Waar erger je je aan? #20

We vertrekken morgen nacht op vakantie en ik voel me al de hele dag blehh, diarree, buikpijn gewoon algemeen niet lekker.

Komt waarschijnlijk door de “stress” van afgelopen weken werken ofz, wat er nu allemaal uitkomt, maar ga weg ik wil me beter voelen.

3 likes

En @Evenveel . Je kan wel je app-taal aanpassen naar Engels, dan staan alle titels weer normaal. Vond ik minder irritant dan die stomme NL titels steeds.

2 likes

Sinds ik mijn auto heb, feb ‘24, krijg ik ieder kwartaal een brief van de Belastingdienst dat ik de wegenbelasting handmatig moet betalen. Ieder kwartaal weer geef ik dan via de website aan dat het via automatische incasso moet, en dat gaat dan in nadat zij deze betaling hebben ontvangen dus dat maak ik dan handmatig over. Uiteindelijk krijg ik dan een week later een brief dat de betalingswijze vanaf de volgende betaling een automatische incasso is en wat denk je? Dan krijg ik WEER een brief dat ik het handmatig over moet maken. Echt wtf, ik blijffffffff bezig.

Ja kan natuurlijk een kwartaallijkse (is dit een woord?) overschrijving instellen bij m’n bank, maar ik wil het gewoon maandelijks betalen want dan voelt het minder duur. Waarom is de Belastingdienst altijd zo moeilijk.

4 likes

Ja dit heb ik ook. Heb het maar opgegeven en betaal nu steeds als ik de brief binnen heb maar het is echt mega irritant.

1 like

Driemaandelijkse of trimestriële overschrijving en overschrijving op kwartaalbasis.

3 likes

Mijn oortje is vanochtend in deze richel gevallen en kan er niet meer uit :ok_hand:t2: hoe vergaat het jullie deze morgen?

7 likes

Ik denk dat je in het verkeerde topic zit, al erger ik me ook aan haar

1 like

Hahaha Hoe dan!

Dit is zo freaking irritant. Ik wilde een rekeningnummer wijzigen voor mn autobelasting en dat lukt maar niet. Ik wacht nu maar gewoon tot ik weer de brief krijg dat de afschrijving niet gelukt is en maak het dan handmatig over

1 like

Garden Answer was mijn favoriete kanaal totdat Laura de inauguratie van Trump in een van de video’s liet zien en nu kijk ik uit principe niet meer :broken_heart:

1 like

Huh echt, waarom liet ze dat zien? Ik vind het wel duidelijk dat ze republikeins zijn (die enorme vlag aan hun huis!) maar bewust de inauguratie laten zien is weer een ander niveau.

Het was een vlog waarin ze in de auto live aan het kijken waren :smiling_face_with_tear: Ze hebben het fragment ook uit de video geknipt maar er staan nog wel wat boze comments onder

Mensen met meerdere kinderen die mij lopen te judgen dat ik met het vliegtuig op vakantie ga, af en toe vlees eet of fast fashion koop,

4 likes

Even bellen! Dan is het met 1 druk op de knop geregeld, ik had dit ook en kreeg als uitleg dat ze een nieuw systeem hebben waardoor die automatische incasso blijft hangen ofzo. @kringel @itakepictures

5 likes

Echt een luxeprobleem dit maar ik ben al weken op vakantie en vind het altijd zo’n gedoe en gezeik om foto’s uit te zoeken, ik probeer dat 1 keer in de 2 dagen ff een keertje te doen meteen

Maar damn ik moet stoppen met 4 foto’s van hetzelfde te maken DAT VRAAGT ALLEEN MAAR MEER UITZOEKWERK :sob:

24 likes

Ik vergeet altijd foto’s weg te gooien :grimacing:

2 likes

Mijn huisgenote gedraagt zich altijd heel anders als ze vrienden over heeft, gaat ze heel stoer en eigenlijk onzeker en ook wel dominant lopwn doen

1 like

Dat het openbaar vervoer zo fucking duur is. Voor een stukje van 9 minuten met de trein met 5 man betaal ik meer dan parkeren in het hartje van de stad. Zo zonde!

3 likes

Ik open Instagram en krijg reclame van Novo Nordisk? Een heel carousel voor (Ozempic/Wegovy) :thinking: ik moet het even laten bezinken.

In de reclame gebruiken ze overigens “…”, in plaats van “…”, wat ook een beetje een ergernis van me is.

1 like

Ik erger me zo aan mijn hypochondrie die weer aan het opspelen is. Alles gaat zo goed maar ik heb alweer in de afgelopen week : mezelf gediagnostiseerd met oogkanker, een tumor in de buik, hodgkin, mijn blaas blijft een twijfelgeval en darmkanker leek me ook wel aannemelijk. Mijn leven is nu zo leuk en dan gooit dit zo’n roet in het eten. Ben nog niet op het punt dat ik de paniekaanvallen ervan ervaar maar ik denk wel dat dat weer gaat komen. Snap het echt niet want ik sport zo veel, heb zo veel leuke nieuwe mensen in mijn leven. Zo irritant dit

5 likes