Yesss!!! Echt voor omrijden
Ja zo heerlijk!! Ander schepijs is het mij niet meer waard
Ik ga even over naar een ergernis want deze griep is echt heel irritant. Ik heb al een week koorts die wegzakt en terugkomt.
Luciano in Zandvoort!
Ik vond het al zo raar dat ik me na 1,5 dag spierpijn en koorts alweer beter voelde, maar als ik dit lees is dat een beetje voorbarig dus misschien
.
Ja dit heb ik ook 2x gehad, dan deed ik teveel en de volgende dag weer hartstikke ziek, en de dag erna weer kiplekker, en dan weer ziek.
Het hoofd van Lidewij de Vos.
Sowieso vind ik het irritant dat er verkiezingsposters hangen met de landelijke politici erop.
Ja heb echt zin om tegen die borden aan te rijden met die rot kop van haar
Beugels van bhâs die stukgaan aan het begin van je werkdag en dat je dan jezelf urenlang aan het prikken bent. En dan ook nog eens cupmaat watermeloen hebben waardoor een nieuwe al gauw zoân 80 euro kost ![]()
Ik zag haar langs de snelweg met een hitlersnorretje, paste perfect bij haar hoofd eigenlijk.
Hier ook allemaal beklad
Hier ook. Liep er echt gniffelend langs vanochtend.
Er is een nieuwe collega in mijn team en hij zit zĂł in mijn allergie. Hij lijkt constant bevestiging/aandacht te willen, maar dat is super afleidend. Nu merk ik dat ik hem negeer en een soort non verbaal duidelijk wil maken dat hij stoort af en toe in de hoop dat hij wat minder wordt, maar eigenlijk vind ik dit weer heel kut van mezelf want het is gewoon onaardig. Weet alleen echt niet hoe je zoiets aankaart. Wat is leuke small talk en wat is te veel? Hoe zeg je dat het afleidt als iemand stretchoefeningen gaat doen op de grond als je in een meeting zit?!
In mijn gemeente is er niet eens PVV, FvD of BBB om op te stemmen, heerlijk dat linkse hol
Aangezien dit nu door het topic lijkt alsof ik me daar aan erger: nee absoluut niet
Nouja gewoon zoals het hier staat toch? Dat het afleidt.
Wat een aandachttrekker ben je dan ![]()
Hahaha nou idd
âGerard tijdens de meeting zitten we hier allemaal op een stoelâ
Haha ja op zich. Hij gaf alleen een keer aan dat hij een soort levensrealisatie heeft gehad en eindelijk zichzelf is (ook met geaardheid bijv). Dus het voelt echt enorm shit om hem dan aan te spreken op âte veelâ zijn. Maar misschien overdenk ik dit wel
Er bestaan ook sociale conventies en de wereld draait niet om Storm en zijn realisatie. Tijdens een meeting luister je gewoon en als je dat te veel is, moet je misschien yogadocent worden. Dat kun je best vriendelijk tegen Storm zeggen.
Hij klinkt trouwens enorm als een typetje van Merijn Scholten
Je hebt jezelf zijn en gewoon ongepast gedrag vertonen. Aangeven dat hij gewoon kan zitten tijdens een meeting zou niks af moeten doen aan zijn persoon. Wat een type.
Conditioneer hem met positieve bekrachtiging! Een sticker met een lachend zonnetje, elke keer dat hij een vergadering lang op zijn stoel zit.