Waar erger je je aan? #20

Daar kunnen we eens naar kijken inderdaad maar op deze manier is de auto snel gepakt

1 like

Al die tieners die op TikTok dat nummer van Lil Kleine playbacken (Lijntje) met dezelfde bewegingen en dingen, maar nog erger zijn eigenlijk de 30+ ers die dat ook doen.

Sowieso, al die tieners die dan een nummer playbacken (dat is helemaal prima natuurlijk) maar ieeeedereen die dan zo even aan haar haar trekt ofzo? Ik kan het niet uitleggen, maar who know, knows…

1 like

Voel me echt een creep als ik een insta story aanklik van iemand en die is een paar seconden of 1 minuut geleden gepost :smiling_face_with_tear:

33 likes

Mocht je in de daluren reizen dan kan een groepsticket soms ook voordeliger zijn. Groepsticket Daluren | Losse kaartjes | NS
Maar echt mee eens dat het niet normaal duur is om met de trein te reizen.

2 likes

Ja dat snap ik sowieso!

5 likes

Dat ik Netflix niet in kan omdat mijn broertje ervoor betaalt maar voor de zoveelste keer de betaling niet goed doorgekomen is. Ik wou even Bridgerton deel 2 bingen.

1 like

Ik ben al naar drie verschillende AH’s geweest en overal zijn die Franui frambozen uitverkocht en tijdelijk niet leverbaar :rage::rage: nu maar jumbo proberen

2 likes

Gewoon zelf een proefmaandje nemen

2 likes

Ik zag laatst op TikTok iemand die er een worm ofzo in had :joy:

2 likes

Ik heb in juni via kickstarter een boek gekocht en vandaag was het eindelijk geleverd! Dus ik ging net blij naar het pakketautomaat, zat er een random Zara-pakket van iemand anders in het vak?! Ik hang nu al een halfuur in de wacht bij PostNL en hoop vooral dat niemand nu mijn pakketje (per ongeluk) heeft meegenomen.

1 like

Het gaat echt zo vaak fout met die pakketautomaten.
Ik hoop dat je snel je pakket in handen hebt

2 likes

Mensen die da’s typen in plaats van dat is :sob:

Wat zit er in het pakket!!! Misschien wel het viral polkadot jasje oid

2 likes

Het was een heel plat pakketje dus waarschijnlijk gewoon een licht ontvlambare polyester zweetblouse oid.

8 likes

Van Shein!

shots fired @ Vlamingen

2 likes

Hij fixt het meestal wel binnen een paar uur. Alleen het is gewoon irritant als je op dat moment iets wil kijken. Het loopt via een andere rekening en daar kijkt die niet elke maand op dus soms komt het dan weleens voor dat het geld er niet meer op staat. Nu stond het alweer een week on hold zonder dat een van ons erachter kwam.

1 like

We krijgen vandaag boven nieuwe kozijnen en rolluiken (ja sorry) en ze begonnen al om 8:00 :sob::weary: echt lawaai. Vreselijk. Gelukkig moet mijn kind dadelijk zwemmen en kan ik de deur uit.

2 likes

Heb je je designerdingen al gevonden?

2 likes

Ik erger me aan mijzeeeeelf. Ik verveel me zo erg. Wat zal ik gaan doen dit weekend?? Ik kan allerlei dingen maken maar daar heb ik helemaal geen zin in :sweat_smile: Ik kan mijn huis poetsen (!!) maar ook geen zin in :rofl: Nergens zin in :rofl: :rofl: :rofl:

3 likes