Zou serieus nooit in me opkomen om te doen ook lol
Er is in het ov toch zoveel meer om naar “ te kijken” ipv naar een klein schermpje naast je
Dat zoek je dan actief op hoor. Niet perongeluk haha
Doet me eraan denken dat ik in het vliegtuig wel eens stukken mee kijk van een film van degene schuin voor me ofzo. En dan heb ik opeens een realisatiemoment en denk ik van wáárom doe ik dit??
Haha dit, ik ben denk ik zo schermverslaafd dat het automatisch gebeurd en dan ineens ‘snap’ ik er uit en denk ik “wacht dit is niet mijn scherm”
(ik vind het ook echt niet netjes maar word er naartoe gezogen als een mug naar een lamp ![]()
)
Ik erger me aan:
- de hoeveelheid mannen in skinny jeans
- de hoeveelheid kalende mannen die beter gewoon helemaal kaal kunnen
- mannen
Ja alsof ze de broek van hun vriendin hebben aangetrokken. Extra minpunten als het een lichte jeans is met omgeslagen pijpen/ hoogwatermodel en dan zo een enkeltje met sneakers met dan zo een wit sokrandje brrrr.
Ik weet nog echt jaaaaaren terug dat dat mode was met een roze tshirt. Wanstaltelijk.
Ik will dit begrijpen want het klinkt als een herkenbaar probleem maar ik kan de zinnen niet met elkaar rijmen
Dood-les? Doedels? Op een dag?
Doodle is een programma om een datum te prikken om met elkaar af te spreken, of in mijn geval: een vergadering te plannen.
Ohhh. En daar kun je dan neem ik aan niet iedere beschikbaarheid zien, zoals ik in Outlook bij m’n collega’s kan?
Ik vind een externe afspraak maken met interne collega’s altijd heel erg ingewikkeld. Wie vraag ik eerst, moet ik momenten intern reserveren?! Moeilijk.
Inderdaad, dat kan je niet zien. Het gaat hier ook om mensen uitnodigen van buiten het bedrijf dus onmogelijk om op voorhand iedereens agenda in te kijken (jammer genoeg)
Jaaa ik snap ‘m. Onmogelijk is dat.
(Dood-les)
Ik tank altijd net over de grens in België. Dat wilde ik eind van de middag doen. Maar er kwam iets tussen en realiseerde me nu dat het te laat is. Niet voor mij, maar omdat ik een vrouw ben.
Het is een enorm bedrijventerrein langs de snelweg met ook nog eens een grote truckstop. Het is gewoon dom om daar nu in mijn eentje in het donker naartoe te gaan. Als daar iets gebeurt tussen de vrachtwagens: niemand die het ziet.
Bah, ik ga wel duur tanken hier om de hoek.
Was het maar zo’n feest dat zulke mannen meteen werden opgepakt, zou de wereld een stuk leuker van worden
Kun je niet een stukje doorrijden naar de bewoonde wereld?
Klinkt inderdaad sketchy.
Maar ik vind het in België ook zo grappig dat je een tankstation midden in een dorp hebt. Of tussen de huizen in. Zou inderdaad even verderrijden gewoon.
Ik zou dat dus wel gewoon doen denk ik. Rationeel zeg ik nu: “nee verstandig om dat niet te doen inderdaad.” Maar op het moment zelf, als ik eens op een avond benzine nodig heb, dan rij ik waarschijnlijk zo naar die goedkopere plek toe en denk ik er helemaal niet over na dat dat niet zo slim is.
Ben ik toch minder bewust van de mannelijke gevaren om me heen dan ik dacht blijkbaar
.
Dat heb je in Nederland toch ook? Ik ken die iig meerdere.
Huh dat is in NL toch ook gewoon?
Je bent me voor haha, ik zie zo vaak gewoon midden in een straat opeens een tankstation en vind dat niet bijzonder eigenlijk?
Waarschijnlijk woont ze dan niet in een landelijk gebied! Ik zie ze hier regelmatig (landelijk België) maar toen ik nog in de stad in NL woonde minder!
En ik tank dan ook ‘s avonds na mn avonddienst vaak. Lekker rustig, er zijn genoeg camera’s mocht er wat gebeuren. Maar snap wel dat je t liever niet doet.
“Klopt! Dus zeg het maar niet meer. ![]()
![]()
![]()
”
Aargh, de ‘Je mag ook niets meer zeggen’ boomer-man is zo irritant. Ik heb er ook eentje op mijn werk rondlopen, maar meestal hoid hij zich redelijk koest.