit en je kan ook met korting samenreizen (of is dat niet meer??)

2 likes