Waar erger je je aan? #20

Ik ontvolg inmiddels accounts zodra een baby wordt verwacht. Heb er nog nooit eentje gezien die niet gaat posten over de baby dus geef het nu bij voorbaat al op

15 likes

Same. Ze zeggen allemaal na de aankondiging heussssss geen baby account te worden maar vervolgens vliegen elke dag de buikfoto’s, gevraagde tips voor kleertjes/wagens/speelgoed en eindeloze verhalen over slaapjes je om de oren.

9 likes

Dat best veel supplementen van die enorme pillen zijn en stinken. Ik moet er nu 4 per dag nemen en ik ga gewoon echt over mn nek van de geur.

4 likes

Ik heb dit met valeriaan. Die pil moet ik echt vanuit het dekseltje in mn mond ‘gieten’ omdat mn handen anders nog een dag meuren naar die zooi.

3 likes

Dat er in het skere gedeelte van Schiphol geen eetgelegenheden zijn die niet een enorme wachtrij hebben rond deze tijd.

Ik heb midden in de nacht in het skere gedeelte van schiphol gezeten en ALLES was gesloten. Voelde me echt alleen op de wereld, dacht dat op schiphol altijd wel een eettentje en boekwinkeltje open was.

3 likes

Oh dat is ook een verschrikking!

Wij hebben nu beide een belegd broodje en een croissant voor 40 euro gehaald bij de enige zaak waar geen wachtrij stond. :joy:

3 likes

Mag hopen dat het super lekker was voor die prijs, mijn god.

3 likes

God wat een geld. Uiteindelijk ging er 1 tentje open waar we dus met de hele vlucht bleek uiteindelijk haha.
Heb daar dus een croissantje en een wijntje gedronken. Maar wilde verdomme nog tijdschriften kopen voor in het vliegtuig maar dat is me ontnomen

2 likes

40??? :eek:

4 likes

Schiphol is gewoon takke duur, druk en de helft mega ver lopen.

3 likes

Wat een prijzen he…
Ik heb vorige week 19 euro betaald voor een cheeseburger en kleine sprite bij de McDonalds op het vliegveld in Antalya. Ik zag het pas thuis, mede omdat de prijzen enkel in lira’s zichtbaar waren.

Duolingo. Op zich een leuke app, kan oprecht zeggen dat mijn Frans flink is verbeterd. Maar ze zitten ze je enorm te chasen en shamen als je om 22u je lesje nog niet hebt gedaan. De uil uit het logo gaat helemaal woedend kijken en wordt vuurrood, nou sorry hoor dat ik een avondje de deur uit ben? En weer iets nieuws: er staan nu ineens twee uitroeptekens achter de appnaam, dus Duolingo!!. Zo van: doe je les nou stomme loser!!

12 likes

30 likes

Oh shit ik realiseer me door jouw bericht dat ik Duolingo ben vergeten gisteren (als in 17 minuten geleden gisteren), kijkt die uil blijkbaar toch niet boos genoeg.

1 like

Als DuoLingo-“vrienden” je herinneren aan het feit dat je een lesje moet doen krijg je nu ook zieke teksten:

Nichtje wat ik nooit zie: Doe het nu…!!!
Man die ik amper ken: Laat me alsjeblieft niet alleen!!!

Echt desperate.

11 likes

“These notifications don’t seem to work”
Ik wilde eens aan een middelbare schoolklas laten zien dat ik duolingo voor wiskunde had, spelenderwijs toch oefenen en als je het regelmatig maar heel even doet, het al effect heeft etc. Ik pak mijn telefoon erbij, is die uil helemaal een skelet met dode dingen enz omdat ik het blijkbaar toch een week ofzo heb laten versloffen😭

11 likes

Huh maar dan zet je notificaties toch gewoon uit? Ik heb een 1000+ streak maar krijg nooit ook maar één melding van duolingo en heb ook die uil nog nooit boos naar me zien kijken???

2 likes

Ja duh omdat je elke dag dus blijkbaar duolingo doet

27 likes

18 likes