Waar erger je je aan? #21

Tussen overleggen in moet ik vaak snel even wat te eten halen in het bedrijfsrestaurant maar er heerst hier zo’n 12.00u cultuur dat ik om 12.30u steeds te laat ben en er alleen nog wat verdwaalde gefrituurde snacks overgebleven zijn. Er wordt dan ook niets meer bijgemaakt want het is voor die dag “op” :cry:

5 likes

Ik kom vanochtend terug van vakantie en m’n wifi doet het niet, terwijl ik nog lekker een dag wilde vegeteren op de bank. Duurde al een uur voordat ik eindelijk ingelogd was bij ziggo en had geen zin om te bellen dus dacht, ik probeer eerst een chat. Sta ik daar in de wacht en is die chat ineens onvindbaar. Wat een gezeik, ik wil gewoon streamennn

De hoeveelheid instagram koks in mijn reels die gore recepten maken met hele goede beelden.

4 likes

Brooklyn Beckham

2 likes

Ik heb vorige week toen ik ongesteld was een rokje gekocht, paste perfect. Nu ben ik niet meer ongesteld en is ie te groot :cry:

3 likes

Zo frustrerend. Al ben je misschien wel vaker ongesteld en dan pas je dan elke maand in dit perfecte passende rokje.

12 likes

Hier de vaatwasser kapot na de vakantie. :melting_face:

2 likes

Ja das wel een goeie :smiling_face_with_tear::joy:
Vind t irritant omdat ik al zo weinig kleding pas nu :smiling_face_with_tear:

3 likes

Mensen die onze groenbak gebruiken voor hun eigen (plastic) afval. Hij staat naast een bushokje waar ook een afvalbak staat dus zo onnodig. En soms wordt de bak niet geleegd daardoor :cry:

Maar is je eigen lunch meenemen dan niet handiger? Of wordt dat als not-done gezien?

(Vriendin van mij werkte ooit bij een groot advocatenkantoor en daar werd was het echt een no go om je eigen eten mee te nemen.)

1 like

Aaargh ik was vergeten uit te checken bij Amstel toen ik in een metro stapte, dus ik moest en meer betalen voor de metro en voor de trein. Nu kun je dat van de trein terugvragen, en nu krijg ik 70 cent terug terwijl ik een kortingsabonnement heb en iets van 8 euro terug hoor te krijgen??? Gedoeeee

1 like

Ik had op m’n vorige werk een bondje gesmeed met de catering. Dan kocht ik om 10:00 al wat ik wilde hebben. Gingen ze dat voor mij al in het voren maken en hielden ze het apart :heart:.

8 likes

Haha ja dat was bij het advocatenkantoor waar ik ooit werkte ook. Werden echt grapjes over gemaakt als iemand dat deed, door mannen van 40+. Zo kinderachtig :joy:

1 like

Ik heb gisteravond een bananenbrood gebakken en ik ruik de geur van rauw ei nog steeds in huis hangen en gadver wat is dat goor
Heb alles gelijk afgewassen en een deel in de vaatwasser gedaan, maar alles uit de vaatwasser heeft nu ook zo’n typische geur (nadat ie aan is geweest)
En m’n vriend ruikt het niet en vindt dat ik me niet zo moet aanstellen maar ik ga telkens bijna over mn nek
En stiekem vind ik het bananenbrood ook teveel naar ei ruiken/smaken :frowning:

3 likes

Stom dat hij vindt dat je je aanstelt, alsof je je voor je lol zo voelt! Ik heb ook periodes dat ik echt niet tegen die geur kan, bij mij is het vooral hormonaal en overprikkeling

2 likes

Ben voor 3 weken op vakantie, nu 2,5 week weg en onze schoonmaker kwam vandaag. Die deed onze vaatwasser open: zijn we die vergeten aan te zetten toen we weggingen :sob::sob: de deur gaat automatisch open na een was dus we hadden hem onderweg nog aan willen zetten, maar totaal vergeten. Dus alles met etensresten helemaal beschimmeld :nauseated_face:
Mn lieve schoonmaker is alles gaan afwassen met de hand, terwijl dat natuurlijk helemaal niet had gehoeven. Maar het idee dat alles zo lang beschimmeld is geweest uuuuuugggghhhh

2 likes

Bij mij op werk had iemand gister iets met ei gemaakt en ik rook het ook overal, zo nasty. Terwijl ik echt goed schoongemaakt heb. En ik proefde ook die eismaak zo erg in het hapje, echt ranzig.

Peppa Pig

4 likes

Bij ons staat ze op de zwarte lijst.

Ik heb ook echt een goede band met de catering (is ook gewoon een leuke vrouw) en zij weet waar ik van hou dus dan maakt ze dat speciaal voor mij en houdt ze het apart :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes