Waar erger je je aan? #20

Heb vandaag een print verkocht die ik zelf maak en het was cash/in het atelier en nu zit het briefje van 20 niet meer in mijn zak :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: hoop heel erg dat het morgen nog in het gebouw ligt, ik vermoed dat het uit mijn zak is gevallen toen ik mijn telefoon pakte om iets te betalen maar heb er een hard hoofd in. Ik baaaaaal want ik verkoop bijna nooit iets en nu raak ik ook meteen het geld kwijt :laughing:

Oh nee wat zuur! Hopelijk in het atelier!

Ik heb dit ook gehad een keer met mp. Ik verkocht iets wat er al heel lang stond, dus ik was extra happy en ik kon het geld echt goed gebruiken, maar ik ben het meteen die avond verloren :sob:

In onze buurt app nam iemand laatst (weliswaar perongeluk) een voice memo op van 2(!!) uur. Ik wist niet eens dat dat kon

1 like

Ohhh ja zo zonde is het he! Ik denk dan ook, dan ben ik het niet alleen verloren, die ander heeft dan ook voor niks betaald :laughing: Maar goed het zijn geen bedragen van levensbelang ofzo maar toch. Voel me gewoon suf :sweat_smile:

2 likes

Er zou eigenlijk een verplichte stop erop moeten komen na 20 sec. Alles na 1 minuut speel ik niet eens meer af.

2 likes

Pfieuwwwww

107 likes

Fijn!! Als tiener deed ik meerdere krantenwijken en ik liet me altijd eens in de maand of twee maanden uitbetalen. Dat was dan in één keer lekker veel geld mee naar huis.
Een keer was ik opweg naar huis met vet veel geld in mijn achterzak, paar briefjes in elkaar gefrommeld en wat contant geld. 80 euro denk ik. Ik was op de fiets en moest een kruising over. Kwam er daarna een auto naast me rijden en die bestuurder met die briefjes in zijn hand, met het raampje naar beneden dat hij dat geld had uit mijn broekzak had zien vallen en het toen door de wind zo rond dwarrelde over dat kruispunt :'D
Sorry ff zinloos verhaaltje waaraan ik moest denken :stuck_out_tongue:

34 likes

Oh wel mooi dat je het terug kreeg, dat hoor je toch ook wel eens anders

4 likes

Ja dat zou echt zuur zijn geweest! Tijdje geleden schreef iemand in de buurtapp dat die een briefje van 20 was verloren, dat het heel veel geld voor diegene was, of iemand het had gevonden en dat die hoopte dat er eerlijke mensen waren. Vond ik zielig.

2 likes

Echt een luxe ergernis, maar ik vind het schepijs in NL zo saaaaaiiii. Vaak mierzoet en altijd weer dezelfde voorspelbare smaken. Is er een ijsmaker die iets maakt dat creatiever is dan stroopwafel of cheesecake?

5 likes

ijssalon piet in den haag heeft wel lekkere smaken zoals sticky rice, thaise basilicum, tahin. capri in rotterdam heeft ook wel een paar smaken die wat aparter zijn zoals durian (love it)

17 likes

Nice! Ik hoop dat het buiten de randstad ook wat spannender word😄

2 likes

In Tilburg heeft Huize Geers ook heerlijk ijs met aparte smaken: chocolade olijfolie, framboos-rozemarijn, tonkaboon, abrikoos-lavendel, citroen-tijm, yuzu-pandan bijvoorbeeld. En van de “simpele” smaken is de smaak zo heerlijk en puur. Assortiment wisselt geregeld, alleen in de zomer verkrijgbaar.

12 likes

Van der Poel in Twente! Of San Marco in Amersfoort.

3 likes

Omggg neee joh

2 likes

Salute in Zwolle en inderdaad ook Van der Poel

3 likes

Intelligentia in Eindhoven heeft iets van 20 vaste smaken en 10/15 wisseldende en apartere smaken.

6 likes

Ja, Davids Gelato in Gouda, mn lieveling is witte chocolade rozemarijn ijs! Is wel randstad, maar moest m toch ff noemen haha

3 likes

Ijsie prima in Callantsoog is echt awardwinnig heerlijk

4 likes

Ik vind dat zo jammer van chocolaterie ijs, dat het een seizoensproduct is. Ik reed laatst nog langs Van Soest in Amsterdam op een mooie dag, toch even gespiekt of ze er niet al klaar voor waren maar helaas. Ik sla al jullie tips op in mijn google maps IJSlijst!

@Hihalarisch IJsie Prima forever :two_hearts: mijn lievelings zijn spiced coffee en seaside delight

4 likes