Waar erger je je aan? #20

Sorry maar wat is hier de ergernis precies?

56 likes

Ik had vannacht 3 muggen op m’n slaapkamer en ik kon de derde nergens meer vinden dus dacht ik doe oordopjes in en slaap verder, zoveel mogelijk bedekt door de dekens. Nou die mug was echt op oorlogspad want hij heeft me in m’n OOG gestoken :sob::sob::sob: Heb echt een super dik oog nu, fml

3 likes

Hahaha aaah het forum verbetert dit automatisch! Ik dacht dat alleen te veel leestekens werden teruggebracht naar drie, maar blijkbaar worden ook twee puntjes er automatisch drie. In de reclame staan dus twee puntjes.

6 likes

Ik zie 2 keer hetzelfde?

Oh is al gezegd zie ik sorry!

1 like

Heb dit ook een keer gehad en hooikoortstabletjes hielpen toen tegen het ei dat ik op mijn oog had

1 like

Ja heb ik genomen! Thanks. En koel het met ijs. Blij dat ik thuiswerk vandaag hahah

1 like

Ik las je bericht zo dat je je ergerde aan de uitdrukking in plaats van en ik kon me er al niks bij voorstellen 🫣

de naam reneé rapp. dat accent op die tweede e slaat nergens op? ik vind het zo dom overkomen alsof die ouders maar wat doen haha

9 likes

Er gaat al minstens twee uur lang een brandalarm ergens in de buurt af. Ik kan me helemaal niet meer focussen. En nee er is geen brand.

1 like

Omg het gaat nog steeds??? Af en toe even stil en dan weer.

2 likes

Toen ik vorig jaar in mijn nieuwe huurwoning ging wonen, hadden ze mij een kapotte brandalarm gegeven. Had echt medelijden met mijn buren toen ik een paar uur weg was en daar achter kwam :cry:

1 like

Dat een collega van mij zegt dat als je mantelzorger bent fat het een privilege is.

1 like

Laat me raden, die persoon is zelf géén mantelzorger?

3 likes

Bingo.

2 likes

Maar wat is daar dan de gedachte achter? Dat je überhaupt een dierbare hebt om voor te zorgen? :confused:

1 like

Het kwam samen met een verhaal over collegas die kinderen krijgen waarbij ouderschapsverlof een privilege was.

De boomer had dit vroeger niet. Dus ik vermoed dat er veel emotie achter deze uitspraken zit.

2 likes

Nee vroeger moest je gewoon stoppen met werken, thuis alles alleen fixen en was je volledig financieel afhankelijk van je vent. Wat een drama indd dat we nu ouderschapsverlof hebben, je zou de huidige generatie toch iets gunnen :clown_face:

7 likes

Mijn telefoon heeft een update gehad… alles ziet er anders uit :sweat_smile:

3 likes

Hahah ja dat. Toen ik vroeg wil je weer terug naar het recht van de vrouw een aanrecht is?
Nee dat ging toch tr ver deze vraag.

2 likes

Oja ik werk in de zorg en ben zwanger, en ik mag bijna met verlof, zei ik heel blij. En ik hoef geen nachtdiensten meer!
Nou daar kreeg ik een soort preek van: ik deed nog nachtdiensten hoor, en moest na 2 maanden weer aan het werk!,!.! Oke meit, maar ik lekker niet! Waarom zo afgunstig? Ik klaagde ook helemaal niet, was juist blij dat het zo geregeld is en ik straks een half jaar met de baby thuis ben.

20 likes